Brak iskry na swiecy

Postprzez krystian899 » 28 lis 2011, 18:16

Chyba mam przyczyne na aparacie przewod przebija i odłącza czasami cewke
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez pawcio1017 » 13 gru 2011, 23:29

Panowie rónież mam problem u siebie. Brak iskry. Wczoraj na moment sie pokazała, mazda odpaliła na 15 sekund po czym zdechła i juz nie ma iskry wogole. Sprawdzałem iskre na wyjściu z cewki i też nie ma. Napięcie na kostce zasilającej cewki pokazuje mi 4,5V – ile powinno być? Czego to może być przyczyna? Cewke zamieniłem na inną i też nie zagadała. Poratuje ktoś? <oczy>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez cichy_86 » 14 gru 2011, 00:03

wcześniej na poście ktoś wstawił ściągę i na zasilaniu cewki ma być co najmniej 10 volt.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez pawcio1017 » 14 gru 2011, 00:11

Widzialem, z tym że ja sprawdzalem po między dwoma pinami tej kostki a nie pomiędzy pinem niebieskiego przewodu a masą. Będzie jakaś różnica? I co może oznaczać "przyczyną może być uszkodzenie przewodu prowadzącego do stacyjki"? Bo nie bardzo rozumiem o co chodzi...? <oczy>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez cichy_86 » 14 gru 2011, 00:15

o to chodzi że pomijasz masę która dochodzi z wiązki do cewki. Może gdzieś styku dobrego nie ma. O ile dobrze rozumuje :D Po prostu weź miernik jeden pin do masy akumulatora a drugi do niebieskiego przewodu i zobacz jakie masz napięcie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez xsiasia » 20 gru 2011, 12:54

Witam wszystkich, problem z brakiem iskry rozwiązany, <faja>
kupiłem drugi aprat zapłonowy oraz cewke i nic

Wkońcu dałem Do BENDIXA zeby sprawdzili aparaty i cewki.

Diagnoza:
i w 1 i w 2 aparacie był padnięty moduł zapłonowy. koszt 90zł i chula :)
cewki były sprawne POzdrawiam.

PS. jeżeli masz podobny problem , daj aparat i cewke do sprawdzenia – koszt 30 PLN
Mazda 323f 1.6 8v Not LPG (red) 90r
Mazda 323f 1.6 8v LPG (red) 91r
Mazda 323f 1.6 16v LPG alu 15 (red) 91r
BMW E36 1.8 LPG alu 15 (bord) 92r
Mazda 323f 1.6 16v LPG Gaźnik (red) 92r
Nexia 1.5 DOHC LPG 96r
Honda CRX 1.6 d16a9 (black) 90r
BMW e36 coupe 1.8 is NOT LPG (green) 95r (Aktualnie)
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2011, 14:06
Posty: 40
Skąd: Rzeszów ?
Auto: Mazda 323f 1.6 gaźnik+ LPG
kolor czerwony
Alu 13"

Postprzez pawcio1017 » 20 gru 2011, 15:51

xsiasia napisał(a):Diagnoza:
i w 1 i w 2 aparacie był padnięty moduł zapłonowy. koszt 90zł i chula :)
cewki były sprawne POzdrawiam.


Moduł zapłonowy czy czujnik halla? Moduł zapłonowy jest obok cewki (taka mała kostka) a czujnik halla jest własnie wbudowany w aparacie zapłonowym? Jak by coś to mam dobry aparat zapłonowy z walniętym czujnikiem halla jak by ktos potrzebował to moge tanio oddać <oczko>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323