leonlijo napisał(a):co do kodów to u mnie nie ma komputera.
Komputer masz, ale nie steruje on wtryskami gdyż masz gaźnik. Jednak masz przepływomierz a coś musi rozumieć co on przekazuje
leonlijo napisał(a):nie było zadnej zmiany obroty na na zimnnym silniku tylko 1000
Powinno być 750 +/– 50 obr/min.
leonlijo napisał(a):dzis odłaczałem ten przewod od krokowca
Masz jakiś woltomierz? Może być multimetr uniwersalny za 15zł. Przy zimnym silniku powinno na zaciskach w tyczce krokowca powinno być napięcie. Jeśli nie ma to szukaj uszkodzenia w kablach, jeśli jest to sprawdź jeszcze sam krokowiec omomierzem. Powinien wskazywać kilka ohm, a poo przyłożeniu napięcia do jego zacisków powinno słychać jak "cyka".
Jeśli nie chcesz tykać się elektryki to ktoś Ci to powinien zdiagnozować za parę groszy