Wybuch Gazu- Uszkodzenia, Problemy
Witam , wlaśnie dzisiaj wyminiłem zawór o ktorym mowisz , u mnie bylo tak ze chodzila madzia caly czas na ssaniu i b. duzo pali, a jesli tobie nie chodzi wentylator to za to jest odpowiedzialny włącznik wentylatora , jest taka wtyczka na termostacie, a zawór o ktorym mowisz jest pod kolektorem ssacym za przepustnica:)
- Od: 21 paź 2012, 12:47
- Posty: 40
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994
wiem gdzie jest ten zawór już go czyściłem dwa razy i nic więc pewnie jest do wymiany
na razie na ściśniętym wężu Madzia śmiga jak nowa
Dzięki wszystkim za pomoc
Najgorsze jest to że dziś wypadł mi amor z tyłu (zgniła poduszka) ale to już małe piwko
POZDRAWIAM


- Od: 15 lis 2012, 17:10
- Posty: 15
- Skąd: Bydgoszcz (Barcin)
- Auto: Mazda 323F BG 1,6 94r
Witam, dawno nie pisałem bo Magda sie dobrze spisywała. Nic nie trwa wiecznie wracamy do początku, wyminiłem ten zawór dodatkowego powietrza, i powiem ze wniósł duzo bo ssanie sie pojawia i puszcza tak jak trzeba, niestety nadal pozostał problem przygasania przy dojezdzaniu do skrzyzowania, podczas hamowania obroty spadaja i przygasa , podejrzewam silniczek krokowy co Wy na to ?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 21 paź 2012, 12:47
- Posty: 40
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda C IV BG 1324 cm 1994
Witam.
Moj problem wyglada tak, ze mialem strzal rozsadzilo mi rure laczaca przeplywomierz z przepustnica. Skleilem ja prowizorycznie aby dojechac do miejsca docelowego. Lecz po sklejeniu, zamontowaniu rury, gdy odpalilem na samej benzynie obroty utrzymuje sie od 2 do 3 obr/min. A na gazie 4 obr/min. Jaka moze byc przyczyna takich obrotow ? Czy po strzale walnelo cos jeszcze ?
Moj problem wyglada tak, ze mialem strzal rozsadzilo mi rure laczaca przeplywomierz z przepustnica. Skleilem ja prowizorycznie aby dojechac do miejsca docelowego. Lecz po sklejeniu, zamontowaniu rury, gdy odpalilem na samej benzynie obroty utrzymuje sie od 2 do 3 obr/min. A na gazie 4 obr/min. Jaka moze byc przyczyna takich obrotow ? Czy po strzale walnelo cos jeszcze ?
-
Rasza3R
przepływomierz. sprawdź błędy
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
a jest mozliwosc, ze silniczek krokowy walnal ? bo przeplywomierz dziala jak.nalezy. A gdy odlacze krokowy dostaje nagle ok. 5 obr/min i tak potrafi dopoki go nie zgasze.
-
Rasza3R
tak a skąd wiadomo że działa prawidłowo podmieniłeś go czy komputer nie pokazuje błędu w maździe po wybuchu 80% to przepływka albo jakaś guma peknięta od dolotu. ale możesz krokowca wyczyścić i zobaczyć
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
na 99% zawór wolnych obrotów (umiejscowiony z przodu, lub pod kolektorem ssącym, idą do niego 2 rurki). najtaniej i najszybciej będzie jak go odkręcisz i zaślepisz (kiedy byłem pierwszy a zarazem ostatni raz u mechanika to właśnie zaślepił mi go kawałkiem puszki po piwie i wziął za to 80zł).
o takie coś
http://allegro.pl/obudowa-zawor-termost ... 90904.html
sprzedający sam nie wie co sprzedaje
o takie coś

sprzedający sam nie wie co sprzedaje

- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości