mazda przerywa po nagrzaniu sie silnika mazda 323f 1.6 16V BG 93r

Postprzez Dry » 25 lis 2007, 23:20

ja mailem podobnie... wyamienilem swiece i ejst ok narazie choc delikatnie przerywa.... teraz do wymainy beda przewody.


A co do falowania na jalowym to jabylbym za silniczkiem krokowym, trzeba przeczyscic. Sam musze to zrobic ale mi sie nie chce;P
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 maja 2007, 14:10
Posty: 344 (4/0)
Skąd: Poznań
Auto: 626 GW, 2.0 lpg,
2000 r.

Postprzez Bo_Lo » 26 lis 2007, 20:43

metek323 napisał(a):a masz moze fotke jak to wyglada bo niewiem gdzie to jest

na kolektorze ssacym od góry.tylko ostroznie odkrecaj i przykrecaj bo mi stary pekl na pol. <glupek2> za nowy placilem 75zł
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4383 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Adasbb » 26 lis 2007, 21:31

A Tobie komputerek wymrygał uszkodzenie tego czujnika ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 17:13
Posty: 293 (0/1)
Skąd: Cisownica
Auto: Aktualnie Seat Leon 1M 1.6 16V Stella granatowy (Kiedyś Renault Megane 1.4 16V Czerwony, Madzia 323C 1.5 wer. Kanadyjska, Mazda MX-3 1.6 SOHC również rdzawo-niebieska, Ford Fiesta MK-4 1.3i Niebieski)

Postprzez TRIBUTE » 27 lis 2007, 12:28

tez stawiam ze to beda kable. wymienie te kable i napisze co i jak.


Takie objawy wskazują na przegrzane świece. ;)
Wymień świece i powinno pomóc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 gru 2004, 21:58
Posty: 237
Auto: Xedos CA KF '96

Postprzez metek323 » 27 lis 2007, 16:08

swiece i kable wymienione na nowe a dalej jest tak samo.
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2006, 13:52
Posty: 124
Skąd: szczecin
Auto: mazda323f BG 1.6 16V

Postprzez metek323 » 27 lis 2007, 16:10

bolo2610 napisał(a):
metek323 napisał(a):a masz moze fotke jak to wyglada bo niewiem gdzie to jest

na kolektorze ssacym od góry.tylko ostroznie odkrecaj i przykrecaj bo mi stary pekl na pol. <glupek2> za nowy placilem 75zł

a to wyglada w ksztalcie grzybka i jest koloru zlotego?
podaj mi swoje gadu gadu to wysle ci zdjecie powiesz czy to, to jest
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2006, 13:52
Posty: 124
Skąd: szczecin
Auto: mazda323f BG 1.6 16V

Postprzez karolq » 27 lis 2007, 22:20

Sprawdź najpierw błędy komputera zanim cokolwiek zaczniesz robic w tym celu(masz opisane jak w dziale obsluga na stronie mazdaspeed.pl)
Jak ci dalej szarpie po wymianieswiec i przewodów to sprawdzenie czunika temperatury i zaworu biegu jałowego bo może ci sie zacina i nie zamyka. Ale w pierwszej kolejności trzeab zobaczyć co komputer powie.Jak nic nie wykarze to wtedy dopiero te 2 rzeczy.Czujnik mozna sprawdzic omomierzem.

jak masz miernik uniwersalnmy gdzies pod ręką to tu masz rezystancje przy określonych temperaturach:Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Postprzez metek323 » 5 gru 2007, 22:30

bolo2610 napisał(a):
metek323 napisał(a):a masz moze fotke jak to wyglada bo niewiem gdzie to jest

na kolektorze ssacym od góry.tylko ostroznie odkrecaj i przykrecaj bo mi stary pekl na pol. <glupek2> za nowy placilem 75zł
a dokladniej jak to wyglada
Forumowicz
 
Od: 26 maja 2006, 13:52
Posty: 124
Skąd: szczecin
Auto: mazda323f BG 1.6 16V

Postprzez architection » 7 gru 2007, 23:47

jednym slowem cos masz porypane z elektryka... inaczej nie byloby problemu przy obciazeniu lecz przerywanie nie jest raczej objawem zlego alternatora gdyby tak bylo to raczej moglyby obroty spasc ale nie falowac i nie przerywac... moze masz popalone przewody od swiatel i przeskakuje gdzies iskra z zaplonu na swiatla. ja mialem tak powalone ze swiatlami ze moduł nawalał wiec tego nie przewidzisz dopoki nie sprawdzisz wszystkich objawow
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2007, 00:59
Posty: 26
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 90' LPG

Postprzez Gość » 11 gru 2007, 12:31

karolq podana charakterystyka czujnika temp. ma być chyba w kiloomach... w jc czujniki temperatury są w cenie 28-35 zł w zależności od modelu, byłem pytać. też miałem problem w swojej z gasnącym silnikiem a było to związane ze złym doborem świec w sklepie i później w serwisie też nie sprawdzili dokładnie mimo że zgłaszałem różnice w oznaczeniu. Polecam BPR6ES-11 a dali mi BKR6E-11, kichał nie trzymał wolnych obrotów i się zalewał. Po zmianie świec obroty uspokoiły się, spalanie wróciło do wcześniejszego poziomu 7-8 l/100 a problem z przerywaniem zanikł. Pozdr!
Gość
 

Postprzez GofNet » 11 gru 2007, 18:42

jumperix napisał(a):podana charakterystyka czujnika temp. ma być chyba w kiloomach
     Tak. Informacje podane w książce "Reguluję i naprawiam" niekiedy mijają się z prawdą. Też tym tematem się interesowałem i również z pomiarów wyszło, że są to .

     Problemem przerywającego rozgrzanego silnika (tzw. wypadające zapłony) mogą być również zbyt małe przerwy między elektrodami na świecach. Tak, nie zbyt duże, ale za małe. Można zwiększyć przerwę o 0,1-0,2 i sprawdzić, czy kultura pracy jednostki napędowej się poprawiła.

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Gość » 12 gru 2007, 01:21

katalogowa przerwa na świeczkach w katalogu NGK to 1,1. Sprawdzę przed zmianą na nowe i zobaczę jak ciągnie.

p.s. jak ktoś ma info odnośnie lokalizacji serwisówki w necie lub jest w czyimś posiadaniu to proszę o info.
Dzięki
Gość
 

Postprzez karolq » 12 gru 2007, 09:01

Macie racje w takim razie w tej ksiażeczce jest blad bo i ja miernikiem sprawdzałem i wychodzilo od setek omów na cieplym do kilku komów na zimnym. Bym was naprowadził an trop :)
CONTACT: 7348712
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Postprzez Gappa » 14 gru 2007, 20:35

.....
Gappa
 

Postprzez karolq » 15 gru 2007, 10:59

Gappa napisał(a):.....



Co tym wniosłeś do tematu ? :|


Jumperix chodzi ci o serwisówke mazdy czy sam naprawiam ?
CONTACT: 7348712
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Postprzez Gappa » 15 gru 2007, 13:52

To ze w większości książek serwisowych typu zrób to sam jest kupa błędów juz nie wspomnę o manuałach, które i tak mijają się czasami z faktami...
Gappa
 

Postprzez ravi » 15 gru 2007, 16:34

Też bym chętnie przemierzył ten czujnik, ale mam problem z odczepieniem styków od niego. Może mi ktoś przybliżyć tę procedurę, bo miejsca na ręce tam mało (listwa wtryskowa) i niebardzo sobie radze :). Jest tam jakiś knif na sciagniecie tego czy na siłe do góry? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2007, 07:48
Posty: 165
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323