Czy silnik jest bezkolizyjny???
A jak to jest właśnie w Z5 bo znajomy mówił że dawał do warsztatu do wyminy rozrząd, skasowali go 650zł i mówili mu że w tym silniku jest pasek i łancuch i oba wymienili, ale w to akurat nie chce mi się wierzyć – samochód 323F BA Z5
			
			
		
 
- Od: 3 lis 2008, 19:31
- Posty: 108
- Skąd: Gostyniec
- Auto: 323f BG 1.6 16V 1992r
Chodziło im zapewne o łańcuszek którym połaczone są oba wałki rozrządu ... Pasek napędza jeden wałek, a drugi jest napędzany przez ten pierwszy za pośrednictwem łańcuszka.
			
			
		
 
- Od: 26 gru 2007, 21:36
- Posty: 526
- Skąd: WROCŁAW
- Auto: Była efka 323F BG B6 J4 , Jest 323F BA Z5 , i FOCUS DWA ZERRRO ;]
Witam ,wymiana paska w tym modelu jest naprawde prosta ,na spokojnie bez stresu zajmuje ok 5 godz jedyna trudnosc to zdjecie kola pasowego trzeba zrobic prostom blokade ,zalecam przy okazji wymienic pompe wody koszt niski a jedna praca  pozdrawiam JAREK
			
			
		- 
					
						jarconbubu
hej Mam pytanko czy zna ktoś firmę konti  bo chciałem kupić pasek tej firmy rozrządu i nie wiem co o tym sądzić. poza tym rolki mam do wyboru niemieckie ale jaka firma to nie wiem ale za 127 zł lub 77 zł więc  ??
??
			
			Zapraszam na moją stronkę z rękodziełami    www.asyriusz.pl
		
 
- Od: 23 kwi 2007, 17:01
- Posty: 85
- Skąd: Łódź, Belchatów
- Auto: Mazda 323S BA 1994r
ja od czasu do czasu dorabiam sobie w sklepie z częściami, i w tej chwili sprzedajemy głównie Contitech, producentem jest Continental ten od opon  to chyba znają się trochę na gumie
 to chyba znają się trochę na gumie  w każdym razie mechanicy je chwalą, a zaopatrują sie u nas firmy przewozowe, więc wiedzą co mówią. Co do rolek i napinaczy to mamy ruville, skf, no i gmb. Wszystkie raczej dobre ale gmb są chyba najtańsze więc skoro wszyscy na forum je polecają to chyba nie ma sensu przepłacać.
 w każdym razie mechanicy je chwalą, a zaopatrują sie u nas firmy przewozowe, więc wiedzą co mówią. Co do rolek i napinaczy to mamy ruville, skf, no i gmb. Wszystkie raczej dobre ale gmb są chyba najtańsze więc skoro wszyscy na forum je polecają to chyba nie ma sensu przepłacać.
			
			
		
 
- Od: 24 maja 2008, 15:38
- Posty: 58
ja w mojej 1.6 16v  B6 zmieniałem kompletny rozrząd + pompa wody pasek contitech czy jakoś tak... za wszystko zapłaciłem około 96-98zł wystarczy znaleźć sobie jakiegoś mechanika który ma zniżki w intercars i naprawdę dobrej jakości części kupuje się nawet 40% taniej. 
wszystko wymienialem pod domem, bez problemu.
			
			wszystko wymienialem pod domem, bez problemu.
Life starts at 4000 rpm
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
 
  
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
		sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
 
  
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
 
- Od: 5 sie 2008, 08:42
- Posty: 279
- Skąd: Kraków/Lublin
- Auto: BYŁA mazda 323BG 1.6 16v 88KM+
lukasz_ef napisał(a):ale to chyba bez pompy bo jednak pompa nawet ze zniżkami to koło stówki trzeba by dać
fakt! zapomniałem o pompie, ją kupowałem odzielnie ale nie więcej niż 70zł
 
kupiłem ją tak profilaktycznie bo jak robić to raz a porządnie
Life starts at 4000 rpm
sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
 
  
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
		sprzedam: łożysko oporowe do 1.8 BP
 
  
Gdyby Bóg lubił FWD chodzilibyśmy na rękach
 
- Od: 5 sie 2008, 08:42
- Posty: 279
- Skąd: Kraków/Lublin
- Auto: BYŁA mazda 323BG 1.6 16v 88KM+
Witam wszystkich podziele sie tylko swoimi przejściami co do mazdy 323f bg 1,6 16v zerwałmi sie pasek rozrządu majacy raptem 15 tysięcy moge potwierdzić z własnego doświadczenia że po wymianie na nowy wraz z rolką silnik sprawuje sie wysmienicie 
co potwierdza że silnik seri b6 jest bezkolizyjny
			
			
		co potwierdza że silnik seri b6 jest bezkolizyjny
- 
					
						Mena
Silnik 1.8 bp dohc jest bezkolizyjny?
			
			
		
 
- Od: 15 gru 2010, 14:19
- Posty: 97
- Skąd: Lubawa
- Auto: była
 Mazda 323bg 1991r. 1,8 DOHC
 (super samochód)
 jest
 BMW e46 318 1999
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość















