Mam nastepujacy problem z Magda: ladowalem wczoraj w nocy aku bo wydawalo mi sie ze z jego winy jest problem rano mi ladnie odpalila pojechalem do szkoly potem tez bylo wszystko dobrze do puki nie dojechalem do domu pod domem zgasilem ja i po chwili chcialem ponownie odpalić lecz niestety slychac tylko cykanie po przekreceniu kluczyka, podczas jazdy powrotnej do domu zdziwil mnei fakt ze magda sie nei wkrecala do konca tylko zatrzymywalo na ok 5tysiacach i zapala sie kontrolka od aku i czerwona kontrolka jakby od swiatel dlugich, samochod troche postoi i zaczyna krecic.
z góry dzieki za pomoc;)
nie pali na cieplym na zimnym czasem odpali
Strona 1 z 1
Adeczek napisał(a): zapala sie kontrolka od aku i czerwona kontrolka jakby od swiatel dlugich
Po raz 4397503475845,34
po raz – Czerwona kontrolka jak by od świateł to nic innego jak kontrolka przepalonej żarówki "stop"
po dwa – sprawdź naciąg paska klinowego i ewentualnie go dociągnij. Ślizga Ci się na wysokich obrotach i dlatego nie masz ładowania akumulatora. Dociągnięcie pomoże na ok dwa miesiące. Przy następnym takim wybryku należy go wymienić.
po trzy – jak już dociągniesz pasek i przekonasz się, że to on odpowiada za dolegliwości w Twojej madzi to wróć podziękuj
Pozdrawiam

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
nic z tych rzeczy... zarowki mam dobre ( w ogole jaki sposob mogla by mi sie zapalac lampa od przepalonej zarowki stopu kiedy dodaje gazu lub wlaczam kierunek?? zamiast kiedy hamuje?)sczoty w alternatorze sa dobre sam alternator na zepsuty tez nie wyglada a jednak aku niedostaje ladowania, macie jeszcze jakies pomysly co to moze byc? stalo sie to po wymianie wydechu...
- Od: 12 gru 2010, 00:47
- Posty: 12
- Skąd: Olsztyn
Adeczek napisał(a):w ogole jaki sposob mogla by mi sie zapalac lampa od przepalonej zarowki stopu kiedy dodaje gazu lub wlaczam kierunek
W taki, że czujnik przepalonej żarówki działa na zasadzie przeciążenia. Jeśli wymienisz tył z żarówek na diody, też będzie Ci sygnalizować przepaloną żarówkę, bo masz mniejsze przeciążenie.
Sprawdź ten pasek i będziesz wiedział. To jest bardzo często występująca przypadłość w tych modelach szczególnie przy obecnej (dużej) wilgotności powietrza. Wydech nie ma tu nic do rzeczy...

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
po czym stwierdzasz, że alternator nie wygląda na zepsuty? weź w rękę miernik i na odpalonym silniku sprawdź napięcie na akumulatorze, powinno być w okolicach 14,4v
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Adeczek napisał(a):sprawdzilem co prawda gdy aku byl naladowany pokazywalo 14 ale gdy juz wyladwalo aku miernik pokazywal 12...
Podaj jakieś parametry akumulatora. Może już wiek go po woli zabija?

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Adeczek napisał(a):kurde teraz niepamietam zabardzo...a auto zostalo na miescie.... wiem tyle ze 52 ampery ma
Jeśli nie masz żadnego wynalazku w postaci akumulatora bezobsługowego, żelowego, itp. to sprawdź poziom elektrolitu w celach. Coś mi się wydaję, że Twój aku z racji wieku mówi
Pozdrawiam

Która następna? :)
- Od: 17 cze 2008, 23:48
- Posty: 567
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323 BG 1.6 16V
&
626 GV 2.2i 12V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości