Wybuch Gazu- Uszkodzenia, Problemy

Postprzez villz » 16 lut 2013, 16:40

Witam , wlaśnie dzisiaj wyminiłem zawór o ktorym mowisz , u mnie bylo tak ze chodzila madzia caly czas na ssaniu i b. duzo pali, a jesli tobie nie chodzi wentylator to za to jest odpowiedzialny włącznik wentylatora , jest taka wtyczka na termostacie, a zawór o ktorym mowisz jest pod kolektorem ssacym za przepustnica:)
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Postprzez franc_z » 18 lut 2013, 01:02

wiem gdzie jest ten zawór już go czyściłem dwa razy i nic więc pewnie jest do wymiany :) na razie na ściśniętym wężu Madzia śmiga jak nowa :D Dzięki wszystkim za pomoc <spoko> Najgorsze jest to że dziś wypadł mi amor z tyłu (zgniła poduszka) ale to już małe piwko <lol> POZDRAWIAM
Początkujący
 
Od: 15 lis 2012, 17:10
Posty: 15
Skąd: Bydgoszcz (Barcin)
Auto: Mazda 323F BG 1,6 94r

Postprzez villz » 12 mar 2013, 22:57

Witam, dawno nie pisałem bo Magda sie dobrze spisywała. Nic nie trwa wiecznie wracamy do początku, wyminiłem ten zawór dodatkowego powietrza, i powiem ze wniósł duzo bo ssanie sie pojawia i puszcza tak jak trzeba, niestety nadal pozostał problem przygasania przy dojezdzaniu do skrzyzowania, podczas hamowania obroty spadaja i przygasa , podejrzewam silniczek krokowy co Wy na to ?
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2012, 12:47
Posty: 40
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994

Postprzez Rasza3R » 18 cze 2013, 20:26

Witam.
Moj problem wyglada tak, ze mialem strzal rozsadzilo mi rure laczaca przeplywomierz z przepustnica. Skleilem ja prowizorycznie aby dojechac do miejsca docelowego. Lecz po sklejeniu, zamontowaniu rury, gdy odpalilem na samej benzynie obroty utrzymuje sie od 2 do 3 obr/min. A na gazie 4 obr/min. Jaka moze byc przyczyna takich obrotow ? Czy po strzale walnelo cos jeszcze ?
Rasza3R
 

Postprzez adriano2747 » 18 cze 2013, 21:25

przepływomierz. sprawdź błędy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez Rasza3R » 18 cze 2013, 21:41

jak moge je sprawdzic ? sory ale mam dopiero od niedawna to auto
Rasza3R
 

Postprzez sebek-71 » 18 cze 2013, 22:16

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1141 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Postprzez Rasza3R » 19 cze 2013, 11:25

a jest mozliwosc, ze silniczek krokowy walnal ? bo przeplywomierz dziala jak.nalezy. A gdy odlacze krokowy dostaje nagle ok. 5 obr/min i tak potrafi dopoki go nie zgasze.
Rasza3R
 

Postprzez adriano2747 » 19 cze 2013, 21:16

tak a skąd wiadomo że działa prawidłowo podmieniłeś go czy komputer nie pokazuje błędu w maździe po wybuchu 80% to przepływka albo jakaś guma peknięta od dolotu. ale możesz krokowca wyczyścić i zobaczyć
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2012, 22:14
Posty: 303
Skąd: Kępno, Wielkopolska
Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition

Postprzez damian » 23 lip 2013, 21:20

na 99% zawór wolnych obrotów (umiejscowiony z przodu, lub pod kolektorem ssącym, idą do niego 2 rurki). najtaniej i najszybciej będzie jak go odkręcisz i zaślepisz (kiedy byłem pierwszy a zarazem ostatni raz u mechanika to właśnie zaślepił mi go kawałkiem puszki po piwie i wziął za to 80zł).
o takie coś http://allegro.pl/obudowa-zawor-termost ... 90904.html

sprzedający sam nie wie co sprzedaje <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323