Witam wszystkich.
Mój problem wygląda tak: czasami silnik niewchodzi na obroty- po wciśnięciu pedału gazu obroty dochodzą do 2200 i w ułamku sekundy opadają do ok.500 mimo że pedał gazu jest cały czas wciśnięty. Odnoszę wrażenie że dzieje się to przy rozgrzanym silniku bo jak sobie "odpocznie" to mu przechodzi.
W związku z tą przypedłością nie mogę przełączyć na LPG, bo nie osiągam odpowiednich obrotów! UUUFFFF!!!
Ma ktoś jakąś sugestię
pozdrawiam
Brak obrotów powyżej 2100
Strona 1 z 1
dzięki Talrep
silnik na wtrysku B6E,świece nowe,kable wn też!!!!
ZAponiałem dodać że ebroty skaczą od 500 do 2100 z częstotliwością co ok 1sek.(pedał gazu cały czas wciśnięty prawie do końca!!!) NA LPG zjawisko to nie występuje.
jakieś pomysły???
Proszę
P.S. dzwoniłem do mechanika i on przypuszca że to wina jakiegoś silnika krokowego lub błąd elektroniki.
silnik na wtrysku B6E,świece nowe,kable wn też!!!!
ZAponiałem dodać że ebroty skaczą od 500 do 2100 z częstotliwością co ok 1sek.(pedał gazu cały czas wciśnięty prawie do końca!!!) NA LPG zjawisko to nie występuje.
jakieś pomysły???
Proszę
P.S. dzwoniłem do mechanika i on przypuszca że to wina jakiegoś silnika krokowego lub błąd elektroniki.
LPG, centralny zamek
- Od: 17 lut 2006, 21:32
- Posty: 21
- Skąd: Pabianice
- Auto: 323f BG 1,6 B6E ,8V 1990 LPG
Cześć Farciarz
Sugerujesz przepływomierz, ale nie miałem żadnego strzału na LPG – o dziwo od dwóch dni silnik chodzi dobrze poczekam do następnego takiego incydentu i pogrzebię wtedy.
a propos jak sprawdzić ten przepływomierz trochę boję się przy nim manipulować.
Sugerujesz przepływomierz, ale nie miałem żadnego strzału na LPG – o dziwo od dwóch dni silnik chodzi dobrze poczekam do następnego takiego incydentu i pogrzebię wtedy.
a propos jak sprawdzić ten przepływomierz trochę boję się przy nim manipulować.
LPG, centralny zamek
- Od: 17 lut 2006, 21:32
- Posty: 21
- Skąd: Pabianice
- Auto: 323f BG 1,6 B6E ,8V 1990 LPG
mario1p napisał(a):od dwóch dni silnik chodzi dobrze poczekam do następnego takiego incydentu i pogrzebię wtedy.
Hehe...no to może faktycznie był...lub jest błąd elektroniki.
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
mario1p napisał(a):NA LPG zjawisko to nie występuje.
mario1p napisał(a):W związku z tą przypedłością nie mogę przełączyć na LPG, bo nie osiągam odpowiednich obrotów! UUUFFFF!
Ma ktoś jakąś sugestię
1. Każdy samochód z LPG można odpalć na gazie – spróbuj jak zacznie szaleć;
2. Ty nie miałeś strzału... a byłeś przy pierwszej regulacji? – no chyba że masz IV gen.
Napisz kiedy zamontowałeś LPG i ile na niej jeździsz
- Od: 5 lis 2004, 01:32
- Posty: 22
- Skąd: Wrocław/Rzeszów
- Auto: 323F BA Z5 1,5i 1995r
LPG mam od września 2005 przejechałem już 6tys km.
Miałem kilka regulacji.
Właśnie przed chwilą jeździłem moją Madzą i nic jej nie dolega zobaczymy czy incydent z nieosiąganiem obrotów się powtórzy.
Co do LPG to po ostatniej regulacji jeździ super- spalanie ok11-12l po mieście.
Jeździłem dziś na benzynce i na LpG chodził jak złoto nie wiem co go kopło 2 dni temu!!!
Zobaczymy co będzie dalej?
Miałem kilka regulacji.
Właśnie przed chwilą jeździłem moją Madzą i nic jej nie dolega zobaczymy czy incydent z nieosiąganiem obrotów się powtórzy.
Co do LPG to po ostatniej regulacji jeździ super- spalanie ok11-12l po mieście.
Jeździłem dziś na benzynce i na LpG chodził jak złoto nie wiem co go kopło 2 dni temu!!!
Zobaczymy co będzie dalej?
LPG, centralny zamek
- Od: 17 lut 2006, 21:32
- Posty: 21
- Skąd: Pabianice
- Auto: 323f BG 1,6 B6E ,8V 1990 LPG
ja tez mam taki problem mazda kreci sie na obroty jak chce raz na 2 raz na5 6 tysiecy i zachowoje sie ja by nie dostawała paliwa oczywiscie nie ma gazu
-
Gość
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości