Jaki olej po wymianie pierścieni?

Postprzez Cysiek » 1 lut 2006, 10:20

Może ktoś mi powie jaki olej po wymianie pierścionków? Teraz zalany był mineralny. Taki wlałem bo autko mam od września i na tym oleju zrobiłem 5 tyś. Przejechane ma 234 tyś i nie wiem czy półsyntetyk czy mineralny wlać.
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez Winetou » 1 lut 2006, 10:25

zdecydowanie mineraln
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez Marcin L » 1 lut 2006, 10:47

jest polsyntetyk Orlenu ktory mozna stosowac do aut zalanych wczesniej minerałem
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez Cysiek » 1 lut 2006, 10:51

Marcin L napisał(a):jest polsyntetyk Orlenu


Z orlenu to tylko biore paliwo i nic innego nie kupuje u nich a już napewno żadnego oleju
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez sołtys » 1 lut 2006, 10:59

jeżeli wymieniłeś pierścienie i przy okazji zrobiłeś głowicę to spokojnie możesz wlać półsyntetyk.


Cysiek napisał(a):Marcin L napisał:
jest polsyntetyk Orlenu


Z orlenu to tylko biore paliwo i nic innego nie kupuje u nich a już napewno żadnego oleju



A ja używam orlen gas semisyntetic, jak narazie 100tyś km w KIA pride ojca i wszystko super oleju nie łyka pali w najwieksze mrozy itd.
To już twoja wola co zalejesz ale nie wierz zbytnio w reklamy markowych producentów.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Cysiek » 1 lut 2006, 14:19

sołtys napisał(a):jeżeli wymieniłeś pierścienie i przy okazji zrobiłeś głowicę to spokojnie możesz wlać półsyntetyk

Sołtys może polecisz jakąś konkretną markę oleju. Moge mieć Texaco, ale z beczki od znajomego po 8 zł litr.Dużo osób chwali Midland, ale u mnie w mieście nie moge dostać bo nikt nie słyszał o tym oleju.
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez sołtys » 1 lut 2006, 14:29

Cysiek napisał(a):Sołtys może polecisz jakąś konkretną markę oleju.


tak jak pisałem ja jeżdze na
sołtys napisał(a):orlen gas semisyntetic


i uważam że w wiekszości przypadków płaci sie za markę a nie jakość która jest przecież podawana w klasie czyli kup olej 10w40 w klasie SG lub SJ (celowo mówie o niższej klasie bo wyższa nie pomoże wręcz przeciwnie przy takim przebiegu).. A jaka firma

Midland
mobil
Texaco
Elf

Poczytaj sobie przyklejony oleje w dziale opinie masz tam pełen przegląd tego co ludzie myślą o różnych produktach. Odsiej tylko te informacje pt. "kolega słyszał...." "mojemu znajomemu to ..." " albo zmieniłem olej i panewki poszły po takim a takim oleju" bo to są informacje niewiarygodne.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez GofNet » 1 lut 2006, 15:22

Midland
mobil
Texaco
Elf
Mobil1

To jest to, co tygryski lubią najbardziej.

Klasa lepkości: 10W-.. (np. 10W-40; 10W-50; 10W-60).
Odradzam minerał, sugeruję semisyntetyk (półsyntetyk) lub syntetyk, ale koniecznie we właściwej klasie lepkości.

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez tomekrvf » 1 lut 2006, 16:37

GofNet napisał(a):Odradzam minerał, sugeruję semisyntetyk (półsyntetyk) lub syntetyk, ale koniecznie we właściwej klasie lepkości

Popieram
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Cysiek » 1 lut 2006, 16:57

sołtys napisał(a):kup olej 10w40 w klasie SG lub SJ

To ma być olej tej klasy, bo już się pogubiłem :|
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez tomekrvf » 1 lut 2006, 16:59

Oleju w klasie SG już nie znajdziesz – kupisz tylko lepszy więc nie ma problemu z wyborem
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Marcin L » 1 lut 2006, 17:49

tomekrvf napisał(a):Oleju w klasie SG już nie znajdziesz – kupisz tylko lepszy więc nie ma problemu z wyborem

a własnie ze znajdziesz :–) ten polsyntetyk z orlenu o ktorym pisalem wczesniej jest SG i pakują go w takie badziewne postkomunistyczne niebieskie butelki :)
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.

Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2005, 21:20
Posty: 346
Skąd: Warszawa / Biała Podlaska

Postprzez Cysiek » 1 lut 2006, 17:59

Dzięki chłopaki
Wybór padł na Mobil1 10w 40 :D
Była 323f bg
Forumowicz
 
Od: 27 gru 2005, 23:18
Posty: 169
Skąd: Przasnysz
Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi

Postprzez GofNet » 1 lut 2006, 19:06

Cysiek napisał(a):
sołtys napisał(a):Kup olej 10W-40 w klasie SG lub SJ
To ma być olej tej klasy, bo już się pogubiłem :|
<czytaj> SG, SJ, SL, itp. – są to klasy jakościowe
<czytaj> 10W-40, 10W-50, 10W-60 – a to są klasy lepkości.

Klasa jakościowa im wyższa, tym lepsza, ale i tym droższy olej. Nie zawsze warto inwestować – kwestia potrzeby i oczekiwań, niekiedy nieuzasadniony fanatyzm, ale ja zachęcam do możliwie najwyższej klasy jakościowej. Sam mam SJ.

Klasa lepkości olejów wielosezonowych składa się z dwóch części. Pierwsza liczba oznacza lepkość dla zimowych temperatur, zaś druga dla letnich. Kupując olej jako pierwszą liczbę wybierz 10, (np. 10W-..), zaś drugą 40, 50, lub 60. Osobiście sugerują oleje w klasie lepkości 10W-40 oraz 10W-50. Oba będą świetnie się sprawdzały w Twoim silniku. Ja mam zalany olej w klasie lepkości 10W-50, wykonany w technologii syntetycznej, ale zapłaciłem za 1 litr oleju Midland MicroOil Synqron 10W-50 36zł, więc dosyć drogo. Dlatego też niektórzy wybierają bardziej pospolite oleje.

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez sołtys » 1 lut 2006, 21:45

tomekrvf napisał(a):Oleju w klasie SG już nie znajdziesz – kupisz tylko lepszy więc nie ma problemu z wyborem




sołtys napisał(a):sołtys napisał:
orlen gas semisyntetic




Marcin L napisał(a):a własnie ze znajdziesz :–) ten polsyntetyk z orlenu o ktorym pisalem wczesniej jest SG i pakują go w takie badziewne postkomunistyczne niebieskie butelki usmiech


to jest olej w klasie SG

to prawda jest ja na takowym jeżdzę Jest on specjalnie w klasie SG (i tytuowany do silników zasilanych LPG) gdyż jak wiadomo gaz powoduje wypłukiwanie nagarów, wiec super dobry olej w klasie np SM+GAZ+Silnik z nagarami po starszych olejach i kłopoty gotowe. <lol> Klasa SG to mało środków myjących wiec i nadaje się do lania po minerałach.

dodam że test długodystansowy tego oleju trwa w KII ojca całkowity przebieg 118tyś z tego prawie 100tyś na tym badziewiu i jak narazie 0 kłopotów.

Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 16:56
Posty: 1241
Skąd: Polanka Wielka
Auto: Focus I TDCi

Postprzez Lukas81 » 8 lut 2006, 22:33

Witam mam pytanie właśnie kupiłem mx3 92 200tys przebiegu chcem zmienić olej "jeździł podobno" na półsyntetyku jakiej jakości niewiem jaki olej lepszy Olej Midland SYNQRON 10W-50 albo Olej Midland SYNQRON 10W-40 a moż coś innego proponujecie
Początkujący
 
Od: 5 lut 2006, 17:49
Posty: 13
Auto: Mazda MX-3 V6

Postprzez GofNet » 9 lut 2006, 19:11

Lukas81 napisał(a):Olej Midland SYNQRON 10W-50
Więcej info znajdziesz na FORUM...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Lukas81 » 9 lut 2006, 23:49

Witam potrzebuje porady odnośnie oleju do silnika
Właśnie kupiłem mx3 92 200tys przebiegu chcem zmienić olej "jeździł podobno" i tego do końca niejestem pewien na półsyntetyku jakiej jakości niewiem jaki olej lepszy Olej Midland SYNQRON 10W-50 albo Olej Midland SYNQRON 10W-40 a moż coś innego proponujecie
Początkujący
 
Od: 5 lut 2006, 17:49
Posty: 13
Auto: Mazda MX-3 V6

Postprzez GofNet » 10 lut 2006, 00:06

Jeśli nie czytając odpowiedzi zadajesz pytania, to nigdy się nie dowiesz.
<czytaj> Czy mogę przejść na 10W – 40 PÓŁSYNTETYK
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez hazell » 10 lut 2006, 13:48

sołtys napisał(a):Klasa SG to mało środków myjących wiec i nadaje się do lania po minerałach.

Zatem jak jeżdżę na mobilu mineralnym to mógłbym zalać silnik bez obaw tym orlenem półsyntetycznym w klasie SG? Czy może lepiej nie?
Hazell
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2004, 12:08
Posty: 618
Skąd: Grodzisk Maz.
Auto: BMW E39 523i + SGI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323