Problemy Z Obrotami, Szarpanie, Gaśnięcie itp.

Postprzez ROMAN-R87 » 29 gru 2009, 15:05

to prawdopodobnie konczy sie cewka
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez acti357 » 29 gru 2009, 19:47

Kostka od alternatora, czy coś w środku nie łączyło dokładnie, przez co dawał nawet 18V. Problem jak na razie rozwiązany.
Początkujący
 
Od: 6 lip 2008, 14:24
Posty: 10
Skąd: Lubań
Auto: 323 kombi 94r BW

Postprzez ROMAN-R87 » 30 gru 2009, 10:38

czasami taka pierdolka moze narobic bigosu, dobrze ze tylko na tym sie skonczylo
pozdrawiam i najlepszego w nowym roku ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez acti357 » 30 gru 2009, 10:46

Pewnie alternator i tak będzie do wymiany, może razem z akumulatorem.

Tak czy tak życzę wszystkim, żeby nasze Mazdy chodziły cały nowy rok (i później też) bez żadnej awarii :)
Początkujący
 
Od: 6 lip 2008, 14:24
Posty: 10
Skąd: Lubań
Auto: 323 kombi 94r BW

Postprzez Mako » 30 gru 2009, 10:53

=> Eksploatacja
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez FrankieWolf » 26 sty 2010, 20:17

witam, nie wiem czy juz byl temacik :P problem taki... przy wrzucaniu jedynki obroty spadaja do 500 obr/min i trzesie jak autobus :/ podobna sytuacja jest podczas jazdy jak wrzuce na luz rowniez obroty spadaja tak do 500...ostatnio padl mi akumulator (55Ah 420A) na ktorym mi sie juz tak działo, pozyczylem troszke juz zajechanego aku (74Ah 620A) i na tym mi sie tak nie działo wszystko chodzilo wporzadku. musialem go zmienic bo byl kapke za duzy ;P i wsadzilem inny uzywany (50Ah i 420A) i znow mam to samo co przy pierwszym... bede bardzo wdzieczny za pomoc :D pozdrowki
Ostatnio edytowano 27 sty 2010, 17:39 przez FrankieWolf, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 gru 2009, 22:38
Posty: 7
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 1993r.

Postprzez madejek86 » 26 sty 2010, 20:50

Jeżeli po wrzuceniu na luz obroty spadają odrazu do 500 i się na tym poziomie utrzymują to spróbuj je podnieść śrubą na przepustnicy powinno pomóc.Musisz to zrobić w trybie serwisowym czyli mostkujesz styki GDN i TEN w skrzynce Diagnostic.Pozdr
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 00:52
Posty: 271
Skąd: Olsztyn
Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV

Postprzez FrankieWolf » 26 sty 2010, 20:56

tak ale na tym mocniejszym akumulatorku nie bylo tego... wszystko chodzilo jak nalezy...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 gru 2009, 22:38
Posty: 7
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 1993r.

Postprzez madejek86 » 26 sty 2010, 22:17

To w takim razie musisz włożyć mocniejszy akumulator spróbuj np 60Ah
"Mężczyźni witają się uściśnięciem dłoni. Kobiety obejmują się przyjaźnie. W pierwszym wypadku chodzi o sprawdzenie, czy w ręku nie ma ukrytej broni, w drugim, czy na pewno nie ma jej też za plecami."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2009, 00:52
Posty: 271
Skąd: Olsztyn
Auto: Była 323F BG 1.6 nastepnie 323F BA 1.5 nasepnie 323F BA 1.8 obecnie jest VW Golf IV

Postprzez Mako » 26 sty 2010, 22:44

FrankieWolf prosze poprawic temat na zgodny z regulaminem. Opis jak poprawnie nazywac znajdziesz w regulaminie przyklejonym na gorze dzialu. Czas poprawy to 24h, po tym czasie temat laduje w koszu.
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez FrankieWolf » 27 sty 2010, 17:42

juz poprawione :D moze ktos ma jeszcze jakies pomysly zwiazane z tymi obrotami?!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 17 gru 2009, 22:38
Posty: 7
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 1993r.

Postprzez krzaku90 » 27 sty 2010, 20:44

Witam dzisiaj podczas jazdy silnik zgasl i niechce powtornie odpalic. Od 2 dni jak odpalalem rano swiecila sie kontrolka oleju jednak po lekkim rozgrzaniu to jest po ok 3-4 min gasnie. Po dodaniu gazu kiedy kontrloka sie swiecila (do ok2.5 tys obrotow) cos klekotalo prawie jak diesel. Probowalem tylko tak dwa razy. Szczerze balem sie krecic go tak troche dluzej lub czesciej. Myslalem ze moze to byc spowodowane tym ze mrozy i olej bardzo gestnieje dlatego nie przejmowalem sie tym tak bardzo. Dzisiaj jednak akumulator klek i odpalilem na pycha. Stanelem aby silnik sie rozgrzal i po przejechaniu okolo 1 km silnik zgasl podczas jazdy. Nie dlawil sie etc. Kiedy sie toczylem probowalem znowu odpalic jednak nie dalo rady i zmuszony zostalem do zjechania na parking. Gdy stanelem rozrusznik juz nie krecil z powodu braku zasilania. Podlaczylem kable z innego auta i prubowalem odpalic... Rozrusznik bardzo dziwnie krecil nie wiem nawet jak to nazwac. Podczas tego krecenia rozrusznikiem dalo sie slyszec jakies dziwne stuki dochodzace z okolic skrzyneczki z bezpiecznikami i filtra powietrza. Oczywiscie bezpieczniki zostaly sprawdzone wszytkie dobre.
Szczescie w nieszczesciu bo jutro mialem robic dosc dluga trase i bardzo bym sie zdziwil gdyby mnie gdzies zawiodla.
Na mechanika dzisiaj juz troche za pozno dlatego przychodze z tym tutaj.

Co moze byc powodem tego ze auto nie chce juz odpalic?

Za wszelkie uwagi, podpowiedzi etc bede bardzo wdzieczny. Mam nadzieje ze dosyc dobrze zobrazowalem problem. Oczywiscie w szukajce byly problemy z odpaleniem silnika jednak nie znalazlem takiego przypadku.
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Postprzez Marcin1mazda » 27 sty 2010, 21:14

witam kiedy ostatnio patrzyłeś na stan oleju według mnie to koniec silnika jeżeli jest mało oleju i świeci sie cisnienie to trzeba zerknąć czy coś tam jeszcze zostało w misce a gdzie to można zobaczyć <lol>
Czy ciemno, czy jasno leci GTX przez miasto..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2007, 21:14
Posty: 1091
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 323 BF GTX

Postprzez gogo » 27 sty 2010, 21:27

Coś mnie się zdaję że zatarłeś silnik :D
Musi palić.... GogoMech
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 20:59
Posty: 264
Skąd: Giżycko
Auto: Była 323F BG 1.6 16V B6 94'
Jest Passat b4 TDI

Postprzez Lesiu » 27 sty 2010, 21:38

no jak ci kontrolka ciśnienia oleju świeciła 4 min i ty tak jeździłeś a ma zimnym silniku jeszcze gazowałeś to gratuluje. podczas wykładów na prawo jazdy nie mówili że jak się pali czerwona kontrolka to źle?????
Ostatnio edytowano 31 lip 2011, 15:17 przez Lesiu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2005, 12:29
Posty: 361
Skąd: Dębica
Auto: 323F BA Z5 :] '96

Postprzez krzaku90 » 27 sty 2010, 21:41

Napisalem chyba ze nie gazowalem bo sie balem? Czytaj ze zrozumieneim Lesiu

Olej w silniku jest bo zagladalem jak zaswiecila sie pierszego dnia. Co prawda troche czarny (przejchalem na nim 7tys km) ale nadal jest.
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Postprzez Lesiu » 27 sty 2010, 21:47

krzaku90
Po dodaniu gazu kiedy kontrloka sie swiecila (do ok2.5 tys obrotow) cos klekotalo prawie jak diesel Obrazek
ale mniejsza o to.może pompa oleju... ale czemu nie odpala?
rozrusznik kręci ? jakie dźwięki słychać podczas kręcenia?
Ostatnio edytowano 31 lip 2011, 15:15 przez Lesiu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2005, 12:29
Posty: 361
Skąd: Dębica
Auto: 323F BA Z5 :] '96

Postprzez krzaku90 » 27 sty 2010, 21:54

kawalek dalej napisalem ze tylko tak dwa razy zrobilem. Rozrusznik kreci jakby troche szybciej niz zawsze. Slychac przy tym ajkies stuki mniej wiecej 3 na sekunde z prawej strony (patrzac na silnik)
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Postprzez Daro_GST » 28 sty 2010, 18:51

jak się pali kontrolka oleju to się nie jeździ, proste. Co innego gdyby ona się paliła kilka sekund po odpaleniu, a tutaj 4 minuty morderstwo dla silnika <killer> miska w dół i wszystko się wyjaśni. pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2007, 10:31
Posty: 121
Skąd: Kętrzyn
Auto: 323 BF 1.6i '88 Hatchback

Postprzez krzaku90 » 28 sty 2010, 19:02

Dzisiaj sprawdzalem oliwy w misce jest prawie pod full na bagnecie do tego rozrusznik kreci, tloki chodza czyli zatarcie raczej odpada.
Zcholowalem do mechanika, powiedzial mi to samo co wyzej napisalem jednak glebszej dniagnozy moge oczekiwac po ok 2 tyg;/
Jutro jade do kolejnego moze ten bedzie mial jakas wolna luke...
Sam bawic sie niestwty w to nie moge- nieogrzewany garaz do tego zamarzniete drzwi itp etc.

Ktos ma moze jakies inne sugestie? Czego moge sie jeszce spodziewac? I prosze odpuscie juz sobie te 4 min i morderstwo dla silnika... Teraz kazdy tak moze napisac nic nie wnoszac do tematu;/
Forumowicz
 
Od: 12 lip 2009, 20:59
Posty: 155
Skąd: Sulęcin
Auto: mazda 323 bg 1.8 16v SOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323