Prosze o pomoc
Wyciek z pod aparatu zapłonowego – czy aby napewno ?
Strona 1 z 1
Witam, troszkę się dziś zawiodłem widzac na kanale od spodu moje auto, mianowicie jest po prostu zaolejone masakrycznie, oleju na bagnecie mi ubyło ok 0,4 litra ;/;/ Zastanawie mnie jedno , od strony rozrządu jest to raczej stare długotrwałe pocenie się , natomiast świerzy olej widac tylko na obudowie skrzyni biegów i na tych śróbkach od spodu, czy jest możliwość że olej spod aparatu wężami będzie saczył aż do gumowej rury chłodnicy która jest po drugiej stronie
U mnie jest ona cała w oleju, wygląda to wogóle tak jakby ciekło z pod głowicy, ale nie mam problemów typu olej w płynie chłodzacym czy też nagar pod korkiem i myślę ze silnik jest szczelny. Czy u was oring działał miejscowo , czy skutecznie zaolejał cały silnik i rozprowadzał się dosłownie po całym bloku
?
Prosze o pomoc
Prosze o pomoc
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Niee uszczelka już nie puszcza, puszczała ale już jest spoko. Zastanawiam się ciągle nad tą głowicą ...
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Wogóle na węzu gumowym po drugiej stronie ( od chłodnicy ) tez jest olej świerzy, cieknie po nim , nie mam pojęcia skąd może się zbierać i ściekać po tym wężu .... ;/ cały blok z przodu jest ogólnie brudny ale świerzy olej to własnie skrzynia biegów i wąż od chłodnicy ... , Napewno ktoś miał podobnie ... czekam na sugestie ...
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
u mnie na obudowie od skrzyni biegów ciekło regularnie, co wytarłem to zaciekło i tak w kółko, aż do momentu gdy wymieniłem uszczelke pod pokrywą zaworów, jak raz wytarłem to nastepnego dnia troche jeszcze było na skrzyni, ale wytarłem znów i 3 tygodnie spokoju już
suchutko..
przymierzałem się też do wymiany oringu ap. zapł. ale dałem sobie na razie z tym spokój, choć na forum znalazłem nawet fajną fotorelację z tego i jak bedzie coś doskwierało to pół godzinki i samemu można zrobić.. póki co, nie cieknie, a oleju w silniku wyraźnie nie ubywa, na skrzyni też sie nie pojawia. Odkąd zalałem do pełna (miałem poniżej kreski minimum jak się zorientowałem) tak trzyma się praktycznie ciut poniżej full, sprawdzam już 2 tyg prawie codziennie i tak jest... myślę, że uszczelka pod pokrywą to jedyna u mnie nieszczelność na szczęście była
uszczelkę można spokojnie samemu wymienić, lub jak w moim przypadku – 2x piwko dla mechanika
przymierzałem się też do wymiany oringu ap. zapł. ale dałem sobie na razie z tym spokój, choć na forum znalazłem nawet fajną fotorelację z tego i jak bedzie coś doskwierało to pół godzinki i samemu można zrobić.. póki co, nie cieknie, a oleju w silniku wyraźnie nie ubywa, na skrzyni też sie nie pojawia. Odkąd zalałem do pełna (miałem poniżej kreski minimum jak się zorientowałem) tak trzyma się praktycznie ciut poniżej full, sprawdzam już 2 tyg prawie codziennie i tak jest... myślę, że uszczelka pod pokrywą to jedyna u mnie nieszczelność na szczęście była
uszczelkę można spokojnie samemu wymienić, lub jak w moim przypadku – 2x piwko dla mechanika
Mazda 626 GF 98r. 2.0 115KM
Spalanie średnie (ostatnie 20tyś Km – miasto 85% – trasa 15% – 11,47 L LPG)
Spalanie średnie (ostatnie 20tyś Km – miasto 85% – trasa 15% – 11,47 L LPG)
- Od: 4 kwi 2009, 01:06
- Posty: 64
- Skąd: Toruń
- Auto: 626 GF, 99r. 2.0 115KM PB/LPG
Nie no u mnie takie rzeczy to robie za 3 piwka – ale dla siebie
Uszczelkę pod klawiaturą wykluczam , bo uszczelniłem jakieś 2 tygodnie temu klawiaturę a olej był dość świeży , Pod głowicą też wykluczam bo nic oprócz oleju na to nie wskazuje. Aparat zapłonowy puszcza troszkę, ale blisko niego to wygląda tak delikatnie , no ale olej może spływac i niżej się bardziej rozprowadzać.
Zastanawia mnie ten wyciek po drugiej stronie , to co na wężu od chłodnicy ... Simeringi na rozrządzie hmmmmmm zdejmowałem osłonę i rozrząd suchutki oraz jego okolice a chyba slad by był .... ;/
Może wyjaśniła się sprawa brakujących 0,4 litra oliwki – otóż miska była bardzo słabo dokrecona, dokręciłem mocno wszystkie śruby, ale martwi mnie patent który widać – wystaje biały silikon ( Tak to jest kupić auto od starszej osoby
) I teraz Pytanko – ile kosztuje uszczela miski olejowej ? Bo nie będe jeździł z takim patentem 
Uszczelkę pod klawiaturą wykluczam , bo uszczelniłem jakieś 2 tygodnie temu klawiaturę a olej był dość świeży , Pod głowicą też wykluczam bo nic oprócz oleju na to nie wskazuje. Aparat zapłonowy puszcza troszkę, ale blisko niego to wygląda tak delikatnie , no ale olej może spływac i niżej się bardziej rozprowadzać.
Zastanawia mnie ten wyciek po drugiej stronie , to co na wężu od chłodnicy ... Simeringi na rozrządzie hmmmmmm zdejmowałem osłonę i rozrząd suchutki oraz jego okolice a chyba slad by był .... ;/
Może wyjaśniła się sprawa brakujących 0,4 litra oliwki – otóż miska była bardzo słabo dokrecona, dokręciłem mocno wszystkie śruby, ale martwi mnie patent który widać – wystaje biały silikon ( Tak to jest kupić auto od starszej osoby



- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
kurcze przestraszyłem się bo nagle mi dzisiaj 0,4 oleju ubyło a mazda mi go nie pali, przynajmniej dwa lata nie paliła ... I biore się za te wycieki i miskę dokręciłem , będe kontrolował, jak dokrecenie nic nie da to zdejmę ją i dam na silikonik
A nie oriętuje się nikt czy jeśli puszczały by simeringi na rozrządzie to było by widać na pasku i w jego okolicach
A nie oriętuje się nikt czy jeśli puszczały by simeringi na rozrządzie to było by widać na pasku i w jego okolicach
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
nie raczej w tym miejscu nie chlapie (bynajmniej u mnie) ciekło idealnie do dolu i to był najwiekszy wyciek oleju u mnie. Koszt tego czegos 14 zł chyba ale musiałem wziasc stary do sklepu na wzór
tylko nie wiem czy nie mamy innego rozrządu bo ja mam 8V
tylko nie wiem czy nie mamy innego rozrządu bo ja mam 8V
- Od: 1 gru 2008, 16:07
- Posty: 23
- Skąd: Kolbuszowa
- Auto: 323F BG1.6 8V 1991r 84km 125Nm
Kurcze oby to nie było to bo to wiadomo , koszt 14 zł za simering, Tylko przecierz trzeba rozbierać caly rozrząd , prawda
Jak on jest zakładany ? Jakoś coś jeszcze trzeba rozbierać
Robił to ktoś? Jak będzie pogoda to zdemontuje koła i paski, zdejmę obudowę i oblookam ...
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość