problem zamarzniety plyn i wysoko falujace obroty
1, 2
Skala w cienko jest do 130* wskazówka była ciut przed więć wiem co mówie
Wracając do mazdy cały dzien się grzała w garażu przedmuchałem cały układ nagrzewnice ale i tak sało gzreje zalałem nowym prestone.Efekty zero wycieków nagrzewa sie szybciej niz wcześniej nie kopci praktycznie wcale na biało jak miało to miejsce na starym płynie obroty przestały falować.Wiem ze duzo z tych rzeczy raczej jest nie ozliwych po wymianie płynu ale ja to zauwazyłem
dodam tylko ze komputer zresetowałem...
Wracając do mazdy cały dzien się grzała w garażu przedmuchałem cały układ nagrzewnice ale i tak sało gzreje zalałem nowym prestone.Efekty zero wycieków nagrzewa sie szybciej niz wcześniej nie kopci praktycznie wcale na biało jak miało to miejsce na starym płynie obroty przestały falować.Wiem ze duzo z tych rzeczy raczej jest nie ozliwych po wymianie płynu ale ja to zauwazyłem

- Od: 6 wrz 2011, 21:59
- Posty: 92
- Skąd: wawa józefów
podłączasz do nagrzewnicy 2 rurki wąż ogrodowy pasuje i zalewasz np. octem tak wiele osób radzi ja osobiście zalałem czymś w podobie kreta tylko o wiele słabszy wyszukałem takiego środka który nie szkodzi aluminium i zalałem zostawiłem na jakieś 12h później podłączyłem szlałf z wodą odkręciłem na maksa i raz w jedną stronę a raz w drugą (zmieniając podłączenie szlałfa raz do jednego raz do drugie węża podłączonego do nagrzewnicy ) ja to płukałem chyba 8 wiader po 10l a i tak widziałem piane później w chłodnicy więc jakieś drobinki zostały ale efekt niesamowity szczególnie na naszą mroźną zimę ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
nie raczej jest to problem z usyfieniem jej lisciami i wogóle bo ją płukłem ... Ale jakoś słabo woda leciała ... C do cienko uszkodzona została uszczelka pod głowica wiec temp musiala byc ogromna :p Ale mazda śmiga aż miło raczej poszukam nowej nagrzewnicy..
- Od: 6 wrz 2011, 21:59
- Posty: 92
- Skąd: wawa józefów
Dibeisi napisał(a):nie raczej jest to problem z usyfieniem jej lisciami i wogóle bo ją płukłem ... Ale jakoś słabo woda leciała ... C do cienko uszkodzona została uszczelka pod głowica wiec temp musiala byc ogromna :p Ale mazda śmiga aż miło raczej poszukam nowej nagrzewnicy..
To odłącz rure idącą od wiatraka do nagrzewnicy pod deską rozdzielczą i sięgnij ręką i zobacz czy są liście a woda to i u mnie leciała ale po tym zabiegu madzie grzeje a nie udaje ciepło
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
Dibeisi napisał(a):nie abrdzo wiem jaką rure wytłumacz bardziej łopatologicznie
nad nogami pasażera masz nad prawą nogą dmuchawę od tej dmuchawy odchodzi plastikowa giętka rura do środka konsoli jak ją zdejmiesz ręką powinieneś sięgnąć nagrzewnice
- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości