Wodzu napisał(a):To pewnie tylko zdjęcie poglądowe. W Xedzie z tyłu jest nie wymienialne łożysko. Trzeba całość kupić z piastą :/ na przodzie samo łożysko
mckoper napisał(a):Tylna piasta jest identyczna jak w Milleni, Xedos 9, 626, MX-6 i Ford Probe.
Koszt zakupu kompletnej piasty w stanach 70$
Łożysko OEM Mazda 30$
...i w GE i w BJ...wiem ze tylne lozysko jest to calosc z piasta, wymienialem w swojej GF, tylko po co
mckoper zamawiac z USA jak w IC firmy KANACO z ABS mozna kupic za prawie 300zl tyl (a w mojej GF przezylo prawie 100kkm i pewnie zyje dalej) a do przodu raczej tez to samo jak w GF i innych i mozna poszalec z NTN-u (w GF NTN to chyba jest pierwszego montazu) okolo 150zl za szt i jest w komplecie oring zawleczka nakretka lub lepiej z SKF-u ponad 200zl
Ja sie bede szykowac na lewy tyl z wymiana i tez kupie KANACO tylko nie wiem jak zdjac tarczo-beben
