Problemy Z Obrotami, Szarpanie, Gaśnięcie itp.

Postprzez lukaszbroda » 24 lis 2011, 21:31

ja dzisiaj zalozylem nowy i przy odpowietrzaniu tez stwierdzilem ze sie wczesnie otwiera choc na obudowie pisalo temp otwacia 88 st a ten stary i jeszcze inny co mialem w domu mialy 82 st.ale tak na 100% bede mogl stwierdzic czy jest lepiej jak wyjade z podworka bo dzis nie moglem z racji browara uzytego przy wymianie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez Bo_Lo » 24 lis 2011, 22:47

a duzo zachodu z wymiana?
jakies fotki <spoko> ;P
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4382 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez Hanczak » 25 lis 2011, 00:10

Operacja bardzo prosta, jedynie co to musisz upuścić trochę płynu chłodniczego. Potem 2 śrubki i schodzi obudowa, w której jest termostat.
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez pawcio1017 » 25 lis 2011, 00:14

Fakt przydałoby się jakieś zdjęcie jak do tego podejść. Mam całą skrzynie od zewnątrz zachlapaną, myślałem że mi cieknie olej z aparatu zapłonowego (standardowo o-ring do wymiany) ale teraz mam podejrzenie że cieknie mi płyn chłodniczy własnie z tego krućca – obudowy termostatu. Tam są jakieś uszczelki czy jak tam sprawa wygląda?
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez Hanczak » 25 lis 2011, 02:18

Powinna być uszczelka ale jak nie będziesz miał możesz wyciąć z tektury albo zakleić na silikon (przewidziany na wysoką temperaturę).
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Postprzez lewy323s » 25 lis 2011, 09:25

U mnie górny wąż robi się ciepły dopiero w chwilę po osiągnięciu normalnej temperatury. A wentylator nawet w zimę włącza sie już po kilkunastu minutach w korku.
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 21:09
Posty: 188 (0/1)
Auto: Mazda 323 sedan 1.6 8V '89

PostTen post został usunięty przez Gość 25 lis 2011, 12:48.
Powód: dubel

Postprzez xsiasia » 25 lis 2011, 09:58

xsiasia napisał(a):
bolo2610 napisał(a):silnika,wtedy przelaczam na LPG) na ostatnie 379 km spalil mi ok40 l gazu i az 5l benzyny!! (170km trasa 130-170 km/h.reszta miasto)


ja swoja mazda zrobiłem 500km. za 90zł na gazie wtedy jeszcZe był po 2,49 PLN
wyszło ok 7l/100km GAZu !! Zwykły Gaz. :)
Mazda 323f 1.6 8v Not LPG (red) 90r
Mazda 323f 1.6 8v LPG (red) 91r
Mazda 323f 1.6 16v LPG alu 15 (red) 91r
BMW E36 1.8 LPG alu 15 (bord) 92r
Mazda 323f 1.6 16v LPG Gaźnik (red) 92r
Nexia 1.5 DOHC LPG 96r
Honda CRX 1.6 d16a9 (black) 90r
BMW e36 coupe 1.8 is NOT LPG (green) 95r (Aktualnie)
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2011, 14:06
Posty: 40
Skąd: Rzeszów ?
Auto: Mazda 323f 1.6 gaźnik+ LPG
kolor czerwony
Alu 13"

Postprzez Ania_TM » 25 lis 2011, 12:48

Panowie proszę się trzymać tematu dyskusji, bo inaczej temat będzie zamknięty.
Ania_TM
 

PostTen post został usunięty przez Gość 25 lis 2011, 21:27.
Powód: OT

PostTen post został usunięty przez Gość 25 lis 2011, 21:27.
Powód: OT

Postprzez Bo_Lo » 25 lis 2011, 23:20

lukaszbroda i jak po jezdzie probnej??rozumiem ze jesli wynienie termostat ,o ile jest walniety ,to wtedy szybciej bedzie sie nagrzewal,szybciej bedzie sie wylaczaalo ssanie co za tym idzie mniej spali.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4382 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez patryk240 » 26 lis 2011, 20:57

Bolo ja też mam wrażenie że mi coś za dużo benzynki ubywa patrze co chwila czy niema wycieków bo tankuje po 10l i przejeżdżam na zimnym od 1 do 3km liczyć ze 3 razy na dzień i w 2 tygodnie 10l niema <płacze> Świece świadczą o zbyt bogatej mieszance ale żeby aż tyle paliwka brała przez ssanie masakra <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2011, 03:38
Posty: 417
Skąd: Żyrardów
Auto: 323 C BG 1.3 8V 89' PB+LPG

Postprzez Bo_Lo » 26 lis 2011, 21:49

patryk240 mam identyczna sytuacje.co do swiec to trudno powiedziec ,ostatnio mialem NGK i raz dwa sie "przepalily" ale to od gazu- ngk sie zbytnio do gazu nie nadaja,wrocilem do BERU i spoko jest.jakis czas temu wykrecilem jedna i wygladala ok.mysle czy sie na analizator spalin nie wybrac,chociaz za miesiac przeglad mam to moze przy okazji zrobie analize zarowno na pb i na lpg.zaczne chyba jednak od wymiany termostatu.jakies fotki ktos wrzuci??
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4382 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza,Premacy
jest:
Mazda 5,323f BA BP+T :D
MX5 NB

Postprzez migas89 » 29 gru 2011, 23:16

U mnie po odpaleniu rano zimnego silnika obroty utrzymują się na granicy 100-200tyś gdy silnik zaczyna się rozgrzewać obroty wzrastają do 900-1100. Czy to Uszkodzony czujnik ssania?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2011, 17:21
Posty: 42
Skąd: Górowo Iławeckie
Auto: Mazda 323F 1.6 16V

Postprzez pawcio1017 » 30 gru 2011, 00:04

migas89 napisał(a):U mnie po odpaleniu rano zimnego silnika obroty utrzymują się na granicy 100-200tyś gdy silnik zaczyna się rozgrzewać obroty wzrastają do 900-1100. Czy to Uszkodzony czujnik ssania?


Napisz jeszcze raz te wartosci bo ciężko mi zrozumieć czy chodzi Ci o 2000 czy 200 i czy rzeczywiście "wzrastają" czy "maleją" <oczy>
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez gogo » 30 gru 2011, 17:35

"100-200tyś" do jest dopiero silnik wysokoobrotowy :P
Podejrzewam że chodzi o 100-200 obr. :)
Musi palić.... GogoMech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 20:59
Posty: 264
Skąd: Giżycko
Auto: Była 323F BG 1.6 16V B6 94'
Jest Passat b4 TDI

Postprzez pawcio1017 » 30 gru 2011, 17:37

gogo napisał(a):"100-200tyś" do jest dopiero silnik wysokoobrotowy :P
Podejrzewam że chodzi o 100-200 obr. :)


Myśle że przy 100-200rpm nie utrzymałby takich i by zdechł... Dlatego niebardzo rozumieim jego wypowiedź
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez migas89 » 30 gru 2011, 22:58

tak chodziło o 100-200obr. silnik pracuje jak by zaraz miał zgasnąć prawie żarzą się kontrolki muszę trzymac gaz zeby się rozgrzał gdy strzałka od temperatury jest w połowie obroty wskakują na 900-1000. Czy to Uszkodzony czujnik ssania??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2011, 17:21
Posty: 42
Skąd: Górowo Iławeckie
Auto: Mazda 323F 1.6 16V

Postprzez Hanczak » 30 gru 2011, 23:23

Możliwe, ale nie tak na 100%. Możesz sobie go sprawdzić wykręcić te 4 śruby i zajrzeć do środka. Nic nie powinno latać, nic nie powinno być luźne. Jeśli wszystko "na oko" jest ok, to wrzuć go do zamrażarki na jakieś 2 godziny potem wyjmij i sprawdź czy tłoczek w środku będzie się przesuwał (będzie to troszkę trwało).

Jeśli to urządzenie wykluczymy to zostaje zawór wolnych obrotów pod przepustnicą. Ale na ten temat to już książki zostały napisane :P
Moja była czerwona strzała
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2011, 18:39
Posty: 75
Skąd: Zawiercie/Katowice
Auto: Było:323F BG '89 1.8 SOHC + SGI
Jest: PUG 206 GTI 2.0 138KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323