osłony silnika

Postprzez teo19AA » 25 gru 2009, 02:58

witam.
koledzy mam tekie zapytanie czy mazda 323S 1.7D posiada jakieś osłony pod silnikiem?? dziś jechałem polną drogą i nagle zapaliły się wszystkie kontrolki i z pod maski leciała gęsta para okazało się że wjechalem w wode i chlapneło na chłodnice wiec pytam się czy tam powinna byc jakaś osłona??
Początkujący
 
Od: 29 paź 2009, 19:22
Posty: 7
Skąd: CWA

Postprzez ROMAN-R87 » 25 gru 2009, 09:52

daj ogloszenie w dziale KUPIE ktos na pewno bedzie mial
pozdrawiam i wesolych swiat ;)
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2007, 22:32
Posty: 976 (0/1)
Skąd: Olsztyn
Auto: ACTROS 2653 6x4
JGC V8

Postprzez teo19AA » 26 gru 2009, 00:53

ROMAN-R87 jo do tego wechikółu coś kupic to ja dziekuje.
Mateusz ale to nie jest 323F tylko 323S czyli Sedan.
TEO19AA
Skoda Favorit 135L 1992r z LPG
www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Favorit/56180
Skoda Favorit 135L 1990r.– dawca
mazda 323S 1.7D- auto na co dzień.
Początkujący
 
Od: 29 paź 2009, 19:22
Posty: 7
Skąd: CWA

Postprzez teo19AA » 26 gru 2009, 01:00

Mateusz a czy można dostac taką osłone żeby woda na pasek klinowy nie chlapała.??
TEO19AA
Skoda Favorit 135L 1992r z LPG
www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Favorit/56180
Skoda Favorit 135L 1990r.– dawca
mazda 323S 1.7D- auto na co dzień.
Początkujący
 
Od: 29 paź 2009, 19:22
Posty: 7
Skąd: CWA

Postprzez teo19AA » 26 gru 2009, 01:22

Mateusz nie piszczy ale jak wjadę w kałuże to mi się kontrolki jażą.
TEO19AA
Skoda Favorit 135L 1992r z LPG
www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Favorit/56180
Skoda Favorit 135L 1990r.– dawca
mazda 323S 1.7D- auto na co dzień.
Początkujący
 
Od: 29 paź 2009, 19:22
Posty: 7
Skąd: CWA

Postprzez -garbaty- » 18 lut 2010, 11:34

Fabryczna osłona pod silnik nie zabezpiecza alternatora, jak się zaleje to chwilowo nie ma ładowania i dlatego świecą Ci się kontrolki, trzeba wolniej w kałuże wjeżdżać :) Co do naciągnięcia paska to zajmie to może dwie minuty, wystarczy poluzować górną śrubę mocującą alternator (12-tka) i delikatnie puknąć alternator w stronę kabiny. Nie można tylko przesadzić z naciągiem bo szybko zużyją się łożyska w alternatorze.
-garbaty-
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323