BUM !! i pęknięty plastyk od doloty powietrza

Postprzez patryk240 » 22 mar 2011, 01:05

Reduktot mam tak jak ty odrazu pod przepływką :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez krystian899 » 22 mar 2011, 01:48

Panowie a jest jakies ograniczenie prędkosci na gazie czyli ile moge maksymalnie jechac na gazie? Bo mi strzeliła madzia 2 razy 1 raz jak miałem pompe paliwa uwaloną to z dobry miesiac odpalałem na gazie i fajnie chodziła az pewnego razu odpalam a tu buum wystraszyłem sie zapalam 2 raz kolejne buum przepływka zbiornik do roboty. A za 2 razem jak jechałem ok 170km/h bumm poszła gumka?
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez Mazdaxxx » 22 mar 2011, 07:05

nie ma ograniczeń jak strzeliła przy wiekszej predkości i obciazeniu to wina lezy raczej po stronie ustawienia instalacji
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez krystian899 » 22 mar 2011, 11:13

Hmm świeczki musze wymieni bo bog wie kiedy były wymieniane. Jakie kupić swieczki ile mnie wyjdą i przewody wysokiego nap.? To obojętnie jakie byle rozmiary takie same swiec i długos przewodow czy sa jakies specjalne do tej madzi?
Ostatnio edytowano 22 mar 2011, 11:15 przez krystian899, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez patryk240 » 22 mar 2011, 11:14

A co masz za ślicznotke bo ja do swojej za przewody nowe firmy JC dałem 60zł a za świece NGK 40
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez krystian899 » 22 mar 2011, 11:17

Ja mam BG hatchback 5 drzwi ta co na filmiku od kolegi jak robił reduktor. Swiece i przedowy konkretnie do tego modelu czy jak? Jakie oznaczenie przewiodów i swiec?
Znalacłem takie swiece bedzie ok? http://allegro.pl/swieca-vl13-mazda-323 ... 74149.html
Ostatnio edytowano 22 mar 2011, 11:48 przez krystian899, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez patryk240 » 22 mar 2011, 11:44

Przewody napewno do danego modelu a świece nie jestem pewien ale jak pójdziesz do motoryzacyjnego to ci wszystko powiedzą
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez bossy20 » 22 mar 2011, 12:48

krystian899 napisał(a):Jakie oznaczenie przewiodów i swiec?


Co do przewodów to tak jak napisał kolega patryk240 do danego modelu.

Szczerze moge polecić świece NGK V-line bkr6e-11 (10zł szt.) tylko, że jak ostatnio byłem u gazownika doradził mi aby leciutko zmniejszyć przerwe na świecach no ale, że mi się nie chciało bawić to mi to zrobił z tego co zdołałem zauważyć to zmniejszył przerwe o pół milimetra.

Pozdrawiam.
Bossy20
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2010, 09:01
Posty: 10
Skąd: Mogilno
Auto: Mazda 323F 1.6 1990r BG

Postprzez krystian899 » 22 mar 2011, 13:52

To jakie swiece kupic NGK V-line 14 bkr6e-11 czy NGK Vline 13 bpr6es-11? Mam silnik 1.6 8v? Cena ta sama
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez Mazdaxxx » 22 mar 2011, 17:04

co do świec to w katalogu znajda madzie w sklepie i dobiora odpowiedni numer do gazu polecam kable NGK niestety koszt około 130 zł ale bedzie spokój na długo i niestety nie polecam kabli janmora za około 70 zł bo po 20 tyś zaczną się z nimi znowu problemy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez wojytek » 22 mar 2011, 17:41

ja także zgodzę się z przedmówca, kable tylko ngk, i święty spokój na długi czas, świece tak samo
inaczej po wymianie na kable no name pojeździsz chwile i znowu zaczną sie czary, a może to a może tamto
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 gru 2009, 15:50
Posty: 18
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323f bg 1.8 DOHC 137km

Postprzez patryk240 » 22 mar 2011, 19:57

przepływomierz sprawdziłem dopychałem tą klapke do końca i jak szybko puszczałem to było takie klapnięcie ale jak ją tak pukałem palcem to nie zawsze wróciła do końca a jak sprawdzić czy chodzi na wszystkie gary?? a co do kabli kupowałem jak najszybciej za ostatnią kase bo nie uwierzycie co miałem były 3 kable ok a 4 był ucięty żadnej końcówki nic
i tak jeździłem ze 2/3 miechy mogło się coś stać może z jednym garem ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez krystian899 » 22 mar 2011, 20:23

Jak klepie to jest ok powinna za kardzym razem klepac jak szybko puszczasz. Gary włacz silnik na jałowym i odłacz 1 przewod najlepiej z lewej stonie ten blisko rozrzadu uwazaj rzeby cie nie rombło :D i zobacz jak chodzi głosniej czy tak samo jak np juz ci na 1 nie pali a ty odłaczysz jeszcze 1 gar to bedzie bardzo głosno na 2 garach chodził jak w ogole pujdzie.
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez patryk240 » 22 mar 2011, 20:44

najpierw kupić części a jeszcze dzisiaj noge w kolanie skręciłem i chodzić nie moge <płacze>
Ale wydaje mi się że odłączałem kiedyś właśnie ten ucięty przewód już po wymianie kabli i świec i nie było różnicy czyli pewnie nie chodzi a jak to naprawić??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez krystian899 » 22 mar 2011, 21:33

Oj pech to pech zyczę powrotu do zdrowia. Czyli jezdziłes cały czas na 3 gorckach bo poprzedniemu włascicielowi nie chciało sie kupic nowych przewodów to podejrzewam ze to pierdzielił i uwalił tez wtryskiwacz zeby nie potrzebnie na odłaczony gar podawało paliwo. Teraz masz nowe swiece i kable a jak dalej pali tylko na 3 to musisz ten wtryskiwacz zobaczyc czy jest podłaczony moze po prostu nie dostaje paliwa. No chyba ze cos z aparatem musisz zobaczyc na jałowym odłoczyc 1 przewod i zobaczyc czy bije iskra( najlepiej przyłozyc do bloku silnika albo karoseri auta) wsadzic go na miejsce i następny tak zobaczysz czy jest iskra na wszystkich garach. A tak jak jezdzisz na 3 to nie powinno sie nic stac chyba?
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez Mazdaxxx » 22 mar 2011, 21:38

no nie powinno sie nic stać... ale co do jazdy na 3 gary przeciez na 3 garach to auto ledwie jedzie i żeby rozchulac je do 8o to trzeba z pedałem w podłodze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez patryk240 » 22 mar 2011, 21:41

Dzieki :) No to już wiem jak sprawdzić :) A przy wtryskiwaczach to rzeczywiście nieciekawie wygląda elektryka widać że kombinowane było. Powiem szczerze że ostatnio na gazie ostro słabiej jeździ ale nie aż tak źle a na benzynie to wciska w fotel ;p Ale przez bardzo krótki moment
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez krystian899 » 22 mar 2011, 21:49

1 co zobacz ta przepływke wciskaj ta blaszke wyciągaj szybko palce tak z 10 razy jak klekocze zamykajac sie za kazdym razem jest ok wsac ja i zobacz iskre na każdym garnku tak jak pisałem jak bedzie iskra na wszystki 4 to zobacz jak jezdzi na bezynie! jak strasznie muli 100 to juz koszmar rzeby osiagnąc to pozostaje wina wtryskiwacza a jak bedzie fajnie jezdził bedzie na 4 iskra przepływka ok to nie powinna strzelac a jak dalej to redulacja gazu albo cos z instalacja ale buum to buum zawsze moze strzelic :D
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2010, 21:32
Posty: 50

Postprzez patrzyk » 22 mar 2011, 23:44

kiedys mialem podobny problem :)
a mianowicie przy zakrecie tez wielki wybuch z pod maski... ale za pierwszym razem byla to tylko ta gumka co na poczatku kolega wspominal co zakrywa te dziurki w dolocie.
a potem ten kwadrat o ktorym byla tez mowa mam z metalu wiec nie ma prawa wybuchnac ale na dole mam pod spodem tego calego kwadratu zwor bezpieczenstwa ktory dodatkowo reguluje ilosc falszywego powietrza gdy jest go za duzo to upuszcza a gdy normalnie to sie zamyka ;)
zadnych wiekszych problemow z tym nie mialem.

to tak chcialem sie podzielic moim problemem :)
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

PostTen post został usunięty przez Gość 23 mar 2011, 08:59.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323