Wysokie obroty po nagrzaniu silnika

Postprzez czejs » 12 sie 2008, 15:14

Auto:Mazda 323f BG LPG+B gaźnik.Otóż mam problem z wysokimi obrotami które wynoszą 1500rpm ;/. Jak silnik jest zimny to jest normalnie w okolicach 1000 natomiast jeżeli sie nagrzeje to obroty na luzie wynoszą 1500. Mam wrażenie że auto słabiej przyspiesza.Co mam z tym zrobic?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez Adasbb » 12 sie 2008, 15:24

Poszperał byś na forum to byś wiedział!

Silniczek krokowy do czyszczenia lub do wymiany
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 17:13
Posty: 293 (0/1)
Skąd: Cisownica
Auto: Aktualnie Seat Leon 1M 1.6 16V Stella granatowy (Kiedyś Renault Megane 1.4 16V Czerwony, Madzia 323C 1.5 wer. Kanadyjska, Mazda MX-3 1.6 SOHC również rdzawo-niebieska, Ford Fiesta MK-4 1.3i Niebieski)

Postprzez Radek89 » 12 sie 2008, 15:30

silniczek krokowy w silniku zasilanym przez gaźnik ????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Postprzez czejs » 12 sie 2008, 15:58

Radek89 napisał(a):silniczek krokowy w silniku zasilanym przez gaźnik pytajnikpytajnik
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez Adasbb » 12 sie 2008, 16:14

Radek89 faktycznie mój błąd :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 17:13
Posty: 293 (0/1)
Skąd: Cisownica
Auto: Aktualnie Seat Leon 1M 1.6 16V Stella granatowy (Kiedyś Renault Megane 1.4 16V Czerwony, Madzia 323C 1.5 wer. Kanadyjska, Mazda MX-3 1.6 SOHC również rdzawo-niebieska, Ford Fiesta MK-4 1.3i Niebieski)

Postprzez Radek89 » 12 sie 2008, 16:21

Jeśli chodzi o twój problem to nie bardzo znam się na gaźnikach, ale tam masz regulacje normalnie chyba śrubkami od powietrza i benzynki, może poprostu masz złe proporcje dobrane – gaźniki się co jakiś czas ustawia. Ale wiem też że są jakieś gaźniki elektroniczne ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2007, 21:36
Posty: 526
Skąd: WROCŁAW
Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]

Postprzez M@ster » 12 sie 2008, 16:28

Miałem kiedys to samo.musisz wyregulować zawór wolnych obrotów ( chyba tak on sie nazywa). znajduje sie on po lewej stronie patelni stojąc przed maska.ma on ksztalt grzybka.na koncu ma taki pipek ktory zapobiega gwaltownemu spadaniu obrotow po puszczeniu pedalu gazu.poluznij srubke, pokręc zaworkiem, najpierw sprobuj poł obrotu ( w twoim przypadku musisz go wykręcić) skontruj srubka i gotowe.w moim przypadku to pomoglo.
Pozdro, szacun, respect :P
Forumowicz
 
Od: 10 gru 2006, 17:28
Posty: 131 (0/1)
Skąd: Łomża
Auto: szukam...

Postprzez czejs » 13 sie 2008, 01:04

Wiec tak... niejaki "grzybek" nic nie dał ;) ale niebyłbym sobą gdybym nie zrobił tego jak trzeba, otóż naprzeciwko grzybka jest śruba którą reguluje sie obroty , wystarczyło ją troche odkręcić aby obroty spadły w dół.. jest juz tak jak być powinno na zimnym 950-1000 na rozgrzanym 1050-1100 coś takiego:) . Jeżeli ktoś potrafiłby mi wyjaśnić do czego służy ten "grzybek" to byłbym wdzięczny:)
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez gadula » 13 sie 2008, 05:26

czejs napisał(a):jest juz tak jak być powinno na zimnym 950-1000 na rozgrzanym 1050-1100 coś takiego:)

No to właśnie masz źle :)
Na zimnym powinieneś mieć większe obroty, a na ciepłym coś około 800-900.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez czejs » 15 sie 2008, 22:56

to co mam jeszcze zrobic?? jest u mnie na zimnym 1300-1500 (tyle że to jest ssanie które wyłączam poprzez naciśnięcie pedału gazu)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez rysio8891 » 3 mar 2009, 20:58

a ja mam takie pytanko, ile powinny wynosić obroty na obrotomierzu jadą 100km/h na 5 biegu, ponieważ muszę stwierdzić czy oszukuje mnie obrotomierz czy prędkościomierz :)

Car: 323 1.6 16v 92r sedan

z góry dzięki!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 lis 2007, 19:58
Posty: 4
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323 sedan 1,6 lpg 92r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323