Problemy Z Obrotami, Szarpanie, Gaśnięcie itp.
ja dzisiaj zalozylem nowy i przy odpowietrzaniu tez stwierdzilem ze sie wczesnie otwiera choc na obudowie pisalo temp otwacia 88 st a ten stary i jeszcze inny co mialem w domu mialy 82 st.ale tak na 100% bede mogl stwierdzic czy jest lepiej jak wyjade z podworka bo dzis nie moglem z racji browara uzytego przy wymianie 
- Od: 13 mar 2010, 17:52
- Posty: 156
- Skąd: krotoszyn-wlkp
- Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II
Fakt przydałoby się jakieś zdjęcie jak do tego podejść. Mam całą skrzynie od zewnątrz zachlapaną, myślałem że mi cieknie olej z aparatu zapłonowego (standardowo o-ring do wymiany) ale teraz mam podejrzenie że cieknie mi płyn chłodniczy własnie z tego krućca – obudowy termostatu. Tam są jakieś uszczelki czy jak tam sprawa wygląda?

xsiasia napisał(a):bolo2610 napisał(a):silnika,wtedy przelaczam na LPG) na ostatnie 379 km spalil mi ok40 l gazu i az 5l benzyny!! (170km trasa 130-170 km/h.reszta miasto)
ja swoja mazda zrobiłem 500km. za 90zł na gazie wtedy jeszcZe był po 2,49 PLN
wyszło ok 7l/100km GAZu

Mazda 323f 1.6 8v Not LPG (red) 90r
Mazda 323f 1.6 8v LPG (red) 91r
Mazda 323f 1.6 16v LPG alu 15 (red) 91r
BMW E36 1.8 LPG alu 15 (bord) 92r
Mazda 323f 1.6 16v LPG Gaźnik (red) 92r
Nexia 1.5 DOHC LPG 96r
Honda CRX 1.6 d16a9 (black) 90r
BMW e36 coupe 1.8 is NOT LPG (green) 95r (Aktualnie)
Mazda 323f 1.6 8v LPG (red) 91r
Mazda 323f 1.6 16v LPG alu 15 (red) 91r
BMW E36 1.8 LPG alu 15 (bord) 92r
Mazda 323f 1.6 16v LPG Gaźnik (red) 92r
Nexia 1.5 DOHC LPG 96r
Honda CRX 1.6 d16a9 (black) 90r
BMW e36 coupe 1.8 is NOT LPG (green) 95r (Aktualnie)
- Od: 10 lip 2011, 14:06
- Posty: 40
- Skąd: Rzeszów ?
- Auto: Mazda 323f 1.6 gaźnik+ LPG
kolor czerwony
Alu 13"
lukaszbroda i jak po jezdzie probnej??rozumiem ze jesli wynienie termostat ,o ile jest walniety ,to wtedy szybciej bedzie sie nagrzewal,szybciej bedzie sie wylaczaalo ssanie co za tym idzie mniej spali.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bolo ja też mam wrażenie że mi coś za dużo benzynki ubywa patrze co chwila czy niema wycieków bo tankuje po 10l i przejeżdżam na zimnym od 1 do 3km liczyć ze 3 razy na dzień i w 2 tygodnie 10l niema
Świece świadczą o zbyt bogatej mieszance ale żeby aż tyle paliwka brała przez ssanie masakra 

- Od: 4 sty 2011, 03:38
- Posty: 417
- Skąd: Żyrardów
- Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG
patryk240 mam identyczna sytuacje.co do swiec to trudno powiedziec ,ostatnio mialem NGK i raz dwa sie "przepalily" ale to od gazu- ngk sie zbytnio do gazu nie nadaja,wrocilem do BERU i spoko jest.jakis czas temu wykrecilem jedna i wygladala ok.mysle czy sie na analizator spalin nie wybrac,chociaz za miesiac przeglad mam to moze przy okazji zrobie analize zarowno na pb i na lpg.zaczne chyba jednak od wymiany termostatu.jakies fotki ktos wrzuci??
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
migas89 napisał(a):U mnie po odpaleniu rano zimnego silnika obroty utrzymują się na granicy 100-200tyś gdy silnik zaczyna się rozgrzewać obroty wzrastają do 900-1100. Czy to Uszkodzony czujnik ssania?
Napisz jeszcze raz te wartosci bo ciężko mi zrozumieć czy chodzi Ci o 2000 czy 200 i czy rzeczywiście "wzrastają" czy "maleją"


gogo napisał(a):"100-200tyś" do jest dopiero silnik wysokoobrotowy![]()
Podejrzewam że chodzi o 100-200 obr.
Myśle że przy 100-200rpm nie utrzymałby takich i by zdechł... Dlatego niebardzo rozumieim jego wypowiedź

tak chodziło o 100-200obr. silnik pracuje jak by zaraz miał zgasnąć prawie żarzą się kontrolki muszę trzymac gaz zeby się rozgrzał gdy strzałka od temperatury jest w połowie obroty wskakują na 900-1000. Czy to Uszkodzony czujnik ssania??
- Od: 21 sty 2011, 17:21
- Posty: 42
- Skąd: Górowo Iławeckie
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V
Możliwe, ale nie tak na 100%. Możesz sobie go sprawdzić wykręcić te 4 śruby i zajrzeć do środka. Nic nie powinno latać, nic nie powinno być luźne. Jeśli wszystko "na oko" jest ok, to wrzuć go do zamrażarki na jakieś 2 godziny potem wyjmij i sprawdź czy tłoczek w środku będzie się przesuwał (będzie to troszkę trwało).
Jeśli to urządzenie wykluczymy to zostaje zawór wolnych obrotów pod przepustnicą. Ale na ten temat to już książki zostały napisane
Jeśli to urządzenie wykluczymy to zostaje zawór wolnych obrotów pod przepustnicą. Ale na ten temat to już książki zostały napisane
Moja była czerwona strzała
- Od: 2 sty 2011, 18:39
- Posty: 75
- Skąd: Zawiercie/Katowice
- Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości