Kody błędów Mazda 323 1.3 8v 89r

Postprzez Siwy_48 » 9 maja 2011, 15:54

Witam ! Jestem po ściąganiu kodów z mojej mazdy. Poniżej podaje link aby pokazać innym jakie błędy wykazała.Moim zdaniej są to kody 18 i 9.oglądnijcie film i zobaczcie czy dodbrze mówie.

http://www.youtube.com/watch?v=82k6AkeayMg
_ Siwus _ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez krzaku90 » 9 maja 2011, 18:59

Sa to bledy 8 i 9.
Ten dlugi sygnal to znak poczatku nadawania.
Pozatym bledu nr 18 nawet nie ma;) I jeszce jedno spostrzezenie. Komp nadaje od bledow "najnizszych" do "najwyzszych" liczbowo czyli bylo by 9 i 18 a nie na odwrot.
polecam watek:
viewtopic.php?f=126&t=620&hilit=kody+b%C5%82%C4%99d%C3%B3w+silnika
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Postprzez Siwy_48 » 9 maja 2011, 19:19

Moim zdaniem jak by byla przeplywka uszkodzona to by wogole nie zapalala. jak zapali to pochodzi poczym zejdzie na 500 rpm i zgasnie. wiec niewiem czy to bedize przeplywomierz
_ Siwus _ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez kierownik » 12 maja 2011, 08:56

krzaku90 chyba się trochę mylisz – jeśli długi sygnał miałby być początkiem nadawania, to nie powtarzałby się później... jak na mój gust, to kolega ma 18 i 9 czyli:

18 Throttle Sensor (TPS) Narrow Range – Fixed at full-open
poszukaj przy przepustnicy – czasem wtyczka coś nie do końca styka ;)

9 Water thermo sensor
może być przy okazji tamtego, a może warto by sprawdzić czujnik
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez krzaku90 » 12 maja 2011, 11:30

Sugerowalem sie tym watkiem co wczesniej podalem. NIe ma tam kodu o nr 18.
Kierownik moglbys podac swoje zrodlo informacji;>?
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Postprzez kierownik » 12 maja 2011, 13:06

na przykład tutaj, na forum były jeszcze kiedyś linki do tematów z kodami, ale teraz większość nie wiedzieć czemu nie działa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez Siwy_48 » 18 maja 2011, 19:15

Witam.Poruszę mój stary temat.Do wymiany był czujnik temp.silnika. Wymieniłem i wszystko jest git ale... problemz obrotami na biegu jałowym. nie umie sobie ich sam ustawić raz idą do góry raz spadają na 500rpm i nawet czeasami se zgaśnie.Próbowałem TPS-em,nic.SPrawdzałem przepływke,nic.Rano tak samo.CHodzi na ssaniu i nagle zejdzie na 500 i zgaśnie... może ktoś miał już taki problem. ?
_ Siwus _ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez gutek071 » 19 maja 2011, 09:04

Siwy_48 nie łapie Ci lewego powietrza? Krokowca masz ok?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 17:19
Posty: 84
Skąd: Wrocław
Auto: 323 BG 1.6i 8v

Postprzez Siwy_48 » 19 maja 2011, 16:11

no właśnie nie bierze ;/ sprawdzałem rure i nie widziałem nigdzie jakiejś dziury.. a czy ja wogóle krokowca mam ? jak czyściłem przepustnice to na dole jest 3 śróbami przykręcony taki dekielek i do niego idą dwa węże z płynem chłodzącym. więc niewiem czy to można nazwać krokowym...
_ Siwus _ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez Mazdaxxx » 19 maja 2011, 16:45

można bo to krokowy ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez Siwy_48 » 19 maja 2011, 22:02

To ja to jest ten krokowy to czyszczony był też w ben.est. i widocznie nie pomogło...
_ Siwus _ ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez gutek071 » 20 maja 2011, 09:25

Nie musi być dziury w wężu... u mnie była krzywo założona opaska na przepływomierzu przez co wąż nie siedział prawidłowo i starczyło żeby łykał powietrze nie stąd skąd powinien. A krokowca też muszę zmienic ;) Tak offtopic :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 sty 2011, 17:19
Posty: 84
Skąd: Wrocław
Auto: 323 BG 1.6i 8v

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323