![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Problem z hamulcami Prosze o pomoc
Strona 1 z 1
Witam otóż mam taki problem wlasnie jestem po swapie niegdys autko 323F bg 1.6 8V a teraz wlozylem silniczek 1.8DOHC 16V i problem polega na wyhamowaniu otoz chcialbym wlozyc z przodo wieksze tarcze tzn. od modelu 323F BG GT (maja wieksza powieszchnie tarcia klocka) tylko czy mi wejda bez problemowo te tarcze do tej ramy z 1.6 chodzi o mocowania czy tez piasta nie bedzie pasowac od klockow??? bardzo prosze o pomoc
i jeszcze 1 male pytanko z jakiego modelu pasuja tarcze na tyl tez z GT bo niestety mam bebnowe i czy wtedy musze zmieniac cale tyne zawieszenie? Z gory dzieki za odp
Wole dmuchac na zimne bo rozgonic sie jest latwo a wyhamowac ....
(JEZELI TEMATY BYL WALKOWANY PROSZE O LINKI) 
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 16 mar 2012, 00:12
- Posty: 12
- Auto: 323F BG GT ^^
323F BG ^^
A trzeba bedzie zmieniac i caly [waaaco?] czy zaciski od 1.8DOHC podejda pod 1.6 razem z tarcza chodzi mi o mocowania zebym nie mial potem niespodzianek 
- Od: 16 mar 2012, 00:12
- Posty: 12
- Auto: 323F BG GT ^^
323F BG ^^
a nie wiesz moze jak wyglada zalozenie tarczowych na tyl
???
- Od: 16 mar 2012, 00:12
- Posty: 12
- Auto: 323F BG GT ^^
323F BG ^^
musisz zmienić zwrotnice i przednia cześć zacisku lub cały zacisk no i kola 14
przednia cześć zacisku jak rozbierzesz zacisk na 2 części będziesz miał jedna z tłoczkiem a druga ta co klocki w niej siedzą to właśnie ta. Jest ona wyższa i tarcza nie będzie tarła właśnie o ta cześć oraz klocki od 1.6 16V pasują idealnie
co do tylu to na pewno zwrotnica i linka od ręcznego na razie dokładnie nie wiem czy coś jeszcze bo czekam na pogody by się zabrać za tylne hamulce
przednia cześć zacisku jak rozbierzesz zacisk na 2 części będziesz miał jedna z tłoczkiem a druga ta co klocki w niej siedzą to właśnie ta. Jest ona wyższa i tarcza nie będzie tarła właśnie o ta cześć oraz klocki od 1.6 16V pasują idealnie
co do tylu to na pewno zwrotnica i linka od ręcznego na razie dokładnie nie wiem czy coś jeszcze bo czekam na pogody by się zabrać za tylne hamulce
Idziemy po zwycięstwo i chwalę plus
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.
Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT

By mchabeusz at 2011-12-04
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.
Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT

By mchabeusz at 2011-12-04
- Od: 24 sie 2011, 13:15
- Posty: 122
- Skąd: Zelów
- Auto: Mazda 323f BG
Dzienx a zwrotnica z 323F bg GT pasuje idealnie pod rame z 323f bg 1.6??? i czy w mx3 sa takie same zwrotnice jak w GT? Pozdro 
- Od: 16 mar 2012, 00:12
- Posty: 12
- Auto: 323F BG GT ^^
323F BG ^^
patryk240 napisał(a):Z tego co mi się wydaje trzeba zmieniać całe mocowania napewno linki hamulcowe pewnie i przewody elastyczne ale ja nie robiłem tego ale raczej jest to nie opłacalne
Moze nieoplacalne ale chodzi o hamowanie z bebnowymi ciezko mi to idzie
- Od: 16 mar 2012, 00:12
- Posty: 12
- Auto: 323F BG GT ^^
323F BG ^^
powiem Ci, że auto z w pełni sprawnymi hamulcami przód tarcze+tył bębny zatrzymuje się bardzo przyzwoicie tak więc nie wiem czy jest sens takiej inwestycji 
Moja była czerwona strzała
- Od: 2 sty 2011, 18:39
- Posty: 75
- Skąd: Zawiercie/Katowice
- Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM
Zwrotnica od gt pasuje idealnie tylko sprawdź jaki masz sworzen wahacza bo wychodziły 2 wersje
Co do mx-a nie wiem ale podwozie maja takie same wiec powinno pasować
Co do mx-a nie wiem ale podwozie maja takie same wiec powinno pasować
Idziemy po zwycięstwo i chwalę plus
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.
Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT

By mchabeusz at 2011-12-04
Nieśmiertelność mistrzów z motywacją większą niż trzystu.
Sprzedam czesci Mazda 323F BG GT

By mchabeusz at 2011-12-04
- Od: 24 sie 2011, 13:15
- Posty: 122
- Skąd: Zelów
- Auto: Mazda 323f BG
Mam sworzen ^^ oki to dzis poszukam tarcz n przod po zalozeniu zobacze efekt hamowania jezeli bedzie nadal niezadowalajacy to kupie tarcze na tyl 
- Od: 16 mar 2012, 00:12
- Posty: 12
- Auto: 323F BG GT ^^
323F BG ^^
Kolego sprawdź najpierw stan bębnów z tyłu okładziny itd. potem testuj. pozdr. 
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Hanczak napisał(a):powiem Ci, że auto z w pełni sprawnymi hamulcami przód tarcze+tył bębny zatrzymuje się bardzo przyzwoicie tak więc nie wiem czy jest sens takiej inwestycji
Dokładnie!! Doprowadziłem cały układ do porządnego stanu, na przodzie prowadnice chodzą elegancko na tyle cylinderki nowe i też elegancko chodzi i wszystko ładnie hamuje ręczny tak samo


- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
no to tak jak mowicie to jako pierwsze posprawdzam ale tarcze na przód i tak nowe musza byc :/ dluga trase mialem a klocek poszedl i z tarczy sie zrobil papier scierny
a toczyc nie ma za bardzo co
juz lepiej nowe
THX i pozdro 
- Od: 16 mar 2012, 00:12
- Posty: 12
- Auto: 323F BG GT ^^
323F BG ^^
Jeszcze jedno pytanko jakiej firmy kupic najlepiej przednie tarcze, klocki oraz [jakie?] szczeki 
- Od: 16 mar 2012, 00:12
- Posty: 12
- Auto: 323F BG GT ^^
323F BG ^^
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość