Odczyt kodów błędów.

Postprzez marakus » 5 lip 2007, 09:31

Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez JAREK » 8 lip 2007, 10:03

P 0134 – H02S circuit no activity detection
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2004, 11:23
Posty: 70 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: AUDI A6

Postprzez marakus » 8 lip 2007, 10:51

JAREK o jakie auto chodzi? Po za tym wydaje mi się, że to nie jest kod błędu z ODB-1.
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez JAREK » 8 lip 2007, 13:10

Except for GF4A-EL Models ( FP,FS,FS Hi-power) 99r.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 maja 2004, 11:23
Posty: 70 (0/1)
Skąd: Białystok
Auto: AUDI A6

Postprzez Marcin » 18 sie 2007, 17:19

Podbijam temacik bo mam identyczny problem a widze ze sie nie rozwiązał w tym wątku
monter napisał(a): KOEO – po włączeniu zapłonu dioda zapaliła się i po kilku sekundach zgasła. Później nic już się nie działo.

Czy ktoś mi pomoże?Nie chce mi czytać błędów.Dioda zapala się po przekręceniu kluczyka na jakieś 5-7 sekund po czym gaśnie i zupełnie nic sie nie dzieje.Dzieki z góry.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 02:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez rubenjames » 13 wrz 2007, 11:42

Witam serdecznie!
Wczoraj w wolnym czasie sprawdziłem sobie odczyt błędów. Na początku miałem obawy, co do zmostkowania wyjść testowych GND i TEN. Problem polega na tym, że wszystkie wyjścia w kostce mam zagospodarowane, więc mam dwa GND (w górnym i dolnym rzędzie). Do odczytu błędów zmostkowałem TEN i GND z górnego rzędu. Podłączyłem próbnik diodowy pod wyjścia FEN i +B. Przekręciłem stacyjkę w pozycję ON. Tester zapalił się na ok 2 sekundy, po czym zgasł. Czekałem ok 1 minuty i nie pojawiły mi się żadne błędy (mam nadzieję, że to dobrze).
Po zakończeniu testu KOEO przeszedłem do testu KOER. I tu pojawił się problem! Na początku silnik nie chciał mi odpalić, a kiedy mi się to udało, zaczął bardzo dziwnie pracować. Obroty falowały równomiernie od 500 – 1200. Przy 500 prawie mi gasł, po czym obroty momentalnie podskoczyły do 1200 i tak w kółko. Najlepsze jest to, że przed testem komputera silnik pracował idealnie :| Postanowiłem wyłączyć samochód, wyciągnąłem z kostki diagnostycznej wszystkie kable (mostek i tester) i odpaliłem samochód jeszcze raz. Tym razem silnik pracował normalnie :| Później znów podłączyłem wszystko wg instrukcji podanej na stronie: http://www.mazdaspeed.pl/christmas/warsztat/warsztat.php?c=obd
I przechodząc do testu KOER znów pojawił się ten sam problem z silnikiem. Czy wiecie, co to może być? Wszystko podłączyłem prawidłowo, zgodnie z opisem.
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2007, 00:07
Posty: 83
Skąd: Swarzędz
Auto: Mazda 1.3 323P 16V

Postprzez rubenjames » 13 wrz 2007, 18:52

Poszukałem trochę na innych forach, na których zajmują sie tego typu tematyką i dostałem odpowiedź, że posiadam złączę DLC i więcej informacji znaleźć można na stronie: http://alflash.com.ua/dtcmazda.htm

Stronka trochę w języku rosyjskim, trochę w angielskim, ale mam nadzieję, że komuś się przyda :D

Obrazek Obrazek
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2007, 00:07
Posty: 83
Skąd: Swarzędz
Auto: Mazda 1.3 323P 16V

Postprzez Marcin » 13 wrz 2007, 23:08

rubenjames napisał(a):mam dwa GND (w górnym i dolnym rzędzie). Do odczytu błędów zmostkowałem TEN i GND z górnego rzędu.

Witam.
Dwa wyjscia GND ma chyba każdy.
Spróbuj podłaczyć sie w dolne.Z tego co ja wiem,test powinien sie odbywać przy wpięciu się w dolne GND.
(ja przynajmniej sie wpinałem w dolne)
Natomiast co do problemu to ja mam to samo...
Nie wiem dlaczego ale KOER nie robiłem i nie wiem jak mi sie autko zachowuje.Sprawdze to jak znajde chwile.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2007, 02:18
Posty: 1649 (22/36)
Skąd: Śrem
Auto: Toyota Prius 2010

Postprzez Gość » 3 paź 2007, 16:43

witam
Wczoraj byłem u mechanika żeby mi sprawdził silnik ponieważ ostatnio musiałem go wymienić po wymianie na gazie chodzi dobrze(może troche więcej pali) jednak na paliwie na wolnych obrotach chodzi a jak dodaje gazu to się dusi i gaśnie.Sprawdzaliśmy już praktycznie wszystko został jednak komputer.Nie wiem czy nie trzeba go dostosować do nowego silnika i wyregulować.Elektrykowi wyskoczył błąd nr 88 nieokreślony.Jednak nigdzie nie ma takiego opisu błędu.
proszę o pomoc :(

MAZDA323 SEDAN 1.6 91r
Gość
 

Postprzez kowal » 8 gru 2007, 01:37

a kody błedow sa do poszczególnych aut inne czy ogónie takie same bo nie wiem czy szukac pod konkretny moj model czy sciagnac pierwsze lepsze mazdy??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2007, 11:29
Posty: 111
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 kombi 2.0 benzyna

Postprzez LoboAlien » 7 sty 2008, 12:06

Witam mam problem zmostkowalem lacza GND i TEN podlaczylem diode i nic zero blyskow ani na wlaczonym silniku ani na wylaczonym?? o co chodzi dioda sprawna bo sprawdzalem podlaczajac diode do zaciskow B i GND na sprawdzenie diody. Kto pomoze??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2006, 13:14
Posty: 450
Skąd: Wałbrzych
Auto: Była Mazda 323F 1.8 16V LPG BRC
Był Nissan Primera P12 1.8 LPG BRC
Jest .....

Postprzez zieba1982 » 24 lut 2008, 19:06

Mazda 323F 1,6 16v BG B6
Witam i proszę o POMOC zjezdziłem już 10 mechaników i nikt nic nie pomógł.
Już kiedyś miałem podobny problem a mianowicie.
Silnik pracuje miedzy 2400 a 3100 obrotów (chodzi jak wariat)
Stało sie to nagle w trakcie jazdy,
Kod błędu niby wyświetla 13 ale nie mam tego na spisie wiec CO TO??
Nie reaguje na nic,
skasowanie błędów,odłączenie wsuwki od silniczka krokowego,od TPS-a zwiększa obroty,wymiana przepływomierza,odłączenie wszystkich widzianych wsuwek,kabli i wyczyszczenie ich (nawet kostki od kompa)
Odpala normalnie i sama sobie tak jakby dodaje gazu,kiedyś miałem taki sam przypadek tylko ze odpalałem samochód i po odpaleniu zaraz zgasł i to już sie stało,a naprawiło sie samo po 7 dniach jak jechałem na wymianę kompa na szrot,więc zawróciłem i miałem nadzieję że to się nie powtórzy
ale niestety mam znów ten problem,dosłownie rozebrałem wszystko i wyczyściłem,nie ma żadnych dziur w dolocie powietrza itp...zrobiłem chyba wszystko i nadal to samo. Proszę o POMOC.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2007, 10:25
Posty: 111
Skąd: Gorzów Wlkp..
Auto: Mazda 323F 1997r 1,8/16v BA
Mazda 6 2006r 2,0/16v CITD GG/GH

Postprzez Yard » 14 mar 2008, 00:14

13 Brak sygnału obr/min. przy pracy silnika powyżej 1 500 obr/min.

Resetowanie
-Wyłączyć zapłon.
-Wyjąć bezpiecznik ECU na co najmniej dziesięć sekund.
-Można również odłączyć akumulator (utracone zostaną też inne dane: radio, zegar, itp.).
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez LoboAlien » 6 cze 2008, 06:48

LoboAlien napisał(a):Witam mam problem zmostkowalem lacza GND i TEN podlaczylem diode i nic zero blyskow ani na wlaczonym silniku ani na wylaczonym?? o co chodzi dioda sprawna bo sprawdzalem podlaczajac diode do zaciskow B i GND na sprawdzenie diody. Kto pomoze??


czy ktos mi powie co robie zle?? soro nie da sie nic odczytac??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 lis 2006, 13:14
Posty: 450
Skąd: Wałbrzych
Auto: Była Mazda 323F 1.8 16V LPG BRC
Był Nissan Primera P12 1.8 LPG BRC
Jest .....

Postprzez Yard » 6 cze 2008, 09:15

Albo odwrotnie podłączasz, albo nie ma co pokazywać. Nie ma błedów. :)
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez noger83 » 10 cze 2008, 22:56

mam problem ze spalinami sa za wyskokie chce zrobic ten test zeby wyskoczyly mi jkaie mam bledy tylko mam pytanie co do diody i rezystora
dioda --jka dioda ilo watowa ??
resystor--- jaki rezystor ilo watowy i ilo omowy
i jeszcze jedna prosaba czy moze mi ktos pokazac na zdjeciu jakwyglada taki rezystor i jakie ma kolory bo jestem niestety zagranica i mam problem z kupieniem tego i chyab bede musial wymatowac z jakiegos sprzetu:))
noger83
 

Postprzez Yard » 11 cze 2008, 10:07

Wszystko jest opisane. Wystarczy przeczytać wyżej.
Jeśli nie podałes jaki masz samochód nie licz, że otrzymasz pomoc.
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez noger83 » 11 cze 2008, 15:16

sorki zapomnialem 626 GE 96' 1.8
noger83
 

Postprzez shogun » 14 kwi 2009, 09:42

http://alflash.com.ua/dtcmazda.htm podana przez rubenjames faktycznie jest troche po angielsku trochę po polsku lecz stosując pewien manewr mamy ja prawie przetłumaczoną ;) mi pomogło myslę że innym też

http://translate.google.pl/translate?hl ... pl%26lr%3D
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2008, 08:14
Posty: 8
Skąd: Polkowice
Auto: Mazda 323F ba -98r Full option

Postprzez teeste » 8 lut 2011, 11:41

Zakupiłem diode i opornik do oczytu błędów ale mam tykie pytanie bo nie chce nic pomieszać a mianowicie pod którą nóżkę diody(dłuższą czy krótszą mam dolutować opornik i jak całość podłączyć pod GND i TEN nóżka z opornikiem na TEN czy na masę GrouND <co?>
Pytanie może banalne no ale nie każdy zna się na elektronice :D Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2011, 18:02
Posty: 40
Skąd: TST
Auto: Była: MX-3 1.8 V6 DOHC '92 RED

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323