Problem z odpalaniem na zimnym silniku
1, 2
Po dluzszej ekspolatacji zauwazylem pewna dziwna dolegliwosc. Gdy mam pow. 1/3 paliwa w baku to zimny silnik zapala po chwili. Gdy mam juz rezerwe to zeby odpalic zimny silnik potrzeba ok. 3 razy wiecej obrotow rozrusznika. Jest to normalne czy cos oznacza?
- Od: 22 lis 2009, 12:30
- Posty: 83
- Auto: Mazda 323 1.6 GLX sedan '89
krzycho1988 napisał(a):podlaczylem tesrer i dioda ciagle swiecie nawet jak zaplon jest wylaczony;(
stary wpis, no ale...;] To znaczy że źle zmostkowałes piny...
MichalS80 napisał(a):Jest to normalne czy cos oznacza?
Jeśli po wymianie pompki paliwa (na nową albo w super stanie) byłoby tak dalej to raczej trzeba uznać za normalne w tak starym aucie
Sam mam taki problem że na zimno najwcześniej odpali za drugim razem
pozdr.
/ Jaro, pozdr.
Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

Kupię osłone silnika (skrzyni) od lewej strony (l. koła)! i prawy przedni chlapacz do Xed6!
323 BestGeneration[*]

- Od: 7 mar 2008, 14:40
- Posty: 366
- Skąd: PL -> SBI
- Auto: JMZ 323 BGT
JMZ X6 V6
MichalS80 napisał(a):Gdy mam pow. 1/3 paliwa w baku to zimny silnik zapala po chwili. Gdy mam juz rezerwe to zeby odpalic zimny silnik potrzeba ok. 3 razy wiecej obrotow
Mam tak samo
Made in Japan za parę papierów – kilka bajerów by zginać frajerów :D
- Od: 14 paź 2010, 22:02
- Posty: 96
- Skąd: Ostrzeszów
- Auto: BG 1.8 GT 16V 91'
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości