BUM !! i pęknięty plastyk od doloty powietrza
Panowie a jest jakies ograniczenie prędkosci na gazie czyli ile moge maksymalnie jechac na gazie? Bo mi strzeliła madzia 2 razy 1 raz jak miałem pompe paliwa uwaloną to z dobry miesiac odpalałem na gazie i fajnie chodziła az pewnego razu odpalam a tu buum wystraszyłem sie zapalam 2 raz kolejne buum przepływka zbiornik do roboty. A za 2 razem jak jechałem ok 170km/h bumm poszła gumka?
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
Hmm świeczki musze wymieni bo bog wie kiedy były wymieniane. Jakie kupić swieczki ile mnie wyjdą i przewody wysokiego nap.? To obojętnie jakie byle rozmiary takie same swiec i długos przewodow czy sa jakies specjalne do tej madzi?
Ostatnio edytowano 22 mar 2011, 11:15 przez krystian899, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
Ja mam BG hatchback 5 drzwi ta co na filmiku od kolegi jak robił reduktor. Swiece i przedowy konkretnie do tego modelu czy jak? Jakie oznaczenie przewiodów i swiec?
Znalacłem takie swiece bedzie ok?
http://allegro.pl/swieca-vl13-mazda-323 ... 74149.html
Znalacłem takie swiece bedzie ok?

Ostatnio edytowano 22 mar 2011, 11:48 przez krystian899, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
krystian899 napisał(a):Jakie oznaczenie przewiodów i swiec?
Co do przewodów to tak jak napisał kolega patryk240 do danego modelu.
Szczerze moge polecić świece NGK V-line bkr6e-11 (10zł szt.) tylko, że jak ostatnio byłem u gazownika doradził mi aby leciutko zmniejszyć przerwe na świecach no ale, że mi się nie chciało bawić to mi to zrobił z tego co zdołałem zauważyć to zmniejszył przerwe o pół milimetra.
Pozdrawiam.
Bossy20
- Od: 21 wrz 2010, 09:01
- Posty: 10
- Skąd: Mogilno
- Auto: Mazda 323F 1.6 1990r BG
To jakie swiece kupic NGK V-line 14 bkr6e-11 czy NGK Vline 13 bpr6es-11? Mam silnik 1.6 8v? Cena ta sama
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
co do świec to w katalogu znajda madzie w sklepie i dobiora odpowiedni numer do gazu polecam kable NGK niestety koszt około 130 zł ale bedzie spokój na długo i niestety nie polecam kabli janmora za około 70 zł bo po 20 tyś zaczną się z nimi znowu problemy
- Od: 7 wrz 2007, 12:51
- Posty: 721
- Skąd: Kraków
- Auto: mx-3 1.6 107KM 98r
przepływomierz sprawdziłem dopychałem tą klapke do końca i jak szybko puszczałem to było takie klapnięcie ale jak ją tak pukałem palcem to nie zawsze wróciła do końca a jak sprawdzić czy chodzi na wszystkie gary?? a co do kabli kupowałem jak najszybciej za ostatnią kase bo nie uwierzycie co miałem były 3 kable ok a 4 był ucięty żadnej końcówki nic
i tak jeździłem ze 2/3 miechy mogło się coś stać może z jednym garem
i tak jeździłem ze 2/3 miechy mogło się coś stać może z jednym garem
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Jak klepie to jest ok powinna za kardzym razem klepac jak szybko puszczasz. Gary włacz silnik na jałowym i odłacz 1 przewod najlepiej z lewej stonie ten blisko rozrzadu uwazaj rzeby cie nie rombło
i zobacz jak chodzi głosniej czy tak samo jak np juz ci na 1 nie pali a ty odłaczysz jeszcze 1 gar to bedzie bardzo głosno na 2 garach chodził jak w ogole pujdzie.
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
najpierw kupić części a jeszcze dzisiaj noge w kolanie skręciłem i chodzić nie moge
Ale wydaje mi się że odłączałem kiedyś właśnie ten ucięty przewód już po wymianie kabli i świec i nie było różnicy czyli pewnie nie chodzi a jak to naprawić??
Ale wydaje mi się że odłączałem kiedyś właśnie ten ucięty przewód już po wymianie kabli i świec i nie było różnicy czyli pewnie nie chodzi a jak to naprawić??
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Oj pech to pech zyczę powrotu do zdrowia. Czyli jezdziłes cały czas na 3 gorckach bo poprzedniemu włascicielowi nie chciało sie kupic nowych przewodów to podejrzewam ze to pierdzielił i uwalił tez wtryskiwacz zeby nie potrzebnie na odłaczony gar podawało paliwo. Teraz masz nowe swiece i kable a jak dalej pali tylko na 3 to musisz ten wtryskiwacz zobaczyc czy jest podłaczony moze po prostu nie dostaje paliwa. No chyba ze cos z aparatem musisz zobaczyc na jałowym odłoczyc 1 przewod i zobaczyc czy bije iskra( najlepiej przyłozyc do bloku silnika albo karoseri auta) wsadzic go na miejsce i następny tak zobaczysz czy jest iskra na wszystkich garach. A tak jak jezdzisz na 3 to nie powinno sie nic stac chyba?
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
Dzieki
No to już wiem jak sprawdzić
A przy wtryskiwaczach to rzeczywiście nieciekawie wygląda elektryka widać że kombinowane było. Powiem szczerze że ostatnio na gazie ostro słabiej jeździ ale nie aż tak źle a na benzynie to wciska w fotel ;p Ale przez bardzo krótki moment
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
1 co zobacz ta przepływke wciskaj ta blaszke wyciągaj szybko palce tak z 10 razy jak klekocze zamykajac sie za kazdym razem jest ok wsac ja i zobacz iskre na każdym garnku tak jak pisałem jak bedzie iskra na wszystki 4 to zobacz jak jezdzi na bezynie! jak strasznie muli 100 to juz koszmar rzeby osiagnąc to pozostaje wina wtryskiwacza a jak bedzie fajnie jezdził bedzie na 4 iskra przepływka ok to nie powinna strzelac a jak dalej to redulacja gazu albo cos z instalacja ale buum to buum zawsze moze strzelic 
- Od: 31 mar 2010, 21:32
- Posty: 50
kiedys mialem podobny problem
a mianowicie przy zakrecie tez wielki wybuch z pod maski... ale za pierwszym razem byla to tylko ta gumka co na poczatku kolega wspominal co zakrywa te dziurki w dolocie.
a potem ten kwadrat o ktorym byla tez mowa mam z metalu wiec nie ma prawa wybuchnac ale na dole mam pod spodem tego calego kwadratu zwor bezpieczenstwa ktory dodatkowo reguluje ilosc falszywego powietrza gdy jest go za duzo to upuszcza a gdy normalnie to sie zamyka
zadnych wiekszych problemow z tym nie mialem.
to tak chcialem sie podzielic moim problemem
pozdrawiam
a mianowicie przy zakrecie tez wielki wybuch z pod maski... ale za pierwszym razem byla to tylko ta gumka co na poczatku kolega wspominal co zakrywa te dziurki w dolocie.
a potem ten kwadrat o ktorym byla tez mowa mam z metalu wiec nie ma prawa wybuchnac ale na dole mam pod spodem tego calego kwadratu zwor bezpieczenstwa ktory dodatkowo reguluje ilosc falszywego powietrza gdy jest go za duzo to upuszcza a gdy normalnie to sie zamyka
zadnych wiekszych problemow z tym nie mialem.
to tak chcialem sie podzielic moim problemem
pozdrawiam
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości