spalanie 15 w miescie 323 bg 1.3 16v '92

Postprzez lukaszbroda » 15 mar 2010, 22:43

co moze byc nie tak ze tyle pali w miescie?lambda ok,czujnik temp cieczy też ok.jak wykręce swiece to są mokre czyli za bogata mieszanka,obroty plywaja ale nieznacznie i dymi na bialo.bylem dzis na analizie spalin i wynik tragedia.pozostalosci resztkowe max ma byc 100 a u mnie bylo 3000.pomózie albo podsuncie jakas rade.nie mam zaufania do tych podworkowych fachowcow u mnie w miescie.dzieki wielkie za kazdą chęc pomocy.i jeszcze jedno pytanie.co to za wtyczka nigdzien nie podlaczona co wychodzi z listwy zasilania wtryskow w strone rozrzadu?w innym aucie 1.3 tez tak samo bylo
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez tfr » 15 mar 2010, 23:15

Sprawdź przepływkę, bo to ona może Tobie knocić.
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 22:44
Posty: 21
Skąd: Grajewo
Auto: 323F BG

Postprzez jaro23 » 16 mar 2010, 08:52

Ta wtyczka jest podpięta pod elektrozawory w silnikach 1.8 DOHC w silnikach mniej skomplikowanych tego urzadzonka nie ma, jego zadaniem jest zmiana strumienia dolotowego powietrza, tak mi jakoś tłumaczono.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Postprzez lukaszbroda » 16 mar 2010, 09:05

a co konkretnie mam sprawdzic przy przeplywce czyli przeplywomierzu tak?ten nad filtrem powietrza.ogladnac to moge ale napisz na co szczegolnie patrzec i jak sprawdzic.dzieki koledzy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez jaro23 » 16 mar 2010, 10:24

sprawdz czy klapka otwiera sie do konca i czy nie stawia duzego oporu czy tez nigdzie nie obciera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Postprzez lukaszbroda » 16 mar 2010, 12:37

sprawdzilem i jest ok z przepustnicą.wykrecilem dzis swieczki i mialy kolor bialy czyli za uboga mieszanka?mokre swiece byly ale przed wymianą filtra powietrza.jak dymil tak dymi.no i9 zauwazylem jak bylo ciemno pod maska ze iskry skacza po kablach WN.Co jeszcze moze miec wplyw na takie spalanie? R A T U N K U !!! To auto mnie zżera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 mar 2010, 17:52
Posty: 156
Skąd: krotoszyn-wlkp
Auto: była mazda 323 bg 1.3 16v
jest SCENIC I ph II

Postprzez jaro23 » 16 mar 2010, 14:20

lukaszbroda napisał(a):zauwazylem jak bylo ciemno pod maska ze iskry skacza po kablach WN


Odpowiedziales sobe na to pytanie :) Pewnie i kultury pracy nie masz za dobrej?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2009, 17:52
Posty: 199 (2/0)
Skąd: Hajnówka
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V PBLPG

Postprzez ROMAN-R87 » 20 mar 2010, 09:21

az taki wplyw kable WN nie maja ale trza je wymienic, prawdopodobnie ktorys wtryskiwacz leje jak nie wszystkie na raz a to juz bedzie droga impreza
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323