mazda przerywa po nagrzaniu sie silnika mazda 323f 1.6 16V BG 93r
1, 2
ja mailem podobnie... wyamienilem swiece i ejst ok narazie choc delikatnie przerywa.... teraz do wymainy beda przewody.
A co do falowania na jalowym to jabylbym za silniczkiem krokowym, trzeba przeczyscic. Sam musze to zrobic ale mi sie nie chce;P
A co do falowania na jalowym to jabylbym za silniczkiem krokowym, trzeba przeczyscic. Sam musze to zrobic ale mi sie nie chce;P
metek323 napisał(a):a masz moze fotke jak to wyglada bo niewiem gdzie to jest
na kolektorze ssacym od góry.tylko ostroznie odkrecaj i przykrecaj bo mi stary pekl na pol.

Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
A Tobie komputerek wymrygał uszkodzenie tego czujnika 
bolo2610 napisał(a):metek323 napisał(a):a masz moze fotke jak to wyglada bo niewiem gdzie to jest
na kolektorze ssacym od góry.tylko ostroznie odkrecaj i przykrecaj bo mi stary pekl na pol.za nowy placilem 75zł
a to wyglada w ksztalcie grzybka i jest koloru zlotego?
podaj mi swoje gadu gadu to wysle ci zdjecie powiesz czy to, to jest
- Od: 26 maja 2006, 13:52
- Posty: 124
- Skąd: szczecin
- Auto: mazda323f BG 1.6 16V
Sprawdź najpierw błędy komputera zanim cokolwiek zaczniesz robic w tym celu(masz opisane jak w dziale obsluga na stronie mazdaspeed.pl)
Jak ci dalej szarpie po wymianieswiec i przewodów to sprawdzenie czunika temperatury i zaworu biegu jałowego bo może ci sie zacina i nie zamyka. Ale w pierwszej kolejności trzeab zobaczyć co komputer powie.Jak nic nie wykarze to wtedy dopiero te 2 rzeczy.Czujnik mozna sprawdzic omomierzem.
jak masz miernik uniwersalnmy gdzies pod ręką to tu masz rezystancje przy określonych temperaturach:
Jak ci dalej szarpie po wymianieswiec i przewodów to sprawdzenie czunika temperatury i zaworu biegu jałowego bo może ci sie zacina i nie zamyka. Ale w pierwszej kolejności trzeab zobaczyć co komputer powie.Jak nic nie wykarze to wtedy dopiero te 2 rzeczy.Czujnik mozna sprawdzic omomierzem.
jak masz miernik uniwersalnmy gdzies pod ręką to tu masz rezystancje przy określonych temperaturach:

- Od: 5 wrz 2006, 16:15
- Posty: 148
- Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
- Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.
a dokladniej jak to wygladabolo2610 napisał(a):metek323 napisał(a):a masz moze fotke jak to wyglada bo niewiem gdzie to jest
na kolektorze ssacym od góry.tylko ostroznie odkrecaj i przykrecaj bo mi stary pekl na pol.za nowy placilem 75zł
- Od: 26 maja 2006, 13:52
- Posty: 124
- Skąd: szczecin
- Auto: mazda323f BG 1.6 16V
jednym slowem cos masz porypane z elektryka... inaczej nie byloby problemu przy obciazeniu lecz przerywanie nie jest raczej objawem zlego alternatora gdyby tak bylo to raczej moglyby obroty spasc ale nie falowac i nie przerywac... moze masz popalone przewody od swiatel i przeskakuje gdzies iskra z zaplonu na swiatla. ja mialem tak powalone ze swiatlami ze moduł nawalał wiec tego nie przewidzisz dopoki nie sprawdzisz wszystkich objawow
- Od: 14 mar 2007, 00:59
- Posty: 26
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 90' LPG
karolq podana charakterystyka czujnika temp. ma być chyba w kiloomach... w jc czujniki temperatury są w cenie 28-35 zł w zależności od modelu, byłem pytać. też miałem problem w swojej z gasnącym silnikiem a było to związane ze złym doborem świec w sklepie i później w serwisie też nie sprawdzili dokładnie mimo że zgłaszałem różnice w oznaczeniu. Polecam BPR6ES-11 a dali mi BKR6E-11, kichał nie trzymał wolnych obrotów i się zalewał. Po zmianie świec obroty uspokoiły się, spalanie wróciło do wcześniejszego poziomu 7-8 l/100 a problem z przerywaniem zanikł. Pozdr!
-
Gość
Tak. Informacje podane w książce "Reguluję i naprawiam" niekiedy mijają się z prawdą. Też tym tematem się interesowałem i również z pomiarów wyszło, że są to kΩ.jumperix napisał(a):podana charakterystyka czujnika temp. ma być chyba w kiloomach
Problemem przerywającego rozgrzanego silnika (tzw. wypadające zapłony) mogą być również zbyt małe przerwy między elektrodami na świecach. Tak, nie zbyt duże, ale za małe. Można zwiększyć przerwę o 0,1-0,2 i sprawdzić, czy kultura pracy jednostki napędowej się poprawiła.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
katalogowa przerwa na świeczkach w katalogu NGK to 1,1. Sprawdzę przed zmianą na nowe i zobaczę jak ciągnie.
p.s. jak ktoś ma info odnośnie lokalizacji serwisówki w necie lub jest w czyimś posiadaniu to proszę o info.
Dzięki
p.s. jak ktoś ma info odnośnie lokalizacji serwisówki w necie lub jest w czyimś posiadaniu to proszę o info.
Dzięki
-
Gość
Macie racje w takim razie w tej ksiażeczce jest blad bo i ja miernikiem sprawdzałem i wychodzilo od setek omów na cieplym do kilku komów na zimnym. Bym was naprowadził an trop 
CONTACT: 7348712


- Od: 5 wrz 2006, 16:15
- Posty: 148
- Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
- Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.
To ze w większości książek serwisowych typu zrób to sam jest kupa błędów juz nie wspomnę o manuałach, które i tak mijają się czasami z faktami...
-
Gappa
Też bym chętnie przemierzył ten czujnik, ale mam problem z odczepieniem styków od niego. Może mi ktoś przybliżyć tę procedurę, bo miejsca na ręce tam mało (listwa wtryskowa) i niebardzo sobie radze
. Jest tam jakiś knif na sciagniecie tego czy na siłe do góry? 
- Od: 2 lut 2007, 07:48
- Posty: 165
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość