Pali na trzy gary
1, 2
a pamiętasz jak jest listwa zamocowana? trzeba przewody paliwa odpinać? wtryski da się łatwo oddzielić od listwy?
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
nie wiem jak u ciebie ale ja w bg 323f sohc 1.8 mialem listwe na 2 sruby na koncach. do kazdego wtrysku idzie wtyczka ktora jest na zatrzask i latwo ja odpiac. przewod paliwowy jest w listwie a wtryskiwacze nie sa w nia wkrecane tylko sa na wcisk(wlozone poprostu w nia, uszczelka robi opor przy wyciaganiu takze ostroznie). nie przestrasz sie jak wyciagniesz i poleci troche benzyny z przewodu.
jak bedziesz wkladal spowrotem to psiknij wd40 na uszczelke bo na sucho mozesz ja porozdzierac. z jednej strony wtryskiwaczy – tej od listwy – sa male okragle uszczelki, od strony silnika beda nakladane (latwo mozna zrzucic i wpadaja pod auto ) grube kwadratowe.
generalnie nic skomplikowanego, jedyne ryzyko to rozdarcie uszczelek przy wkladaniu na sucho a komplet kosztuje ~100 zl (4 uszczelki ;|)
polecam ci zlokalizowanie cylindra na ktory nie pali (wypinaj przewody od swiec na wlaczonym silniku) i grzeb tylko przy tym jebneitym wtryskiwaczu, reszty jak dzialaja nie ma co ruszac. ja na poczatku ruszalem tylko wtyczka od wtrysku i zaskakiwalo (bo przy okazji ruszalem calym wtryskiem), takze kombinuj tutaj najpierw
jak bedziesz wkladal spowrotem to psiknij wd40 na uszczelke bo na sucho mozesz ja porozdzierac. z jednej strony wtryskiwaczy – tej od listwy – sa male okragle uszczelki, od strony silnika beda nakladane (latwo mozna zrzucic i wpadaja pod auto ) grube kwadratowe.
generalnie nic skomplikowanego, jedyne ryzyko to rozdarcie uszczelek przy wkladaniu na sucho a komplet kosztuje ~100 zl (4 uszczelki ;|)
polecam ci zlokalizowanie cylindra na ktory nie pali (wypinaj przewody od swiec na wlaczonym silniku) i grzeb tylko przy tym jebneitym wtryskiwaczu, reszty jak dzialaja nie ma co ruszac. ja na poczatku ruszalem tylko wtyczka od wtrysku i zaskakiwalo (bo przy okazji ruszalem calym wtryskiem), takze kombinuj tutaj najpierw
Mazda 929 79' powered by BMW :)
- Od: 4 mar 2008, 01:41
- Posty: 247
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp
tylko czasem nie zdążę wysiąść z auta i zaczyna normalnie pracować, ale teraz postaram się poruszać wtryskami jak coś
- Od: 10 wrz 2009, 15:59
- Posty: 25
- Skąd: Będzin
- Auto: 323 BG 1.3 16V
Auto nie pali na 3 cylinder. Sprawdzałem kable, świece aparat zapłonowy. W końcu została sprawdzona kompresja. Oto jej wynik:
Czy można mieć jeszcze złudzenia, że obędzie bez wydawania 1000zl bądź więcej?
Dodam, że zauważyłem to po nocy. Auto gorzej odpala, szarpie jak schodzi z obrotów, nie ma mocy, głośniej pracuje wydech. Czy jest mimo wsyzstko, jakis nie inwazyjny sposób na to, żeby przywrócić ten cylinder do życia? Może wymiana wszystkich świec?
Czy można mieć jeszcze złudzenia, że obędzie bez wydawania 1000zl bądź więcej?
Dodam, że zauważyłem to po nocy. Auto gorzej odpala, szarpie jak schodzi z obrotów, nie ma mocy, głośniej pracuje wydech. Czy jest mimo wsyzstko, jakis nie inwazyjny sposób na to, żeby przywrócić ten cylinder do życia? Może wymiana wszystkich świec?
- Od: 16 paź 2007, 21:38
- Posty: 1035
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))
wymiana silnika albo remont inaczej nie nada, silnik juz umiera
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
jab tez tak mialem.na czwartym garze kompresja 9 i silnik albo do remontu albo wymiany.juz chcialem sie pozbywac auta bo z tej okazji palilo 15 w miescie az tu pewnego dnia wchodze na alledrogo i sie okazuje ze w moim miescie ma gosc na sprzedaz madze z tym samym motorem i to z oryginalnym przebiegiem UWAGA 102 tys km.jest juz po przekladce silnika i sie czuje jakbym sie przesiadl do 1.8 .Bez porownania.bo wymiana pierscieni czyli pierscienie 170 + robocizna 250 + uszczelki + ewentualne niespodzianki by m,nie kosztowaly tyle co ta madzia na czesci czyli 650 zl.
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
Tak mnie straszyliscie, ze silnik to juz padaka, a po wyregulowaniu zaworu na 3 cylindrze znowu chodzi na 4 gary. Potrzeba bylo jedynie spilowac 0,22mm z podkladki, ktora standartowo miala 3,22mm. Cala operacja wraz z wymiana uszczelki pod klawiatura wyszla mnie 60zl(uszczelke ja kupilem). Zatem glowa do gory. Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze w BaGietach moze nie byc regulacji zaworow tak jak w moim Z5, takze prosze za pewnik nie brac, ze regulacja zawsze pomoze.
- Od: 16 paź 2007, 21:38
- Posty: 1035
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))
Witam.
Ja kiedyś kupując mazde kupiłem ją z takim problemem. Okazało się, że poprzedni właściciel nie powiedział mi o strzale gazu który zawiesił przepływomierz w pozycji max. Silnik był zalewany i brzmiał tak jakby chodził na 3 cylindry własnie.
Ja kiedyś kupując mazde kupiłem ją z takim problemem. Okazało się, że poprzedni właściciel nie powiedział mi o strzale gazu który zawiesił przepływomierz w pozycji max. Silnik był zalewany i brzmiał tak jakby chodził na 3 cylindry własnie.
- Od: 24 paź 2010, 10:12
- Posty: 32
- Skąd: Radomsko
- Auto: MX3 94' 1.6 16V (B6)DOHC
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości