Silnik nie odpala

Postprzez przemo12345 » 5 mar 2011, 08:42

jakby padł moduł to by nie miał iskry na świecach, a napisał że iskra jest.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez Blumek » 5 mar 2011, 14:19

przemo12345 napisał(a):jakby padł moduł to by nie miał iskry na świecach, a napisał że iskra jest.

Powiem Ci, że w moim przypadku przy uszkodzonym module iskra była, ale jak się okazało była po prostu za słaba. Z czasem auto zaczęło świrować, a po jakimś czasie już nie zapalało.
Może kolega niech błędy odczyta?
Madzia Forever :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 23:44
Posty: 930
Skąd: Zielona Góra
Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(

Postprzez przemo12345 » 5 mar 2011, 17:44

u mnie falowały obroty, jak mu odbiło to na środku drogi gasł ale udawało się odpalić, aż pewnego razu padł na amen. nie dało się odpalić i właśnie nie było iskry. wymieniłem cały aparat bo okazyjnie kupiłem(30zł) i jak ręką odjął. jezdze już prawie rok od tego czasu i wszystko ok.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez Blumek » 5 mar 2011, 20:54

W sumie moduł jest w aparacie, mi też mechanik powiedział że mam do wymiany aparat, co wtedy było kosztem około 350 zł, ale ja się uparłem i ktoś mi na forum podpowiedział żebym sprawdził oporności na poszczególnych stykach modułu i w sumie nie grały. Tak wiec na ryzyk fizyk pojechałem po nowy moduł (160 zł), założyłem, podłączyłem i eureka :). No ale to było ze 4 lata temu.

U mnie falowania obrotów nie było, ale też auto potrafiło gasnąc podczas jazdy a szczególnie jak się nagrzało, potem zapalało z lekkim trudem aż w końcu przestało.
Madzia Forever :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2007, 23:44
Posty: 930
Skąd: Zielona Góra
Auto: BYŁA M3 BK HB 1.6 Benzyna 2005/BYŁA 323 BG 1.3 Teraz nie ma nic :(

Postprzez darpog » 6 mar 2011, 17:31

z tego co pamiętam to poprzedni właściciel wymieniał ale sprawdzę i to dzięki
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 22:44
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda323f 1.5 16v

Postprzez darpog » 6 mar 2011, 18:14

a o tym to nie pomyślałem dzięki za radę
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 22:44
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda323f 1.5 16v

Postprzez seba136 » 8 mar 2011, 17:08

miałem to samo, nie odpalał ani na benzynie ani na gazie, iskra była. Wyjąłem filtr gazu,wymieniłem, poskładałe, było w ch.. pyłu i ku mojemu zdziwinieu auto odpaliło ;D
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez darpog » 8 mar 2011, 18:55

Filtr od gazu już wymieniłem no sporo było pyłków i nie dawno go wymieniałem więc to nie filtr
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 22:44
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda323f 1.5 16v

Postprzez seba136 » 15 mar 2011, 21:42

kur.. mi tez nie odpala. Zlom jeb.... nigdy juz mazdy nie kupie ;/
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez Mazdaxxx » 16 mar 2011, 07:46

dla ludzi z takim podejsciem stworzona gulfa 3 w tdi =]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez seba136 » 16 mar 2011, 14:40

dla ludzi z takim podejsciem zrobili bmw mialem juz dwie e34 i się nie psuly ;] wracam do bmw
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez Ania_TM » 16 mar 2011, 14:42

seba136 napisał(a):kur.. mi tez nie odpala. Zlom jeb.... nigdy juz mazdy nie kupie ;/


co to ma być za wyrażanie się? <co?> jeszcze raz coś takiego znajdę, dostaniesz ostrzeżenie za wulgaryzmy na forum. <cisza>
Ania_TM
 

Postprzez Mazdaxxx » 16 mar 2011, 21:38

seba136 napisał(a):dla ludzi z takim podejsciem zrobili bmw mialem juz dwie e34 i się nie psuly ;] wracam do bmw
hahaahahah <rotfl> <rotfl> <rotfl> no tak czego się mogłem tu innego spodziewać xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez Ania_TM » 16 mar 2011, 21:41

Mazdaxxx napisał(a):
seba136 napisał(a):dla ludzi z takim podejsciem zrobili bmw mialem juz dwie e34 i się nie psuly ;] wracam do bmw
hahaahahah <rotfl> <rotfl> <rotfl> no tak czego się mogłem tu innego spodziewać xD


nie dla OT! <cisza>
Ania_TM
 

Postprzez seba136 » 17 mar 2011, 21:16

Mazdaxxx napisał(a):
seba136 napisał(a):dla ludzi z takim podejsciem zrobili bmw mialem juz dwie e34 i się nie psuly ;] wracam do bmw
hahaahahah <rotfl> <rotfl> <rotfl> no tak czego się mogłem tu innego spodziewać xD

nie wiem z czego śmiech. Widzewianka już sie nie wypowiadam
Forumowicz
 
Od: 31 sie 2010, 23:30
Posty: 76
Skąd: TL
Auto: 323f bg 1.6 16v + lpg

Postprzez darpog » 21 mar 2011, 21:37

koledzy kupiłem aparat zapłonowy założyliśmy z mechanikiem silnik nawet ni dał ponieważ nie zgadza się kąt pochylenia założyłem swój aparat no odpala tyle że jak się go zgasi to nie chcę odpalić a jak się poruszy aparatem to załapie wymieniliśmy czujnik halla nie wiem już dziś z mechanikiem siedzieliśmy cały dzień i wraz go nie zrobiliśmy co to morze być koledzy
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 22:44
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda323f 1.5 16v

Postprzez darpog » 6 maja 2011, 13:04

koledzy auto naprawione była to cewka zapłonowa grzała się i samochód chodził jak nie powinien kupiłem nową cewkę mechanik drugi wyregulował zapłon i tera śmiga że szok :)
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2011, 22:44
Posty: 51 (0/1)
Auto: Mazda323f 1.5 16v

Postprzez Ania_TM » 6 maja 2011, 18:01

darpog napisał(a):koledzy auto naprawione była to cewka zapłonowa grzała się i samochód chodził jak nie powinien kupiłem nową cewkę mechanik drugi wyregulował zapłon i tera śmiga że szok :)


miło,że wpisałeś co dolegało madzi <spoko>
Ania_TM
 

Postprzez hektor » 20 mar 2012, 19:06

Cześć wszystkim miłośnikiem Mazdy !
Jestem nowym użytkownikiem tego forum, zalogowałem się tutaj gdyż jestem posiadaczem mazdy 323 BG 1,3 8v. Wiem, że taki wątek już był, przeczytałem je wszystkie, dużo mi to pomogło, jednak mazda dalej `stoi`...

Problem polega na tym, że brak jest iskry na układzie zapłonowym (mechanicy wymienili moduł zapłonu) niestety nic to nie dało. Mierzyłem rezystancje czujnika Halla jest ona za wysoka wynosi – 488kohm. Stawiam na to, że on jest spalony. Jednak nie mogę go nigdzie dostać... W mojej okolicy (Olsztyn) objechałem wszystkie okoliczne szroty, jednak nigdzie nie ma nawet podobnych całych ukł. zapłonowych.

Co o tym myślicie? Czy mam racje? Jeśli tak, gdzie mógłbym tą część dostać za rozsądne pieniądze gdyż na allegro za nią chcą 400zł...

Układ zapłonowy – T2T82173 X4 PODCIŚNIENIOWY
Zdjęcia: http://wt010.wrzuc.to/obrazek/wit6IiM/DSC05040.JPG
http://wt010.wrzuc.to/obrazek/v7FWVluss/DSC05039.JPG

Pozdrawiam !
hektor
 

Postprzez Markiz » 20 mar 2012, 22:09

Wpisz w allegro mazda 323 na części i dzwoń po ogłoszenich, może coś trafisz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:53
Posty: 670
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 BG BP & 626 GE FS & 626 GF FS

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323