Brak zapłonu na benzynie po podłączeniu nowej pompy/ BG 1.6 16V

Postprzez damian » 3 lut 2011, 22:44

kupiłeś drugą listwę, zamiast na samym początku wlać benzynę? jak mocowania listwy nie pasuję, to zostaw starą listwę, a przełóż tylko wtryskiwacze. przy okazji warto kupić i wymienić oringi. Rozmiaru nie pamiętam, ale gdzieś na forum to jest. Kupujesz je w sklepie z oringami/ łożyskami. kup 8, dobrze sprawdzają się też do uszczelnienia dołu wtryskiwacza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez patrzyk » 3 lut 2011, 23:15

no kupilem ale za grosze. to najwyzej jeszcze raz ja wymontuje i sprawdze na tej co wyciagnalem czy dziala. problemu nie wiedze 15 min roboty.

ogolnie dokladnie nie wiem jak wymienic same wtryskiwacze nie chce ich urwac. je sie po prostu na sile wyciaga z tej listwy czy wykreca ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

Postprzez przemo12345 » 4 lut 2011, 09:25

proponuje odciąć górę w bańce (np. 5litr ) ,nalać PB , włożyć pompkę do niej i zakręcić rozrusznikiem. będziesz widział czy pompka pracuje. Odłącz przewód od listwy wtrys.i zobacz czy podaje paliwo.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez patrzyk » 4 lut 2011, 10:19

pompka na 100% pracuje i bo jak przyloze ucho do pompki od gory to slychac jak pracuje. tylko nie ma czego na moje zaciagnac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

Postprzez przemo12345 » 4 lut 2011, 10:53

to wlej paliwo do zbiornika i napisz co się dzieje.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez patrzyk » 4 lut 2011, 11:36

same wtryski udalo mi sie wymontowac wiec chyba przeloze jak kolega wyzej pisal do tej starej magistralki. i zostanie dolanie paliwa tylko ze tutuaj juz problem bo brak keszu na paliwo. ale myusle ze ogarne
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

Postprzez przemo12345 » 4 lut 2011, 12:19

poprostu wyjmujesz z listwy ( nie są wykręcane )
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez patrzyk » 7 lut 2011, 19:54

sluchajcie zalałem madzie benzyna i bez lipy zaciagnela i zaczela chodzic na benzyne, ale strasznie nie rowno chodzi.... jakby sie ksztusila lekko. chyba te wtryski ktore wymienilem nie sa za dobre. sprobuje spowrotem stare wsadzic i zobaczyc. ogolnie obroty spadaja na 900 obr. na benzynie i strasznie trzesie silnikiem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

Postprzez przemo12345 » 7 lut 2011, 22:30

pamiętasz który był wcześniej uszkodzony? bo może są dobre wtryski tylko nie dostaje impulsu żeby się otworzył. jak trzęsie to nie pali na jeden cylinder. zrób tak jak ci kiedyś pisałem. wykręć listwę i kręć rozrusznikiem.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez damian » 7 lut 2011, 22:33

900 to dobre obroty. moze sprobuj wyregulowac srubka na przepustnicy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez patrzyk » 7 lut 2011, 23:08

ja wiem ze dobre to sa obroty tylko ze wtedy strasznie trzesie silnikiem i cała buda. jutro sprobuje wyregulowac. jezeli to nie pomoze jeszcze raz wyciagne listwe z wtryskami i zoabcze czy na wszyystkie podaje paliwo a jak nie to to powymieniam na tamte stare ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

Postprzez patrzyk » 8 lut 2011, 14:45

i wymienilem dzisiaj wtrysk ktory nie podawał paliwa i ch*j. <co?> całym silnikiem mi trzepocze jakbyś cos w stylu na nim skakał a on we wszystkie strony. a krecac ta srubka zadnych efektow nie bylo. chyba zostanie mi mechanik z tego wszystkigo... grrr !! ;/ :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

Postprzez przemo12345 » 8 lut 2011, 18:04

trzęsie na gazie czy tylko na bezynie? śrubką nie kręć bo tylko pogorszysz.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez patrzyk » 8 lut 2011, 20:04

na benzynie trzesie bardzo mocno a na gazie praktycznie wcale
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

Postprzez przemo12345 » 8 lut 2011, 20:41

skończyły mi się pomysły. wtryski prawidłowo rozpylają, iskra jest.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez patrzyk » 8 lut 2011, 21:03

no wtryski tak daja dobrze... ewentualnie zostaje mi jechac do mechanika i podpiac pod komputer i ustawić jakos to w tryskiwanie... albo cos zle podaje paliwo albo nie wiem... cos z gaznikiem moze jest nie tak. bo wtryskiwanie chyba elektrycznie jest co nie a nie mechaniczne czy jakies tam...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

Postprzez przemo12345 » 8 lut 2011, 21:20

jak masz wtryski to nie gaźnik. na odległość to ciężko ustalić przyczynę. najlepiej jak pojedziesz do elektromechanika i powiesz mu co się dzieje.próbowałeś kodów?
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez patrzyk » 8 lut 2011, 21:26

no racja. tak bede musial zrobic. mam nadzieje ze to nic wielkiego i majatku nie wydam na naprawe ;/
jutro jeszcze raz wykrece wtryski i zobacze czy podaje na ten co wymienilem. bo tego akurat nie sprawdzalem. nie kodow nie sprawdzalem. czytalem o tym ale za cholere nie moge tego pojac jak to sie robi...gdzie co i jak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

Postprzez przemo12345 » 8 lut 2011, 21:33

na 200% wina wtrysków. to wymieniłeś i nie sprawdziłeś czy działa prawidłowo? rób tak jak ci pisałem. wykręć całą listwę z wtryskami i trzymaj to w ręce a druga osoba niech kręci rozrusznikiem.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 19:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Postprzez patrzyk » 8 lut 2011, 21:38

no sprawdzilem to sam! wykrecilem magistralke podlozylem pod wtryski zielony taki recznik papierowy i podawało na 3 wtryski od lewej. ten ostatni czwarty byl suchy wiec go wymienilem na ten jeden stary. ale juz nie sprawdzilem czy z niego leci ;/ to moj blad. chyba ze jeszczemoze byc problem w tym ze nie dochodzi jakies napiecie do tego wtrysku przez ten przewod ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2010, 15:27
Posty: 633 (0/1)
Skąd: Toruń
Auto: MAZDA 323F BA, 1.8 BP, 128KM '95

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323