witam wszystkich
posiadam mazde taka jak w temacie! posiada ona 103 Km i jak dla mnie to troszke mało!! czy wejdzie silniczek 1.8 v6 od mx-3?? czy pasuja uchwyty no i czy skrzynnie tez trzeba od mx3?? jak z elektryka?? dzieki za odpowiedzi!! pozdro
P.S. a moze by wszedł 2.5???
czy wejdzie taki silniczek????
Strona 1 z 1
1.8 sohc? były takie? Mi się wydaje,ze kazda 1.8 16v ma dwa wałki...
Czy silnik od mx-3 wejdzie tego nie wiem ale wiem,ze raczej ze skrzynią trzeba bo przy wyciąganiu silnika skrzynie automatycznie też trzeba wyjąc bo to napęd na przód...
Czy silnik od mx-3 wejdzie tego nie wiem ale wiem,ze raczej ze skrzynią trzeba bo przy wyciąganiu silnika skrzynie automatycznie też trzeba wyjąc bo to napęd na przód...
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
Skoro myślisz o mocniejszym silniczku, to wsadź 1,8 16V DOHC TURBO od GT-R... Ma bodajże 168 KM
Na Allegro można spokojnie kupić takie cacko wraz ze skrzynią (4WD). Jednak tobie wystarczyłby sam silnik – skrzynia powinna pasować od 2WD, ponieważ były Madzie 323 Hatchback z silnikem 1,8 SOHC i miały 4WD. Wiem bo mam taką.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
Akurat w tym przypadku zostalbym przy 2WD (skrzynia lubi sie proszkowac
Nie wiem, czy do "efki" BG wejdzie silnik z serii K, ale do standardowej BG na pewno. Jak napisal Jerry, nie trzeba sie tutaj juz rozdrabniac na wersje 1.8, ale zainteresowac sie najszerzej dostepnym 2.5 – niestety wiaze sie to ze zmiana calego osprzetu, wiec kwota bedzie spora. Jednak przy niskiej wadze auta frajda musi byc nieziemska
Alexs, w "efce" byly montowane 3 rodzaje silnikow: 1.6, 1.8i 16V SOHC (103/109 KM) i "nasz" 1.8 DOHC (128/137 KM).
Mysle, ze do 3 kafli lepiej zainteresowac sie wlasnie silnikiem DOHC (8,2 do setki) albo turbo z modelu GTX (163 KM).
Alexs, w "efce" byly montowane 3 rodzaje silnikow: 1.6, 1.8i 16V SOHC (103/109 KM) i "nasz" 1.8 DOHC (128/137 KM).
Mysle, ze do 3 kafli lepiej zainteresowac sie wlasnie silnikiem DOHC (8,2 do setki) albo turbo z modelu GTX (163 KM).
Globy napisał(a):Alexs, w "efce" byly montowane 3 rodzaje silnikow: 1.6, 1.8i 16V SOHC (103/109 KM) i "nasz" 1.8 DOHC (128/137 KM).
och taki wstyd, nie wiedziałam tego akurat bo w żadej madzi takiego nie widziałam,ostatnio duzo ogladalm "Efek" i wszystkie 1,8 na dwoch wałeczkach, widocznie sie rzadko trafiały te sohc.
kocurek napisał(a):dzieki z a odpowiedzi ale chyba nic z tegomiałem dzwona i teraz musze sie skupic na małym remoncie:( a silniczek musi odejsc na daleki plan!!
wspołczuje, mam nadzieje,ze nie z Twojej winy to może i dobrze na tym wyjdziesz
a co do silnika na przyszłość to polecam DOHC, bez porównania,obecnie mam SOHC i się tak nie kręci,cięzko mi się przyzwyczaić mimo,ze pojemność jest większa niż w madzi
" o czym myśli młodzież co z paskami nosi odzież" :–)
- Od: 25 sty 2005, 01:24
- Posty: 326
- Skąd: Stacja Warszawa
- Auto: Premacy 2.0 DiTD, 03r.
no dzwon z mojej winy niestety:( ale w słupek wiec chociaz znizki z OC nie poleca!! a co do DOHC to wiem coś o tym bo mój brat ma taka i wymiata ze az miło ale jak sie tym troszke pojezdzi to i tak zaczyna brakowac mocy
pozdrowionka
pozdrowionka
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość