Jaki rodzaj termostatu
Strona 1 z 1
Czy w moim autku jest jedno stopniowy czy dwustopniowy termostat? Musze to wiedzieć gdyż chce wymienić czujnik temperatury włączający wentylator i widzę że jest on zależny od rodzaju termostatu w aucie. Są 2 rodzaje czujnika, jeden włącza wentylator przy 97 a drugi przy 91 stopni.
- Od: 28 maja 2008, 14:58
- Posty: 66
- Auto: Ford Probe 2,5V6
Ok nie trzeba było zmieniać czujnika bo powodem niedziałającego wentylatora były zaśniedziałe styki złączki. NIestety Musiałem jeździć tak dłuższy czas i w korkach się gotowało. Jak się jedzie w korku to nie patrzę na deskię rozdzielczą. Po krótkiej jeździe temperatura wracała do normy gdy był opływ powietrza.
Teraz niestety zauważyłem dym na biało. Zasłona dymna jak stoję na parkingu. CZy to oznacza przedmuchaną uszczelkę pod głowicą?
Teraz niestety zauważyłem dym na biało. Zasłona dymna jak stoję na parkingu. CZy to oznacza przedmuchaną uszczelkę pod głowicą?
- Od: 28 maja 2008, 14:58
- Posty: 66
- Auto: Ford Probe 2,5V6
ozman napisał(a):CZy to oznacza przedmuchaną uszczelkę pod głowicą?
to oznacza przegrzany silnik czyli pierscienie masz do wymiany.Gratulacje,zniszczyles silnik

-
waldii
lama rozumiem, że jak ty stoisz w korku to gapisz się tylko i wyłącznie na deskę. Jeśli nie to pozdrawiam.
Na szczęście problem jeszcze do opanowania. Na razie nie paliła oleju, a dym był wczoraj z rana jak było wilgotno i zimno. Może to para gdyż nie czuć w spalinach oleju.
Na szczęście problem jeszcze do opanowania. Na razie nie paliła oleju, a dym był wczoraj z rana jak było wilgotno i zimno. Może to para gdyż nie czuć w spalinach oleju.
- Od: 28 maja 2008, 14:58
- Posty: 66
- Auto: Ford Probe 2,5V6
a jak ilosc płynu??
- Od: 11 lut 2008, 19:48
- Posty: 596
- Skąd: Rawicz
- Auto: RX8 Revolution 231HP 2004r
ozman napisał(a):lama rozumiem, że jak ty stoisz w korku to gapisz się tylko i wyłącznie na deskę. Jeśli nie to pozdrawiam.
nie miałem na myśli gapienia się jak w telewizor
- Od: 22 gru 2007, 23:50
- Posty: 178
- Skąd: Stargard Szczeciński
- Auto: 323P (BA) 1.3 16v '98 r.
podepnę się pod temat i zapytam, bo raz próbowałem ale nie było odzewu, otóż nie wiem jak sprawdzić poziom płynu chłodzącego bo nie widze żadnej miarki, a po wymianie termostatu niestety musiałem dorabiać uszczelkę i nie mam do niej zaufania, i pytanie jest takie czy jeśli poziom płynu w chłodnicy jest ok, to mam się czym martwić czy nie?? układ odpowietrzony i wszystko poza tą uszczelką jest jak należy zrobione.
I jeszcze takie pytanko nowy termostat otwiera się przy 88 stopniach a stary przy 82, czy taka różnica może mieć jakieś niekorzystne konsekwencje?? wiem że w tych silnikach były używane oba rodzaje nie pamiętam tylko w jakim wypadku.
P.S. autko jak w podpisie
I jeszcze takie pytanko nowy termostat otwiera się przy 88 stopniach a stary przy 82, czy taka różnica może mieć jakieś niekorzystne konsekwencje?? wiem że w tych silnikach były używane oba rodzaje nie pamiętam tylko w jakim wypadku.
P.S. autko jak w podpisie
- Od: 24 maja 2008, 15:38
- Posty: 58
Jak płynu jest pod korek to potem sprawdzasz jego poziom w zbiorniku wyrównawczym. Taki plastikowy pojemniczek z lewej strony stojąc na przeciw silnika. Ma on połączenie rurką z chłodnicą. Poziom na zimnym silniku powinien być między L a H.
- Od: 28 maja 2008, 14:58
- Posty: 66
- Auto: Ford Probe 2,5V6
ja wiem gdzie jest ten zbiornik, w efce jest trochę inaczej z tego co się orientuje skala jest na zbiorniku w hatchbacku z tego co czytałem powinna być tam jakaś miarka(bagnet) ale albo ja jestem ślepy albo jej tam zwyczajnie nie ma, a zajrzeć się tam nie da zbytnio bo zbiornik jest głęboko osadzony , stąd moje pytanie.
- Od: 24 maja 2008, 15:38
- Posty: 58
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości