Pali na trzy gary

Postprzez czesiu_90 » 7 kwi 2010, 20:29

a pamiętasz jak jest listwa zamocowana? trzeba przewody paliwa odpinać? wtryski da się łatwo oddzielić od listwy?
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez mysse » 7 kwi 2010, 23:43

nie wiem jak u ciebie ale ja w bg 323f sohc 1.8 mialem listwe na 2 sruby na koncach. do kazdego wtrysku idzie wtyczka ktora jest na zatrzask i latwo ja odpiac. przewod paliwowy jest w listwie a wtryskiwacze nie sa w nia wkrecane tylko sa na wcisk(wlozone poprostu w nia, uszczelka robi opor przy wyciaganiu takze ostroznie). nie przestrasz sie jak wyciagniesz i poleci troche benzyny z przewodu.

jak bedziesz wkladal spowrotem to psiknij wd40 na uszczelke bo na sucho mozesz ja porozdzierac. z jednej strony wtryskiwaczy – tej od listwy – sa male okragle uszczelki, od strony silnika beda nakladane (latwo mozna zrzucic i wpadaja pod auto ;)) grube kwadratowe.

generalnie nic skomplikowanego, jedyne ryzyko to rozdarcie uszczelek przy wkladaniu na sucho a komplet kosztuje ~100 zl (4 uszczelki ;|)

polecam ci zlokalizowanie cylindra na ktory nie pali (wypinaj przewody od swiec na wlaczonym silniku) i grzeb tylko przy tym jebneitym wtryskiwaczu, reszty jak dzialaja nie ma co ruszac. ja na poczatku ruszalem tylko wtyczka od wtrysku i zaskakiwalo (bo przy okazji ruszalem calym wtryskiem), takze kombinuj tutaj najpierw
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 01:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Postprzez czesiu_90 » 8 kwi 2010, 15:13

tylko czasem nie zdążę wysiąść z auta i zaczyna normalnie pracować, ale teraz postaram się poruszać wtryskami jak coś
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2009, 15:59
Posty: 25
Skąd: Będzin
Auto: 323 BG 1.3 16V

Postprzez mysse » 8 kwi 2010, 20:07

tez tak mialem, czasami palil na 3 gary zcasami na 4, poprostu zdupy, jak sobie chcial ;)
Obrazek Mazda 929 79' powered by BMW :)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2008, 01:41
Posty: 247
Skąd: Opole
Auto: Mazda 929 LA m52
Mazda 323F BG bp

Postprzez nicek777 » 23 kwi 2010, 18:15

Auto nie pali na 3 cylinder. Sprawdzałem kable, świece aparat zapłonowy. W końcu została sprawdzona kompresja. Oto jej wynik:

Obrazek

Czy można mieć jeszcze złudzenia, że obędzie bez wydawania 1000zl bądź więcej?

Dodam, że zauważyłem to po nocy. Auto gorzej odpala, szarpie jak schodzi z obrotów, nie ma mocy, głośniej pracuje wydech. Czy jest mimo wsyzstko, jakis nie inwazyjny sposób na to, żeby przywrócić ten cylinder do życia? Może wymiana wszystkich świec?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2007, 21:38
Posty: 1035
Skąd: Sosnowiec
Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))

Postprzez ROMAN-R87 » 23 kwi 2010, 18:23

wymiana silnika albo remont inaczej nie nada, silnik juz umiera
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez nicek777 » 23 kwi 2010, 18:36

Ile to może kosztować? Czy trzeba wymieniać pierścienie zawory czy co tam jeszcze? Czy można tylko zrobić ten 3 cylinder?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2007, 21:38
Posty: 1035
Skąd: Sosnowiec
Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))

Postprzez lukaszbroda » 23 kwi 2010, 20:45

jab tez tak mialem.na czwartym garze kompresja 9 i silnik albo do remontu albo wymiany.juz chcialem sie pozbywac auta bo z tej okazji palilo 15 w miescie az tu pewnego dnia wchodze na alledrogo i sie okazuje ze w moim miescie ma gosc na sprzedaz madze z tym samym motorem i to z oryginalnym przebiegiem UWAGA 102 tys km.jest juz po przekladce silnika i sie czuje jakbym sie przesiadl do 1.8 .Bez porownania.bo wymiana pierscieni czyli pierscienie 170 + robocizna 250 + uszczelki + ewentualne niespodzianki by m,nie kosztowaly tyle co ta madzia na czesci czyli 650 zl.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez nicek777 » 11 maja 2010, 22:43

Tak mnie straszyliscie, ze silnik to juz padaka, a po wyregulowaniu zaworu na 3 cylindrze znowu chodzi na 4 gary. Potrzeba bylo jedynie spilowac 0,22mm z podkladki, ktora standartowo miala 3,22mm. Cala operacja wraz z wymiana uszczelki pod klawiatura wyszla mnie 60zl(uszczelke ja kupilem). Zatem glowa do gory. Oczywiscie zdaje sobie sprawe, ze w BaGietach moze nie byc regulacji zaworow tak jak w moim Z5, takze prosze za pewnik nie brac, ze regulacja zawsze pomoze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 paź 2007, 21:38
Posty: 1035
Skąd: Sosnowiec
Auto: Zardzewiała, ale poczciwa 323F BA Z5
GY 2.0 147KM :))))))))))))))))

Postprzez masterX » 19 maja 2012, 08:38

Witam.


Ja kiedyś kupując mazde kupiłem ją z takim problemem. Okazało się, że poprzedni właściciel nie powiedział mi o strzale gazu który zawiesił przepływomierz w pozycji max. Silnik był zalewany i brzmiał tak jakby chodził na 3 cylindry własnie.
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2010, 10:12
Posty: 32
Skąd: Radomsko
Auto: MX3 94' 1.6 16V (B6)DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323