1 Spuszczam olej i micha w dół
Najlepiej odręcić wydech i opuścić z pierwszych wieszaków dużo wygdniej a bez tego chyba nie wyjdzie. Oto ona:

A to widok z pod michy

2 Zdejmuje pokrywe zaworów

3 Niestety, aby wyjąć pompę trzeba zdjąć pasek rozrządu.
Ale najpierw zdejmuje paski od wspomaganie i od alternatora. Dopiero rozrząd.
Po odpowiednim zaznaczeniu Odkręcam rolkę napinającą ta po lewej-uwaga na sprężykę i zdejmuję pasek tylko z dolnego koła nie trzeba zdejmować całego paska i odkręcać poduchy silnika.


4 Po zdięciu rozrządu Odkręcam pompę kilka śrubek 13

5 Pompę zdejmuje razem z kołem zembatym ? Uwaga na klina by nie prysnoł gdzieś!

6 I Oto to co się popsuło:
A w zasadzie to tylko się gniazdo zaworka w pompie wyrobiło!

No to czas składać
Robimy to samo tylko od końca ? plus czyszczenie
Zakładam ?nową? pompę i zapinam pasek rozrządu

Czyszczę i przyklejam michę:

To samo z deklem zaworów i klawiaturą:

Potem zostają tylko paski Alternatora i Wspamagania oraz wszelkie plastiki.
Po zalaniu Olejem -10w40 Castrol Magnatec Kręce autko bez iskry aż zgaśnie kontrolka smarowanie 5 sek przewa 5 sek przerwa Gasnie po 8 sek Sukces!
UWAGA!!!
Odpalam Auto dopiero następnego Dnia Sylikonek na misce musi zaschnąć.
A to jest to co dodawało ciepła w garażu:
