Mam małe pytanie. Czy ktoś może monował stożek w Mazdzie 323F 1,6i 16v 1991r.? Chodzi mi o rozwiązanie problemu z przepływomierzem, jak go ominąć, odłaczenie nie wchodzi w rachubę. Był już montąż w Mazdzie, ale z silnikiem 1,8 lub 1,9, ale jak to będzie u mnie... Z góry dzieki.
__________________
323F BG B6 1,6i 1991r.
Stożek – Jak ominąć przepływomierz?
Strona 1 z 1
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
wszystko ładnie pieknie ale co zrobił z przepływomierzem i z reszta to inna wersja mazdy postaram sie zrobic fote i sami zobaczycie głownie chodzi mi o to co z robic z przepływomierzem na filtrze powietrza
- Od: 6 wrz 2005, 18:19
- Posty: 30
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323F BG B6 1,6/16v 91r.
a co chcesz z nim zrobić
Silnik bez przepływki nie będzie pracować, a stożek montuje się przed przepływką, możesz co najwyżej przenieść go w innemiejsce razem ze stożkiem (chłodniejsze)
Nie mozesz ominac przeplywki! Jest ona integralna czescia nowoczesnych silnikow i dostarcza waznych informacji do komputera o ilosc zassysanego powietrza.
Odlacz sobie przeplywke to zobaczysz jak ci radosnie silnik zacznie mulić i jak slodko zacznie paliwo znikac z baku...
Moja opinia co do stozkow: NIE ZAKLADAJCIE NONAME'ÓW
ta uwaga tyczy sie takze wszystkich tanich stozkow np. Jacky. Zniszczycie sobie silnik! Po przejechaniu 3000 tys km na stozku jacky w poprzednim aucie mialem caly dolot uwalony kurzem i innym badziewiem. Widzialem testy innych stozkow tego typu i wszystkie mialy duuuze problemy z filtrowaniem malych czasteczek!
Jesli juz musisz zalozyc stozek to tylko K&N
Odlacz sobie przeplywke to zobaczysz jak ci radosnie silnik zacznie mulić i jak slodko zacznie paliwo znikac z baku...
Moja opinia co do stozkow: NIE ZAKLADAJCIE NONAME'ÓW

Jesli juz musisz zalozyc stozek to tylko K&N

Less roof, more fun


Fiveopac napisał(a):Po przejechaniu 3000 tys km na stozku jacky w poprzednim aucie mialem caly dolot uwalony kurzem i innym badziewiem

teraz ja
Mam Jacky, nie uważam go za potentata ani rewelacje, ale stan mojego dolotu i przepływki, oraz reszty jest w idealnym stanie (niedawnoi go prałem więc obejrzałem sobie to i owo) a mój odrzutowiec troszke tego powietrza łyka

Hmm... ciekawe. A jaki masz model filtra? Paiperowy czy z pianki? A moze przyczyna tego jest ze masz odme ktora pewnie nie jest doprowadzona zaraz za stozkiem. W fiacie mialem odme w miare blisko stozka i scianki od oparow oleju byly lekko lepkie i dlatego doskonale wylapywaly wszelki kurz i pyl
Dolot byl szczelny a rura i przepustnica byla cale zasyfione. Stozek od razu powedrowal do szafy gdzie stoi po dzis dzien.

Less roof, more fun


Mazda ma super skonsruowany dolot więc proponuję zostawić go w spokoju, albo kupic dedykowany DOBREJ marki. Kombinowanie "garażowe" z dolotem z reguły kończy się pogorszeniem parametrów 
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości