Witam wszystkich
Niestety wywaliło mi uszczelkę pod głowicą i byłem zmuszony do zplanowania głowicy co wiązało się z zdemontowaniem kolektorów. Ponieważ przebieg mojego silnika to 300tys uszczelki nadawały się do wymiany. Zauważyłem, że uszczelka kolektora ssącego (aluminiowa) była dodatkowo uszczelniona elastyczną substancją w kolorze szarym. Obawiam się że zamontowanie nowej bez tego specyfiku nie zda egzaminu, proszę więc o pomoc i podanie informacji co to za specyfik, ewentualnie co stosujecie w zamian.
Silnik B6, 1,6i 89r
Pozdrawiam
Czym uszczelnić kolektor dolotowy
Strona 1 z 1
md86 napisał(a):Kolektor na pewno nie był demontowany wcześniej, a substancja o której pisałem na 100% była naniesiona na uszczelkę fabrycznie.
Na 1000% uszczelka kolektor ssący- głowica nie ma żadnej tajemniczej substancji w kolorze szarym nałożonej fabrycznie.
NA 10000000000000000000000000000000000000000000% FABRYCZNIE BYŁA SAMA USZCZELKA , A TO SZARE TO SILIKON BO TAKOWYM SKŁADAŁEM SWOJĄ STARĄ USZELKE HOWGH ( SILIKONY MAJĄ RÓŻNE KOLORY )
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
WYSTARCZY KUPIĆ SILIKON NAJCZĘŚCIEJ CZERWONY DO 300 STOPNI I ODPORNY NA CHEMIKALIA OLEJE BENZYNĘ W KAŻDYM SKLEPIE MOTORYZACYJNYM
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
- Od: 13 paź 2004, 13:59
- Posty: 238
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: 323F BA 1.5 96
nie ma nie ma.....sama uszczelka styka.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości