Problem z ustawieniem TPS-u

Postprzez patryk240 » 10 sty 2012, 21:48

lewy323s napisał(a):Rozumiem, że po tej regulacji zjawisko zbyt niskich obrotów po wybiciu na luz zniknęło? To jest właśnie u mnie największy problem- jadę, zatrzymuję sie, wybijam na luz i obroty schodzą na 500 albo i mniej, dopiero po chwili się w miarę stabilizują. Podobny efekt jest gdy odpalam ciepły silnik. Na początku normalnie się wkręca na chwilkę na wyższe obroty potem "bum" i 500 obr/min, pomaga lekka przegazówka. Spróbuję tak pokręcić, innego wyjścia niestety nie ma.

Nie koniecznie to tps ale umnie wymiana przepustnicy z tps-em pomogła obroty trzymają się tak 950/1000 i nie spadają poniżej 700 i nie falują ale na pewno to że tak się dzieje u mnie jest przyczyną zresztą ecu pokazuje elektrozawór wolnych obrotów czyli krokowca i w tym też leży wina
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez lewy323s » 10 sty 2012, 22:16

Wiem, ze nie koniecznie. Mi ECU ciągle pokazuje błąd 15- sonda lambda. Pokazywał tak na dwóch używanych i teraz na nowej sondzie też pokazuje. Nie wiem co jest grane. Tylko, że te objawy co opisałem mi do sondy nie pasują a właśnie do TPS.

Ustawiałem na "czuja" TPS i jest lepiej. Ale występuje coś dziwnego- po wybiciu na luz obroty sie zawieszają na ok. 1200 i spadają do 850 po jakiś 5-10s. Jak już się ustabilizują to jest dobrze, tylko skąd to zawieszanie?
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 21:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323