witam mam problem z moja madzia(1,8 103KM 92") madzia miala przekladke silnika i na tym "nowym" silniku ma jakby mniej mocy, w sumie moze zle sie wyrazilem slabiej przyspiesza,
pierwszy problem to to ze jak zgasnie gdzies przypadkiem po przelaczeniu sie na gaz ciezko odpala
drugi zas to to ze slabo wkreca sie na obroty mam wrazenie ze ma opozniony zaplon, jak go przyspieszyc??
co moze byc wina tego ciezkiego odpalania?? dodam ze jak jest zimna, badz zgaszona normalnie z kluczyka pali na dotyk:)
ustawinie zaplonu- jak to zrobic
Strona 1 z 1
Mam ten sam model co Ty i jesli z jakiegos powodu zgasnie mi auto podczas jazdy na LPG to tez gorzej odpalic w takiej sytuacji a gdy przed zgaszeniem silnika przelacze na benzyne i zgasze to wtedy odpala bez problemu – wydaje mi sie, ze jest to normalne, auto musi przed zgaszeniem wypalic gaz z ukladu dolotowego (jesli masz I lub II generacje LPG)
Zapłon ustawiamy przekręcając kopułkę w prawą lub lewą stronę. (Jak dobrze pamiętam to w prawo zapłon przyspieszamy). Prawidłowo zapłon ustawia się lampa stroboskopową. Można próbować delikatnie doregulować zapłon przesuwając po pare mm. kopułkę i sprawdzając czy silnik dobrze się wkręca na obroty i spada z nich przy gwałtownym dodawniu gazu.

sebek-71 napisał(a):Żeby ustawić zapłon, nie zapomnijcie wprowadzić auto w tryb serwisowy(zworka TEN-GND w gnieździe diagnostycznym)
Skąd takie informacje? Nie pomyliłeś z ustaianiem wolnych obrotów?

pawcio1017 napisał(a):
Skąd takie informacje? Nie pomyliłeś z ustaianiem wolnych obrotów?Pierwsze słysze, może ktoś potwierdzić?
Kolego zawsze, każdorazowe ustawianie, czy to zapłonu, czy obrotów, czy TPS-a, wiąże się z trybem serwisowym
Inaczej silnik będzie wracał do poprzednich ustawień, gdyż komp ich nie zapamięta...
sebek-71 napisał(a):pawcio1017 napisał(a):
Skąd takie informacje? Nie pomyliłeś z ustaianiem wolnych obrotów?Pierwsze słysze, może ktoś potwierdzić?
Kolego zawsze, każdorazowe ustawianie, czy to zapłonu, czy obrotów, czy TPS-a, wiąże się z trybem serwisowym![]()
Inaczej silnik będzie wracał do poprzednich ustawień, gdyż komp ich nie zapamięta...
Noo to akurat wiem, z tym że wydawało mi sie że zapłon jest ustawiany "mechanicznie" i ECU nie ma możliwości "przesunięcia sobie kopułki"

Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości