witam.
koledzy mam tekie zapytanie czy mazda 323S 1.7D posiada jakieś osłony pod silnikiem?? dziś jechałem polną drogą i nagle zapaliły się wszystkie kontrolki i z pod maski leciała gęsta para okazało się że wjechalem w wode i chlapneło na chłodnice wiec pytam się czy tam powinna byc jakaś osłona??
osłony silnika
Strona 1 z 1
daj ogloszenie w dziale KUPIE ktos na pewno bedzie mial
pozdrawiam i wesolych swiat
pozdrawiam i wesolych swiat
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
ROMAN-R87 jo do tego wechikółu coś kupic to ja dziekuje.
Mateusz ale to nie jest 323F tylko 323S czyli Sedan.
Mateusz ale to nie jest 323F tylko 323S czyli Sedan.
TEO19AA
Skoda Favorit 135L 1992r z LPG
www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Favorit/56180
Skoda Favorit 135L 1990r.– dawca
mazda 323S 1.7D- auto na co dzień.
Skoda Favorit 135L 1992r z LPG
www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Favorit/56180
Skoda Favorit 135L 1990r.– dawca
mazda 323S 1.7D- auto na co dzień.
- Od: 29 paź 2009, 19:22
- Posty: 7
- Skąd: CWA
Mateusz a czy można dostac taką osłone żeby woda na pasek klinowy nie chlapała.
TEO19AA
Skoda Favorit 135L 1992r z LPG
www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Favorit/56180
Skoda Favorit 135L 1990r.– dawca
mazda 323S 1.7D- auto na co dzień.
Skoda Favorit 135L 1992r z LPG
www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Favorit/56180
Skoda Favorit 135L 1990r.– dawca
mazda 323S 1.7D- auto na co dzień.
- Od: 29 paź 2009, 19:22
- Posty: 7
- Skąd: CWA
Mateusz nie piszczy ale jak wjadę w kałuże to mi się kontrolki jażą.
TEO19AA
Skoda Favorit 135L 1992r z LPG
www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Favorit/56180
Skoda Favorit 135L 1990r.– dawca
mazda 323S 1.7D- auto na co dzień.
Skoda Favorit 135L 1992r z LPG
www.polskajazda.pl/Samochody/Skoda/Favorit/56180
Skoda Favorit 135L 1990r.– dawca
mazda 323S 1.7D- auto na co dzień.
- Od: 29 paź 2009, 19:22
- Posty: 7
- Skąd: CWA
Fabryczna osłona pod silnik nie zabezpiecza alternatora, jak się zaleje to chwilowo nie ma ładowania i dlatego świecą Ci się kontrolki, trzeba wolniej w kałuże wjeżdżać
Co do naciągnięcia paska to zajmie to może dwie minuty, wystarczy poluzować górną śrubę mocującą alternator (12-tka) i delikatnie puknąć alternator w stronę kabiny. Nie można tylko przesadzić z naciągiem bo szybko zużyją się łożyska w alternatorze.
-
-garbaty-
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości