Witam
Mam problem z moja Mazda, moze ktos bedzie mi umial podpowiedziec jak go rozwiazac.
Mialem problem z pompa paliwa – nie wkrecal sie powyzej 4 tys, przy 1/3 paliwa w baku slabl na zakretach – objawy – przytarta pompa.
Zakupilem nowa – po zainstalowaniu pelna moc, krecenie do odcinki – tak jak powinno byc.
Ale problem pojawil sie po zgaszeniu i probie odpalenia na cieplym silniku – odpalal na chwile, chodzil jakby na 3 garach, po lekkim dodaniu gazu – gasł.
Na zimnym odpalil i znowu bylo dobrze.
Teraz juz niestety wogole nie moge go odpalic – tzn. odpala na zimnych i chodzi dopoki sie nie zagrzeje – ale jak tylko dotykam pedal gazu – zdycha.
Dodam jeszcze ze auto ma duzo nowych czesci (100% dzialajacych) tj.
-kable + swiece
-kopułka + palec rozdzielacza
-przeplywomierz
-filtr paliwa + filtr powietrza
-czyszczony z syfu zbiornik paliwa
Osobiscie przypuiszczam dwie rzeczy – regulator cisnienia paliwa albo cos z przepustnica (silnik krokowy)
Jesli ktos ma jakies sugestie albo pomysly – bede wdzieczny.
Problem po wymianie pompy paliwa 323 BG 1.8 SOHC 4WD
Strona 1 z 1
kolego sprawdź metodą na diodę czy komputer ma błędy
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Slyszalem wlasnie ze dobrze by bylo sprawdzic cisnienie przed regulatorem i za – ale nie mam manometru
Co do sprawdzenia kodu bledow zakupilem diode 12V wlasnie szukam na forum jak to sie dokladnie sprawdza b(ktore piny laczyc i jak) bo teorii jak zdazylem zauwazyc jest pare:)
Co do sprawdzenia kodu bledow zakupilem diode 12V wlasnie szukam na forum jak to sie dokladnie sprawdza b(ktore piny laczyc i jak) bo teorii jak zdazylem zauwazyc jest pare:)
- Od: 2 sty 2011, 06:16
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Tribute 3.0 4WD 2001r
Witam
Zrobilem test diagnostyczny. Uzylem diody 12V bo nie dostalem rezystora ale podejrzewam ze na jedno wychodzi i po przekreceniu kluczyka w pozycje ON dioda pokazuje jeden dlugi sygnal.
Czyli jak dobrze rozumiem jest to kod
10 – Czujnik temperatury powietrza zasysanego
Czy to moze byc to?
P.S. Dobrze rozumiem ze dioda tylko raz pokazuje numer bledu
?
Zrobilem test diagnostyczny. Uzylem diody 12V bo nie dostalem rezystora ale podejrzewam ze na jedno wychodzi i po przekreceniu kluczyka w pozycje ON dioda pokazuje jeden dlugi sygnal.
Czyli jak dobrze rozumiem jest to kod
10 – Czujnik temperatury powietrza zasysanego
Czy to moze byc to?
P.S. Dobrze rozumiem ze dioda tylko raz pokazuje numer bledu
- Od: 2 sty 2011, 06:16
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Tribute 3.0 4WD 2001r
Nie wiem gdzie robilem blad bo po pierwsze kolega znalazl diode i rezystor oraz lepiej wpalem kabelek mostkujacy ale co najwazniejsze dioda zaswiecila sie jak wczesniej ciaglym sygnalem( czyli poczatek testu) i potem ciag sygnałow dajacy kod[b] 25 czyli
elektrozawor regulacji cisnienia
Czy to jest ta czarna kostka 3 pinowa przy przepustnicy?
i czy objawy czyli odpalenie silnika na pare sekund po czym "zdycha" zgadzaja sie?
Dopisano 4 sty 2013, 22:31:
P.S. Czy elektrozawor regulacji cisnienia to to samo co czujnik cisnienia paliwa? czyli ten grzybek na listwie wtryskowej?
Dopisano 5 sty 2013, 16:09:
Czy ktos moze mi podpowiedziec gdzie znajde elektrozawor regulacji cisnienia?
elektrozawor regulacji cisnienia
Czy to jest ta czarna kostka 3 pinowa przy przepustnicy?
i czy objawy czyli odpalenie silnika na pare sekund po czym "zdycha" zgadzaja sie?
Dopisano 4 sty 2013, 22:31:
P.S. Czy elektrozawor regulacji cisnienia to to samo co czujnik cisnienia paliwa? czyli ten grzybek na listwie wtryskowej?
Dopisano 5 sty 2013, 16:09:
Czy ktos moze mi podpowiedziec gdzie znajde elektrozawor regulacji cisnienia?
- Od: 2 sty 2011, 06:16
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Tribute 3.0 4WD 2001r
Problem rozwiazany!
Okazalo sie ze to nowa pompa paliwa padla...i podobno za ta cene to nie dziwne (ok 100zł)
Wstawilem poprzednia i auto normalnie jezdzilo co mnie zaczelo zastanawiac
Dodam ze po tym jak zdiagnozowalem blad 25 czyli elektrozawor regulacji cis usunalem go.
P.S. Czy mozliwe ze to padniety elektrozawor daje objawy jak padajaca pompa paliwa czy moze komputer przy wadliwej pompie pokazuje blad elektrozaworu???
Okazalo sie ze to nowa pompa paliwa padla...i podobno za ta cene to nie dziwne (ok 100zł)
Wstawilem poprzednia i auto normalnie jezdzilo co mnie zaczelo zastanawiac
Dodam ze po tym jak zdiagnozowalem blad 25 czyli elektrozawor regulacji cis usunalem go.
P.S. Czy mozliwe ze to padniety elektrozawor daje objawy jak padajaca pompa paliwa czy moze komputer przy wadliwej pompie pokazuje blad elektrozaworu???
- Od: 2 sty 2011, 06:16
- Posty: 7
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda Tribute 3.0 4WD 2001r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości