Przygasanie-zapalanie lampki oleju

Postprzez kot » 16 kwi 2009, 09:20

Witam. Od czasu pojawienia się wiosny ( wyższych teperatur) mam następujący problemik. Gdy auto jest zagrzane , gdy dojeżdżam na światła hamując mignie mi lampka oleju ( czuje jakby auto zaraz miało zgasnąć). Dotyczy tylko niskich obrotów. gdy zatrzymam i trzymam na hamulcu czuje jakby falowanie obrotów i niekiedy podczas falowanie znowu mignie lampka. Auto na gaz/pb. Na gazie jak i na pb to samo. Co to może być?aha automatyczna skrzynia.
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2005, 12:45
Posty: 58
Skąd: Ruda Śląska Wirek
Auto: 323 BG 1.6-LPG i DWIE 626 1,8

Postprzez Fragles » 16 kwi 2009, 09:52

A sprawdzał kolego poziom oleju silnikowego? Jeśli nie to radzę szybko to zrobić.
JArek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 paź 2005, 08:03
Posty: 22
Skąd: Ińsko
Auto: ProtegeSE BG SOHC 1,8 BP16V 94

Postprzez kot » 16 kwi 2009, 13:34

oczywiście że sprawdzałem- to nie olej. mowie przecież że auto przygasa i falują obroty.
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2005, 12:45
Posty: 58
Skąd: Ruda Śląska Wirek
Auto: 323 BG 1.6-LPG i DWIE 626 1,8

Postprzez benq323 » 16 kwi 2009, 15:33

moze wystarczy troche podciągnąć linke od gazu zeby większe obroty miała??? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 mar 2009, 17:10
Posty: 1819 (22/16)
Skąd: Ostróda
Auto: Opel Signum 1,9 CDTI (Z19DT) 2004r

Postprzez kot » 16 kwi 2009, 15:56

też próbowałem. dalej to samo....
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2005, 12:45
Posty: 58
Skąd: Ruda Śląska Wirek
Auto: 323 BG 1.6-LPG i DWIE 626 1,8

Postprzez Suloo » 16 kwi 2009, 16:23

lampka zapala sie bo auto prawie gasnie.a silniczek krokowy dziala??
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez kot » 16 kwi 2009, 16:49

no dokładnie suloo, masz rację. Nie wiem, a jak to sprawdzić? Ktoś juz mi mówił o tym silniczku że są własnie takie objawy....to drogie chyba co?
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2005, 12:45
Posty: 58
Skąd: Ruda Śląska Wirek
Auto: 323 BG 1.6-LPG i DWIE 626 1,8

Postprzez marcin5644 » 16 kwi 2009, 17:57

Sprawdź szczelność dolotu a no i jak zgaśnie to spróbuj sprzęgło puścić jak uruchomi się sam to znaczy że przy dolocie trzeba szukać...
Mazda 323 (BG) 1.3 8V 91r. – Jedyna Tak Wyjątkowa :)

III Miejsce @ (19.782) – Mega Zlot Sochaczew na 1/4 mili w Klasie A
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 20:15
Posty: 314 (5/1)
Skąd: Łomża/Berlin (DE)
Auto: 2008-2010
Mazda 323 BG 1.3 8V 91r.
2017-
Mazda 6 GJ SkyENERGY 2014 2.0 SKYACTIV-G

Postprzez Suloo » 16 kwi 2009, 18:58

co do krokowca to powinienes znalesc informacje na ten temat na forum
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez kot » 16 kwi 2009, 20:51

poszukałem i znalazłem kilka rzeczy. Jutro wymianiam filtr powietrza a jak to nie pomoże to chyba tylko pozostaje krokowiec. jedno głupie pytanie: czy przepustnica to to samo co krokowiec?
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2005, 12:45
Posty: 58
Skąd: Ruda Śląska Wirek
Auto: 323 BG 1.6-LPG i DWIE 626 1,8

Postprzez marcin5644 » 17 kwi 2009, 08:01

Nie... Krokowiec faktycznie przylega do przepustnicy ale to nie to samo ;)
Mazda 323 (BG) 1.3 8V 91r. – Jedyna Tak Wyjątkowa :)

III Miejsce @ (19.782) – Mega Zlot Sochaczew na 1/4 mili w Klasie A
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 20:15
Posty: 314 (5/1)
Skąd: Łomża/Berlin (DE)
Auto: 2008-2010
Mazda 323 BG 1.3 8V 91r.
2017-
Mazda 6 GJ SkyENERGY 2014 2.0 SKYACTIV-G

Postprzez kot » 17 kwi 2009, 10:22

a czym sie kierowac przy kupnie nowego krokowca? chodzi mi czy oplaca sie kupować nówke czy używke? i czy musi to byc do pojemności koni przypisany krokowiec czy nie?
ObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2005, 12:45
Posty: 58
Skąd: Ruda Śląska Wirek
Auto: 323 BG 1.6-LPG i DWIE 626 1,8

Postprzez marcin5644 » 17 kwi 2009, 22:30

hohoho kolego nowy krokowiec to spory wydatek i ciężko dostać... musisz szukać dokładnie tego samego modelu jak twój obecny gdzieś tam powinien mieć wybite te numery modelu :P Jeśli nowy to koszt powyżej 300 zł... Używka od 80
Mazda 323 (BG) 1.3 8V 91r. – Jedyna Tak Wyjątkowa :)

III Miejsce @ (19.782) – Mega Zlot Sochaczew na 1/4 mili w Klasie A
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 20:15
Posty: 314 (5/1)
Skąd: Łomża/Berlin (DE)
Auto: 2008-2010
Mazda 323 BG 1.3 8V 91r.
2017-
Mazda 6 GJ SkyENERGY 2014 2.0 SKYACTIV-G

Postprzez bobi8652 » 7 maja 2010, 22:25

ja mialem taki problem ze auto mi chodziło na wysokich obrotach na jałowym co na gazie nie mogłem wyrególować itd przy 1000 obrotach chodził jak by na 3 tłokach i co sie okazało włozyłem w wezyk idący z dolotu do silniczka krokowego kawałek gąbki i jak reką odiol co za tym idzie za dużą dawke dostawał powietrza nie wiem co mi padło czy krokowy czy coś innego co steruje nim ale jak jest podłączony to dziwnie brzeczy a jak odłanczam i podlanczam to cyka w nim
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2009, 17:20
Posty: 33
Skąd: sieradz

Postprzez JaySon » 7 maja 2010, 23:31

Witam, ja podejrzewam jakąś usterkę elektroniczną (zwarcie) choć mogę się mylić, i mam odnośnie tego pytanie ? podczas hamowania się zaświeca kontrolka oleju ? czy podczas wciśnięcia pedału hamulca ? :–) dziwne pytanie :)

P.S spróbuj zahamować hamulcem ręcznym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sty 2009, 19:55
Posty: 112
Skąd: Kraków
Auto: 323 BG 1.7 D PN

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323