Jaki olej po wymianie pierścieni?
Może ktoś mi powie jaki olej po wymianie pierścionków? Teraz zalany był mineralny. Taki wlałem bo autko mam od września i na tym oleju zrobiłem 5 tyś. Przejechane ma 234 tyś i nie wiem czy półsyntetyk czy mineralny wlać.
Była 323f bg
- Od: 27 gru 2005, 23:18
- Posty: 169
- Skąd: Przasnysz
- Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi
jest polsyntetyk Orlenu ktory mozna stosowac do aut zalanych wczesniej minerałem
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
jeżeli wymieniłeś pierścienie i przy okazji zrobiłeś głowicę to spokojnie możesz wlać półsyntetyk.
A ja używam orlen gas semisyntetic, jak narazie 100tyś km w KIA pride ojca i wszystko super oleju nie łyka pali w najwieksze mrozy itd.
To już twoja wola co zalejesz ale nie wierz zbytnio w reklamy markowych producentów.
Cysiek napisał(a):Marcin L napisał:
jest polsyntetyk Orlenu
Z orlenu to tylko biore paliwo i nic innego nie kupuje u nich a już napewno żadnego oleju
A ja używam orlen gas semisyntetic, jak narazie 100tyś km w KIA pride ojca i wszystko super oleju nie łyka pali w najwieksze mrozy itd.
To już twoja wola co zalejesz ale nie wierz zbytnio w reklamy markowych producentów.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
sołtys napisał(a):jeżeli wymieniłeś pierścienie i przy okazji zrobiłeś głowicę to spokojnie możesz wlać półsyntetyk
Sołtys może polecisz jakąś konkretną markę oleju. Moge mieć Texaco, ale z beczki od znajomego po 8 zł litr.Dużo osób chwali Midland, ale u mnie w mieście nie moge dostać bo nikt nie słyszał o tym oleju.
Była 323f bg
- Od: 27 gru 2005, 23:18
- Posty: 169
- Skąd: Przasnysz
- Auto: Audi 80 B4 Avant 1,9 Tdi
Cysiek napisał(a):Sołtys może polecisz jakąś konkretną markę oleju.
tak jak pisałem ja jeżdze na
sołtys napisał(a):orlen gas semisyntetic
i uważam że w wiekszości przypadków płaci sie za markę a nie jakość która jest przecież podawana w klasie czyli kup olej 10w40 w klasie SG lub SJ (celowo mówie o niższej klasie bo wyższa nie pomoże wręcz przeciwnie przy takim przebiegu).. A jaka firma
Midland
mobil
Texaco
Elf
Poczytaj sobie przyklejony oleje w dziale opinie masz tam pełen przegląd tego co ludzie myślą o różnych produktach. Odsiej tylko te informacje pt. "kolega słyszał...." "mojemu znajomemu to ..." " albo zmieniłem olej i panewki poszły po takim a takim oleju" bo to są informacje niewiarygodne.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Mobil1Midland
mobil
Texaco
Elf
To jest to, co tygryski lubią najbardziej.
Klasa lepkości: 10W-.. (np. 10W-40; 10W-50; 10W-60).
Odradzam minerał, sugeruję semisyntetyk (półsyntetyk) lub syntetyk, ale koniecznie we właściwej klasie lepkości.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
tomekrvf napisał(a):Oleju w klasie SG już nie znajdziesz – kupisz tylko lepszy więc nie ma problemu z wyborem
a własnie ze znajdziesz :–) ten polsyntetyk z orlenu o ktorym pisalem wczesniej jest SG i pakują go w takie badziewne postkomunistyczne niebieskie butelki
Pozdrawiam
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
Marcin
Kto chce – szuka sposobu.
Potrafię wyregulować i naprawić instalacje LPG – sekwencje Stag, KME, Agis, Esgi, Lecho, Versus, Elpigaz itp. – zapraszam do kontaktu.
- Od: 27 lip 2005, 21:20
- Posty: 346
- Skąd: Warszawa / Biała Podlaska
<czytaj> SG, SJ, SL, itp. – są to klasy jakościoweCysiek napisał(a):To ma być olej tej klasy, bo już się pogubiłemsołtys napisał(a):Kup olej 10W-40 w klasie SG lub SJ

Klasa jakościowa im wyższa, tym lepsza, ale i tym droższy olej. Nie zawsze warto inwestować – kwestia potrzeby i oczekiwań, niekiedy nieuzasadniony fanatyzm, ale ja zachęcam do możliwie najwyższej klasy jakościowej. Sam mam SJ.
Klasa lepkości olejów wielosezonowych składa się z dwóch części. Pierwsza liczba oznacza lepkość dla zimowych temperatur, zaś druga dla letnich. Kupując olej jako pierwszą liczbę wybierz 10, (np. 10W-..), zaś drugą 40, 50, lub 60. Osobiście sugerują oleje w klasie lepkości 10W-40 oraz 10W-50. Oba będą świetnie się sprawdzały w Twoim silniku. Ja mam zalany olej w klasie lepkości 10W-50, wykonany w technologii syntetycznej, ale zapłaciłem za 1 litr oleju Midland MicroOil Synqron 10W-50 36zł, więc dosyć drogo. Dlatego też niektórzy wybierają bardziej pospolite oleje.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
tomekrvf napisał(a):Oleju w klasie SG już nie znajdziesz – kupisz tylko lepszy więc nie ma problemu z wyborem
sołtys napisał(a):sołtys napisał:
orlen gas semisyntetic
Marcin L napisał(a):a własnie ze znajdziesz :–) ten polsyntetyk z orlenu o ktorym pisalem wczesniej jest SG i pakują go w takie badziewne postkomunistyczne niebieskie butelki usmiech
to jest olej w klasie SG
to prawda jest ja na takowym jeżdzę Jest on specjalnie w klasie SG (i tytuowany do silników zasilanych LPG) gdyż jak wiadomo gaz powoduje wypłukiwanie nagarów, wiec super dobry olej w klasie np SM+GAZ+Silnik z nagarami po starszych olejach i kłopoty gotowe.

dodam że test długodystansowy tego oleju trwa w KII ojca całkowity przebieg 118tyś z tego prawie 100tyś na tym badziewiu i jak narazie 0 kłopotów.
Pozdrawiam
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Witam mam pytanie właśnie kupiłem mx3 92 200tys przebiegu chcem zmienić olej "jeździł podobno" na półsyntetyku jakiej jakości niewiem jaki olej lepszy Olej Midland SYNQRON 10W-50 albo Olej Midland SYNQRON 10W-40 a moż coś innego proponujecie
- Od: 5 lut 2006, 17:49
- Posty: 13
- Auto: Mazda MX-3 V6
Więcej info znajdziesz na FORUM...Lukas81 napisał(a):Olej Midland SYNQRON 10W-50
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Witam potrzebuje porady odnośnie oleju do silnika
Właśnie kupiłem mx3 92 200tys przebiegu chcem zmienić olej "jeździł podobno" i tego do końca niejestem pewien na półsyntetyku jakiej jakości niewiem jaki olej lepszy Olej Midland SYNQRON 10W-50 albo Olej Midland SYNQRON 10W-40 a moż coś innego proponujecie
Właśnie kupiłem mx3 92 200tys przebiegu chcem zmienić olej "jeździł podobno" i tego do końca niejestem pewien na półsyntetyku jakiej jakości niewiem jaki olej lepszy Olej Midland SYNQRON 10W-50 albo Olej Midland SYNQRON 10W-40 a moż coś innego proponujecie
- Od: 5 lut 2006, 17:49
- Posty: 13
- Auto: Mazda MX-3 V6
Jeśli nie czytając odpowiedzi zadajesz pytania, to nigdy się nie dowiesz.
Czy mogę przejść na 10W – 40 PÓŁSYNTETYK

http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
sołtys napisał(a):Klasa SG to mało środków myjących wiec i nadaje się do lania po minerałach.
Zatem jak jeżdżę na mobilu mineralnym to mógłbym zalać silnik bez obaw tym orlenem półsyntetycznym w klasie SG? Czy może lepiej nie?
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość