Auto zgasło i już nie zapaliło;/
1, 2
witam mam mały problem o tuż po przejechaniu 5 km auto mi zgasło i już nie zapaliło;/;/ przekręcasz kluczykiem próbuje zapalić <kreci rozrusznik ale nie zapali> znajomy mechanik po sprawdzeniu pompy paliwa filtrów itd stwierdził że pompa działa dobrze(dwa tyg.temu kupiłem nową) ... byłem u elektryka ale maja dopiero wolne terminy na przyszły tydzien.. doradził mi żebym sprawdził przewody i świece okazało sie ze na wszystkie przewody mam bardzo mała iskrę ;/ co najprawdopodobniej może być przyczyną???prosze o rade? za nim pójde do elektryka i zapłace;/ dużo sobie życzą;/ dzięki pozdro!:p
- Od: 9 mar 2008, 05:29
- Posty: 7
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda 323F 93r. 1.6 16v
Podejrzewam moduł aparatu zapłonowego. Szukaj całego aparatu. Ja za taki płaciłem 120zł. Wymiana jest dziecinnie prosta. Poszukaj dobrze na forum, a znajdziesz mój temat. Miałem identyczny problem. Jesteś ze śląska wiec jak chcesz dobrego fachowca to dzwon do Tadziola, nr telefonu ma w podpisie swojego profilu.
loockas napisał(a):Szukaj całego aparatu. Ja za taki płaciłem 120zł.
Nie polecam. Nie masz gwarancji ile popracuje taki aparat. 220zł kosztuje naprawa aparatu z gwarancją na 2 lata np. w firmie Yakuza s.c z Torunia gdzie możesz nawet przesłać aparat. Firma sprawdzona na skórze brata.Profesjonaliści. Można znaleźć ich także na allegro. I taką opcję polecam. Sprawdź najpierw kody błędów.
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):220zł kosztuje naprawa aparatu z gwarancją na 2 lata
Na pewno tylko tyle kosztuje naprawa modułu zapłonowego w tym aparacie? Wszyscy mówią, że tego się naprawić nie da. Rozwaliłem już swój stary moduł. Elementy na nim są zalewane i zgrzewane. Może oni naprawiają mechaniczne uszkodzenia aparatów? To co kolega opisał to identyczny objaw tego co ja miałem i stawiam na ten przeklęty moduł. Mamy takie same silniki i z pewnością ten sam aparat
Jeżeli faktycznie ta firma naprawia moduły (tak tanio), to muszę Ci podziękować za informację. Z pewnością się przyda i będę pamiętał następnym razem
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
dzisiaj próbowałem odpalić na początku lekko za kręcił a potem znowu nic;/ a i jeszcze jedno nie zakładam nowego tematu;p
od kąd mam mazde a mam ją 3 miech.. wymieniałem już 5 razy filter paliwa za każdym razem filter jest brązowy myślałem że dwa trzy filtry i i nie będzie tego syfu a tu dalej to jest ;/ dodam że auto przed kupnem długo stało w ogrodzie...czy jest dużo roboty z odkręceniem baku i czy przeczyścić stary bak czy kupić nowy??
od kąd mam mazde a mam ją 3 miech.. wymieniałem już 5 razy filter paliwa za każdym razem filter jest brązowy myślałem że dwa trzy filtry i i nie będzie tego syfu a tu dalej to jest ;/ dodam że auto przed kupnem długo stało w ogrodzie...czy jest dużo roboty z odkręceniem baku i czy przeczyścić stary bak czy kupić nowy??
- Od: 9 mar 2008, 05:29
- Posty: 7
- Skąd: Bielsko-Biała
- Auto: Mazda 323F 93r. 1.6 16v
Jak odpala na zimnym i gaśnie po nagrzaniu to napewno moduł aparatu zapłonowego, ewentualnie cały aparat padł. cena modułu: 120zł (nowy) a aparatu "2nd hand" u mnie stoi 250-300 a regeneracja 220. Pozdrawiam
- Od: 1 lis 2007, 10:30
- Posty: 89
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: 323F BG B6 1,6 16V OHC – sprzedana
teraz Audi Coupe 2.3 :D czarna bestia
sprawdziłeś kody błędów??
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Paweł21 napisał(a):Tylko Zbyszku w ogóle nie chce odpalić;/
a sprawdzałes czy odpali z wcisnietym pedałem gazu. ja miałem podobnie. odpalał po przytrzymaniu do konca gazu. okazało sie ze w przepływomierzu oderwał jeden drucik od tej blaszki. rozebrałem wszystko na czesci pierwsze i przepływka działa bez zarzutu.
sprawdz to i napisz
pozdrawiam
- Od: 30 paź 2007, 18:52
- Posty: 45
- Skąd: Olsztynek k. Olsztyna
- Auto: mazda 323 c 1,5 16V Z5 1996r
Gostek masz całkiem inną przepływkę.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Na elektryce się nie znam, jak słaba iskra to początki końca cewki, co do zbiornika to na razie nie baw się w odkręcanie tylko odkręć śrubę spustową od spodu zbiornika. Brud w większości spłynie przez ten otworek i będziesz wiedział co w środku siedzi.
jak już pisałem wcześniej aparat zapłonowy do naprawy!
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość