Wysokie obroty po nagrzaniu silnika
Strona 1 z 1
Auto:Mazda 323f BG LPG+B gaźnik.Otóż mam problem z wysokimi obrotami które wynoszą 1500rpm ;/. Jak silnik jest zimny to jest normalnie w okolicach 1000 natomiast jeżeli sie nagrzeje to obroty na luzie wynoszą 1500. Mam wrażenie że auto słabiej przyspiesza.Co mam z tym zrobic?
- Od: 9 lis 2007, 00:26
- Posty: 372
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda MX6
Poszperał byś na forum to byś wiedział!
Silniczek krokowy do czyszczenia lub do wymiany
Silniczek krokowy do czyszczenia lub do wymiany
silniczek krokowy w silniku zasilanym przez gaźnik
??
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Radek89 faktycznie mój błąd :p
Jeśli chodzi o twój problem to nie bardzo znam się na gaźnikach, ale tam masz regulacje normalnie chyba śrubkami od powietrza i benzynki, może poprostu masz złe proporcje dobrane – gaźniki się co jakiś czas ustawia. Ale wiem też że są jakieś gaźniki elektroniczne ...
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Miałem kiedys to samo.musisz wyregulować zawór wolnych obrotów ( chyba tak on sie nazywa). znajduje sie on po lewej stronie patelni stojąc przed maska.ma on ksztalt grzybka.na koncu ma taki pipek ktory zapobiega gwaltownemu spadaniu obrotow po puszczeniu pedalu gazu.poluznij srubke, pokręc zaworkiem, najpierw sprobuj poł obrotu ( w twoim przypadku musisz go wykręcić) skontruj srubka i gotowe.w moim przypadku to pomoglo.
Pozdro, szacun, respect 
Wiec tak... niejaki "grzybek" nic nie dał
ale niebyłbym sobą gdybym nie zrobił tego jak trzeba, otóż naprzeciwko grzybka jest śruba którą reguluje sie obroty , wystarczyło ją troche odkręcić aby obroty spadły w dół.. jest juz tak jak być powinno na zimnym 950-1000 na rozgrzanym 1050-1100 coś takiego:) . Jeżeli ktoś potrafiłby mi wyjaśnić do czego służy ten "grzybek" to byłbym wdzięczny:)
Sprzedam 323f BG na części!
- Od: 9 lis 2007, 00:26
- Posty: 372
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda MX6
czejs napisał(a):jest juz tak jak być powinno na zimnym 950-1000 na rozgrzanym 1050-1100 coś takiego:)
No to właśnie masz źle
Na zimnym powinieneś mieć większe obroty, a na ciepłym coś około 800-900.
a ja mam takie pytanko, ile powinny wynosić obroty na obrotomierzu jadą 100km/h na 5 biegu, ponieważ muszę stwierdzić czy oszukuje mnie obrotomierz czy prędkościomierz
Car: 323 1.6 16v 92r sedan
z góry dzięki!
Car: 323 1.6 16v 92r sedan
z góry dzięki!
- Od: 18 lis 2007, 19:58
- Posty: 4
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 sedan 1,6 lpg 92r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość