Silnik nie odpala
jakby padł moduł to by nie miał iskry na świecach, a napisał że iskra jest.
przemo12345 napisał(a):jakby padł moduł to by nie miał iskry na świecach, a napisał że iskra jest.
Powiem Ci, że w moim przypadku przy uszkodzonym module iskra była, ale jak się okazało była po prostu za słaba. Z czasem auto zaczęło świrować, a po jakimś czasie już nie zapalało.
Może kolega niech błędy odczyta?
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
u mnie falowały obroty, jak mu odbiło to na środku drogi gasł ale udawało się odpalić, aż pewnego razu padł na amen. nie dało się odpalić i właśnie nie było iskry. wymieniłem cały aparat bo okazyjnie kupiłem(30zł) i jak ręką odjął. jezdze już prawie rok od tego czasu i wszystko ok.
W sumie moduł jest w aparacie, mi też mechanik powiedział że mam do wymiany aparat, co wtedy było kosztem około 350 zł, ale ja się uparłem i ktoś mi na forum podpowiedział żebym sprawdził oporności na poszczególnych stykach modułu i w sumie nie grały. Tak wiec na ryzyk fizyk pojechałem po nowy moduł (160 zł), założyłem, podłączyłem i eureka
. No ale to było ze 4 lata temu.
U mnie falowania obrotów nie było, ale też auto potrafiło gasnąc podczas jazdy a szczególnie jak się nagrzało, potem zapalało z lekkim trudem aż w końcu przestało.
U mnie falowania obrotów nie było, ale też auto potrafiło gasnąc podczas jazdy a szczególnie jak się nagrzało, potem zapalało z lekkim trudem aż w końcu przestało.
Madzia Forever :)
- Od: 5 lut 2007, 23:44
- Posty: 930
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(
seba136 napisał(a):kur.. mi tez nie odpala. Zlom jeb.... nigdy juz mazdy nie kupie ;/
co to ma być za wyrażanie się?


-
Ania_TM
Mazdaxxx napisał(a):hahaahahahseba136 napisał(a):dla ludzi z takim podejsciem zrobili bmw mialem juz dwie e34 i się nie psuly ;] wracam do bmw![]()
![]()
no tak czego się mogłem tu innego spodziewać xD
nie dla OT!

-
Ania_TM
Mazdaxxx napisał(a):hahaahahahseba136 napisał(a):dla ludzi z takim podejsciem zrobili bmw mialem juz dwie e34 i się nie psuly ;] wracam do bmw![]()
![]()
no tak czego się mogłem tu innego spodziewać xD
nie wiem z czego śmiech. Widzewianka już sie nie wypowiadam
- Od: 31 sie 2010, 23:30
- Posty: 76
- Skąd: TL
- Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg
koledzy kupiłem aparat zapłonowy założyliśmy z mechanikiem silnik nawet ni dał ponieważ nie zgadza się kąt pochylenia założyłem swój aparat no odpala tyle że jak się go zgasi to nie chcę odpalić a jak się poruszy aparatem to załapie wymieniliśmy czujnik halla nie wiem już dziś z mechanikiem siedzieliśmy cały dzień i wraz go nie zrobiliśmy co to morze być koledzy
darpog napisał(a):koledzy auto naprawione była to cewka zapłonowa grzała się i samochód chodził jak nie powinien kupiłem nową cewkę mechanik drugi wyregulował zapłon i tera śmiga że szok
miło,że wpisałeś co dolegało madzi

-
Ania_TM
Cześć wszystkim miłośnikiem Mazdy !
Jestem nowym użytkownikiem tego forum, zalogowałem się tutaj gdyż jestem posiadaczem mazdy 323 BG 1,3 8v. Wiem, że taki wątek już był, przeczytałem je wszystkie, dużo mi to pomogło, jednak mazda dalej `stoi`...
Problem polega na tym, że brak jest iskry na układzie zapłonowym (mechanicy wymienili moduł zapłonu) niestety nic to nie dało. Mierzyłem rezystancje czujnika Halla jest ona za wysoka wynosi – 488kohm. Stawiam na to, że on jest spalony. Jednak nie mogę go nigdzie dostać... W mojej okolicy (Olsztyn) objechałem wszystkie okoliczne szroty, jednak nigdzie nie ma nawet podobnych całych ukł. zapłonowych.
Co o tym myślicie? Czy mam racje? Jeśli tak, gdzie mógłbym tą część dostać za rozsądne pieniądze gdyż na allegro za nią chcą 400zł...
Układ zapłonowy – T2T82173 X4 PODCIŚNIENIOWY
Zdjęcia: http://wt010.wrzuc.to/obrazek/wit6IiM/DSC05040.JPG
http://wt010.wrzuc.to/obrazek/v7FWVluss/DSC05039.JPG
Pozdrawiam !
Jestem nowym użytkownikiem tego forum, zalogowałem się tutaj gdyż jestem posiadaczem mazdy 323 BG 1,3 8v. Wiem, że taki wątek już był, przeczytałem je wszystkie, dużo mi to pomogło, jednak mazda dalej `stoi`...
Problem polega na tym, że brak jest iskry na układzie zapłonowym (mechanicy wymienili moduł zapłonu) niestety nic to nie dało. Mierzyłem rezystancje czujnika Halla jest ona za wysoka wynosi – 488kohm. Stawiam na to, że on jest spalony. Jednak nie mogę go nigdzie dostać... W mojej okolicy (Olsztyn) objechałem wszystkie okoliczne szroty, jednak nigdzie nie ma nawet podobnych całych ukł. zapłonowych.
Co o tym myślicie? Czy mam racje? Jeśli tak, gdzie mógłbym tą część dostać za rozsądne pieniądze gdyż na allegro za nią chcą 400zł...
Układ zapłonowy – T2T82173 X4 PODCIŚNIENIOWY
Zdjęcia: http://wt010.wrzuc.to/obrazek/wit6IiM/DSC05040.JPG
http://wt010.wrzuc.to/obrazek/v7FWVluss/DSC05039.JPG
Pozdrawiam !
-
hektor
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość