Pływające obroty

Postprzez kast » 4 lut 2009, 22:11

obejrzyj kable świece ewenryalnie może zapłon się delikatnie przestawił
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 12:50
Posty: 62
Skąd: Łódz
Auto: mazda 323f 1.8 16v 97r BP DOHC

Postprzez alien_pila » 4 lut 2009, 22:18

Ja również miałem bardzo podobne objawy jak ty w BG 1.6.16V. Najpierw padł mi moduł zapłonowy, po wymianie było ok. przez jakiś czas. Później znowu padł mi moduł, no to wymieniam i nic auto nie pali. Dwa tygodnie walki i szukania i okazało się że padł czujnik halla ( czujnik położenia wałka ). Wymieniłem cały aparat zapłonowy ( w nim umieszczony jest czujnik halla ) i jak ręką odjął. Auto zapaliło a obroty już się ustabilizowały i nie wariowały.
Fiat 126p, Renault Clio I, Ford Escort Mk IV, Renault 19, Mazda 323F BG, Ford Mondeo MK II, Mazda 323F BG.

Auto Folie – Przyciemnianie szyb
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2007, 00:08
Posty: 453
Skąd: Piła
Auto: V40

Postprzez powerhorse » 6 lut 2009, 20:00

Kable i swiece mam nowe :/ i nic sie nie zmienilo w temacie :(
Takze nie dziele sie tak zawsze. Z reguly gorzej chodzi w zimie :/ ale nie jest to zasada.
Mazda 323 1.8 SOHC BG 4WD –> POTWÓR :)
Początkujący
 
Od: 15 sty 2007, 13:11
Posty: 23

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323