Porady jak wyczyscic silnik krokowy
1, 2
Witam!
Mam problem z obrotami na biegu jałowym przy włączaniu urzadzeń elektrycznych spadaja i spadaja do gdzies okolo 400.
Pytanie brzmi jak i czym wyczyscic silnik krokowy (tego nie znalazlem na forum). Na co uwazac.
Bede wdzieczny za wszelkie rady!
Pozdro
Mam problem z obrotami na biegu jałowym przy włączaniu urzadzeń elektrycznych spadaja i spadaja do gdzies okolo 400.
Pytanie brzmi jak i czym wyczyscic silnik krokowy (tego nie znalazlem na forum). Na co uwazac.
Bede wdzieczny za wszelkie rady!
Pozdro
- Od: 20 paź 2004, 16:33
- Posty: 148
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY
martinez napisał(a):Pytanie brzmi jak i czym wyczyscic silnik krokowy (tego nie znalazlem na forum).
Pozdro
Ja silniczek krokowy od FORDA moczyłem kilkanaście godzin w preparacie do czyszczenia wtryskiwaczy – taki dodatek do paliwa
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Witam,
Czy spadanie obrotow biegu jalowego przy wlaczaniu dodatkowych odbiornikow pradu to silniczek krokowy!? Gdzie on jest i co robi? Bo ja tak mam, ale z wczesniejszych dyskusji na ten temat wyciagnalem wniosek ze to moze przez zbyt mala pojemnosc akumulatora- tak ktos pisal... Czy silniki z wtryskiem maja ten silniczek?
pozdrowienia
Czy spadanie obrotow biegu jalowego przy wlaczaniu dodatkowych odbiornikow pradu to silniczek krokowy!? Gdzie on jest i co robi? Bo ja tak mam, ale z wczesniejszych dyskusji na ten temat wyciagnalem wniosek ze to moze przez zbyt mala pojemnosc akumulatora- tak ktos pisal... Czy silniki z wtryskiem maja ten silniczek?
pozdrowienia
WOZI
A może wyregulować zawór regulacyjny biegu jałowego
Należy to robić przy włączonych najlepiej wszystkich odbiornikach elektrycznych (klimatyzacja, oświetlenie, nagłośnienie) oraz maksymalnie skręconych kołach (wtedy pracuje wspomaganie – dodatkowy pobór energii).
Jeżeli jednak przypadłość powyższa występuje wyłącznie na zimnym silniku, to można tę niedogodność skorygować, wymieniając zawór dodatkowego powietrza.
Pozdrawiam.
Jeżeli jednak przypadłość powyższa występuje wyłącznie na zimnym silniku, to można tę niedogodność skorygować, wymieniając zawór dodatkowego powietrza.
Pozdrawiam.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
hmmm, a może ktoś wie jak owy silniczek wymontowć w mx-3 
Witam!
Z tego co ja ustalilem wynika ze silnik krokowy jest glownym podejzanym! On otwiera dodatkowy doplyw powietrza a co za tym idzie silnik dostaje wiecej benzyny i obroty rosna! Wczoraj jednak stojac w korku zauwazylem ze gdzy zalacza sie wiatrak na chlodnicy obroty wzrastaja ciekawe!
U mnie tzn 323 1,3 16V BG krokowy jest przy przepustnicy pod rura doprowadzajaca powietrze do kolektora ssacego a do nego przypieta jest kostka z dwoma przewodami.
Regulacja przy zalaczonych odbiornikach pradu mozliwe ale wtedy po ich wylaczeniu obroty beda duzo za wysokie.
Pozdro
Z tego co ja ustalilem wynika ze silnik krokowy jest glownym podejzanym! On otwiera dodatkowy doplyw powietrza a co za tym idzie silnik dostaje wiecej benzyny i obroty rosna! Wczoraj jednak stojac w korku zauwazylem ze gdzy zalacza sie wiatrak na chlodnicy obroty wzrastaja ciekawe!
U mnie tzn 323 1,3 16V BG krokowy jest przy przepustnicy pod rura doprowadzajaca powietrze do kolektora ssacego a do nego przypieta jest kostka z dwoma przewodami.
Regulacja przy zalaczonych odbiornikach pradu mozliwe ale wtedy po ich wylaczeniu obroty beda duzo za wysokie.
Pozdro
- Od: 20 paź 2004, 16:33
- Posty: 148
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY
Ale próbowałeś go wyciągnąć i czy da się? Jeśli tak to jak? Bo ja albo jestem
albo nie umiem 


wyciagac go jeszcze nie probowalem bo jest to troche rozbierana a ja ciagle gdzies jade i nie stoje na tyle dlugo aby cos rozebrac
Cos mi sie jednak wydaje ze trzeba cala przepustnice odkrecic!? Chyba glowy nie daje!
Pozdro
Pozdro
- Od: 20 paź 2004, 16:33
- Posty: 148
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY
Witam,
Jak dla mnie bez sensu ustawiac obroty przy wlaczonych odbiornikach pradu, bo poziom odniesienia powinien byc bez obciazen a na obciazenia samochod powinien reagowac wychodzac od tego poziomu. Pozatym w innych samochodach jakimi jezdze na wlaczenie dodatkowych odbiornikow odpowiedzia jest WZROST obrotow. Czy Mazda tak ma ze spada, czy to jest objaw usterki? Prawde mowiac te spadki obrotow, ze tak powiem, na razie mi nie robia, na tyle zeby sie bawic w jakies rozbiorki w celu dobrania sie do silnika krokowego wpuszczajacego powietrze. Puki nie gasnie to w sumie w czym problem?
pozdrowienia
Jak dla mnie bez sensu ustawiac obroty przy wlaczonych odbiornikach pradu, bo poziom odniesienia powinien byc bez obciazen a na obciazenia samochod powinien reagowac wychodzac od tego poziomu. Pozatym w innych samochodach jakimi jezdze na wlaczenie dodatkowych odbiornikow odpowiedzia jest WZROST obrotow. Czy Mazda tak ma ze spada, czy to jest objaw usterki? Prawde mowiac te spadki obrotow, ze tak powiem, na razie mi nie robia, na tyle zeby sie bawic w jakies rozbiorki w celu dobrania sie do silnika krokowego wpuszczajacego powietrze. Puki nie gasnie to w sumie w czym problem?
pozdrowienia
WOZI
Ogolnie rzecz biorac niskie obroty nie sa zdrowe dla silnika zaczyna nim trzasc i moga sie niekture elementy uszkodzic! Ja narazie nie mam czasu sie tym zajac ale jak cos wykombinyje to dam znac! Teraz mam slub i to wlasny w sobote, wiec ciezko dlubac przy aucie
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 20 paź 2004, 16:33
- Posty: 148
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GY
oooo to wszystkiego co najlepsze na nowej drodze życia!!!!!!! ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
To ja coś dorzucę od siebie.Krokowca nie rozbierzecie bo jest nierozbieralny.Czyszczenie nic nie da bo to wina elektrozaworu ,który jest zintegrowany z całym tym bajzlem.Szukać nowego,i zprzy kupnie podpiąć pod kostkę i sprawdzić czy jest słyszalne "pyknięcie".
P.S. Do zdjęcia korkowca(elektrozawór wolnych obrotów) należy wyjąć przepustnicę.

P.S. Do zdjęcia korkowca(elektrozawór wolnych obrotów) należy wyjąć przepustnicę.



- Od: 18 kwi 2004, 21:52
- Posty: 734
- Skąd: Legionowo
- Auto: Mazda 6 GH MZR-CD Wagon
Witam i mam pytanko moze sie ktos orjetuje czy w 323F 1.6 16v 90' ten krokowiec da sie wyczyscic? czy wogle dac sobie spokoju i kupic nowy? i jeszcze jedno czy jak faluja mi obroty tylko na Pb to bedzie własnie krokowiec bo powiem ze pozostałe zeczy powimieniałem (swiece,przewody,itd). Na gazie jest ok ale jak wrzucam na luz to prawie gasnie ale zaraz obroty wskakuja na 800obr/min a czasami gasnie. Instalacja wyregulowana dzisaj.
- Od: 19 lut 2007, 19:46
- Posty: 13
- Auto: Mazda 323F 1.6 16v 90'
Witam nawjazują do krokowca to czy w 323F 1.6 16v 90' jest mozliwe wyczyszczenie ? cz raczej słabo? Po wystrzale została mi to ostatnia czesc ktorej nie sprawdziłem a obroty na PB falują a jak ciepły to gasnie. Moze ktos podrzuci co i jak?
- Od: 19 lut 2007, 19:46
- Posty: 13
- Auto: Mazda 323F 1.6 16v 90'
leonlijo dolej płynu do chłodnicy
ja krokowca kiedyś czyściłem benzyną ekstrakcyjną, działa po dziś dzień.
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości