B6 a B6T

Postprzez tfr » 15 mar 2010, 23:20

Może mnie za to zlinczujecie, ale mam takie pytanko: Czym różni się silnik B6 od B6T, to że B6T jest uturbiony to wiadomo, no ale co poza tym, bloki silnika są takie same?
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 22:44
Posty: 21
Skąd: Grajewo
Auto: 323F BG

Postprzez ROMAN-R87 » 16 mar 2010, 17:55

napisz pw do cukierka lub brat cukierka- mlody robil w BG taka rzezbe wiec on ci moze duuzo powiedziec
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez Marcin1mazda » 16 mar 2010, 20:29

B6T Ma dwa wałki rozrządu a B6 ma jeden :) no chyba że B6-dohc z mx3 lub xeda :)
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez tfr » 16 mar 2010, 22:15

No domyślam się, że B6T ma dwa wałki i trzeba by zmieniać głowicę, kolektory itd, ale czy sam blok silnika się do tego nadaje.
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 22:44
Posty: 21
Skąd: Grajewo
Auto: 323F BG

Postprzez ROMAN-R87 » 17 mar 2010, 08:45

srednica cylindra/skok tłoka jest identyczna tylko czy mocowania osprzetu do bloku podejda to nie mam fioletowego pojecia :|
pozdrawiam ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez piwo » 17 mar 2010, 21:50

no i podejrzewam ze tloki tez sa inne :). wystarczy spojrzec na stopien sprezania.poza tym w sohc katy podciec na tlokach na zawory sa pewnie inne niz w dohc.poza tym skrzynia w gtxach 2wd jest bardzo mocna,duzo moenciejsza niz ta stosowana w bg 128gt.dol podejrzewam ze ten sam,czyli wal i korby i blok.ale kolo zamachowe sprzeglo inne.komputer z oczywistych rzeczy inny.no i tak jak ktos zaznaczyl; blizej temu silnikowi do 107 konnej wersji z mx3 niz do 88 konnej z 1,6 bg
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4879 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Blade » 18 mar 2010, 11:36

Szukajcie a znajdziecie, proście – a będzie wam dane..
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=91763
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Postprzez Jacek176 » 20 mar 2010, 23:34

Blade napisał(a):Szukajcie a znajdziecie, proście – a będzie wam dane..
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=91763

Mała skucha :P Mój post o silnikach BP a nie o B6 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez Blade » 21 mar 2010, 10:29

Jacek176 napisał(a):Mała skucha :P Mój post o silnikach BP a nie o B6 ;)


gad dejm... dysleksja czy jak ? :|



;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2006, 17:00
Posty: 2834 (1/0)
Skąd: Wrocław
Auto: MX-5 NBFl BP '01

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323