Mazda 323F- wyciek oleju / wysokie obroty

Postprzez julek140 » 12 sie 2010, 12:09

Witam, mam dwa problemy z moją modzią 323F 1.6 16V BG.. Pierwszy to wyciek oleju? wygląda to następująco otwieram maske i wszystko wygląda OK, gdy się przyjrzymy to widać w dolnej części głowicy olej, gdy odpalam mazde przypala się i daje naprawde niezły pokaz dymu... jest to uszczelka? czy może być coś innego? jeśli uszczelka ile mniej więcej kosztuje wymiana ( jestem zielony ;p ).
Natomiast drugi problem to obroty, mazda nie chodziła na benzynie przez wadliwy przepływomierz, kupiłem nowy zamontowałem i EUREKA mazda odpala i chodzi ale... OBROTY 2000+ o_O na benzynie wcześniej mi falowały i mechanik mi podkręcał może być coś takiego że bez przepływki pokazywał inne obroty a teraz rzeczywiste? gdy przełączę na GAZ obroty 3000+ proszę o pomoc z tym problemem ;)
Ostatnio edytowano 13 sie 2010, 09:42 przez julek140, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 4 cze 2010, 19:44
Posty: 14
Skąd: Lubawa
Auto: Mazda 323F BG 1.6 16V 1990r. + LPG

Postprzez radek.zab » 12 sie 2010, 13:13

odnośnie wycieku oleju, jakbyś dał rade wrzucić fotke to byłoby super. Mam identyczną Mazdę i też miałem wyciek oleju ale spod górnej pokrywy, okazało się, że jakiś pajac wlał oleju "troszkę" za dużo. A najlepiej umyj silnik przejedź się parę kilosów i obejrzyj silnik jeszcze raz, wtedy będziesz miał pełen obraz skąd leci olej, najtańszy sposób sprawdzenia :D
Co do obrotów to nie pomogę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2010, 22:57
Posty: 29
Skąd: Skierniewice
Auto: Mazda 323F 1.6 16V

Postprzez Borys » 12 sie 2010, 23:00

Brak poprawy tematu na taki, który w tytule będzie zawierał opis problemu spowoduje skoszowanie tematu. Znajomość ortografii mile widziana ;)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez blondi's boyfriend » 13 sie 2010, 09:00

Teraz kiedy masz już sprawny przepływomierz, powinieneś ustawić obroty. Rozgrzewasz silnik, wprowadzasz w tryb serwisowy, i ustawiasz obroty śrubą która znajduje się przy przepustnicy, jeśli to nie wystarczy być może trzeba będzie ustawić czujnik położenia przepustnicy ale jak nie był ruszany to lepiej zostawić go w spokoju. Obroty na ciepłym powinny być około 700-800
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2009, 12:34
Posty: 117
Skąd: Kraśnik
Auto: 323F DiTD '99

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323