Strona 1 z 2

Łożysko koła przedniego

PostNapisane: 28 sie 2008, 07:26
przez golden
Witam wszystkich moze ktos wie ile moze kosztowac takie łożysko i jaki jest numer na nim,bo jest duza rozbierznosc w cenach wolałbym w miare tanie,Pozdrawiam


EDIT BY MOD: Poprawiłem Temat/Opis...następnym razem stosuj się do wzorów zawartych w Regulaminie.

PostNapisane: 28 sie 2008, 12:27
przez zenith839
tanie łożysko długo nie pożyje. Szukaj japońskich marek.

PostNapisane: 28 sie 2008, 15:18
przez voytecku
A to na pewno lozysko czy przegub?

zenith839 napisał(a):tanie łożysko długo nie pożyje. Szukaj japońskich marek.

To prawda. Lepsze dluzej wytrzyma.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 29 sie 2008, 22:45
przez golden
siema dzis zakupilem łozysko do kola jutro wymiana <jupi> trochke mnie kosztowalo ale dla swojej madzi zrobie wszystko <list> pozdro.

PostNapisane: 29 sie 2008, 22:46
przez golden
teraz pozostała tylko wymiana jak dam rade to sam,zyczcie mi powodzenia.bay.

PostNapisane: 30 sie 2008, 13:40
przez voytecku
golden napisał(a):trochke mnie kosztowalo ale dla swojej madzi zrobie wszystko

Naprawde wszystko? :)

a moze chcesz jakies fajne czesci? :)

golden napisał(a):zyczcie mi powodzenia

Powodzenia. Wrzuc zdjecia do dzialu Nasze Mazdy.

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 30 sie 2008, 14:59
przez mckoper
golden napisał(a):trochke mnie kosztowalo


Ile dałeś za łożysko i jakiej firmy?

PostNapisane: 31 sie 2008, 18:18
przez golden
Witam wszystkich madzie po wymianie to nie ten sam samochud oplacalo sie kupic lozysko za 205zl.firmy optimal.moja zoneczka teraz wkoncu muwi ze w madzi jest cichutko jak kosciele he.he <jupi>

PostNapisane: 31 sie 2008, 19:03
przez Yooziu
w tej samej cenie moglbys miec SKF, a taniej Kanaco, moim zdaniem lepsze firmy od Optimala. oby jak najdluzej pojezdzilo

pozdrawiam

PostNapisane: 1 wrz 2008, 07:01
przez golden
miejmy taka nadzieje jak do tej pory jest dobrze zobaczyny za 10.000km.co do lozysk to mam pecha w kazdej mojej mazdzie wymienialem tylko ze z tylu pozdrawiam.

PostNapisane: 9 sie 2009, 10:46
przez Janusz626
Ja tez sie przymierzam do wymiany lozyska lewgo z tylu, dziwne to, bo wymienialem w 626 GF jak i 323p i teraz X9 i znowu bede wymienial po tej samej stronie... na stronie IC tylne lozysko/piasta jest taka sama jak do GF/GW zreszta i na przod widnieje to samo lozysko... jakis blad czy tak jest ze pasuja do X9 ??

PostNapisane: 9 sie 2009, 13:14
przez Wodzu
Janusz626 napisał(a):na stronie IC tylne lozysko/piasta jest taka sama jak do GF/GW zreszta i na przod widnieje to samo lozysko... jakis blad czy tak jest ze pasuja do X9 pytajnik

To pewnie tylko zdjęcie poglądowe. W Xedzie z tyłu jest nie wymienialne łożysko. Trzeba całość kupić z piastą :/ na przodzie samo łożysko

PostNapisane: 9 sie 2009, 14:32
przez mckoper
Tylna piasta jest identyczna jak w Milleni, Xedos 9, 626, MX-6 i Ford Probe.
Koszt zakupu kompletnej piasty w stanach 70$
Łożysko OEM Mazda 30$

PostNapisane: 9 sie 2009, 22:15
przez Janusz626
Wodzu napisał(a):To pewnie tylko zdjęcie poglądowe. W Xedzie z tyłu jest nie wymienialne łożysko. Trzeba całość kupić z piastą :/ na przodzie samo łożysko


mckoper napisał(a):Tylna piasta jest identyczna jak w Milleni, Xedos 9, 626, MX-6 i Ford Probe.
Koszt zakupu kompletnej piasty w stanach 70$
Łożysko OEM Mazda 30$

...i w GE i w BJ...wiem ze tylne lozysko jest to calosc z piasta, wymienialem w swojej GF, tylko po co mckoper zamawiac z USA jak w IC firmy KANACO z ABS mozna kupic za prawie 300zl tyl (a w mojej GF przezylo prawie 100kkm i pewnie zyje dalej) a do przodu raczej tez to samo jak w GF i innych i mozna poszalec z NTN-u (w GF NTN to chyba jest pierwszego montazu) okolo 150zl za szt i jest w komplecie oring zawleczka nakretka lub lepiej z SKF-u ponad 200zl
Ja sie bede szykowac na lewy tyl z wymiana i tez kupie KANACO tylko nie wiem jak zdjac tarczo-beben :D

PostNapisane: 9 sie 2009, 22:58
przez mckoper
Janusz626 napisał(a): tylko po co mckoper zamawiac z USA

po to żeby mieć Ori :)

PostNapisane: 10 sie 2009, 12:16
przez Janusz626
mckoper napisał(a):po to żeby mieć Ori

jesli dobrze pamietam to ORI czy tez pierwszego montazu ktore jest wsadzone to nic innego jak NTN ktory mozna kupic w sieci IC ;) malo tego to nawet do GF-ki kupilem w IC z pozycji JC, pudelko JC a w srodku woreczek z lozyskiem NTN :) a i jeszcze dodam ze ORI Mazdy tez w IC zamowilem dla porownania, ladne pudeleczko z ta sama zawartoscia NTN, JC nie jest producentem tylko posrednikiem jakims i nie zawsze to musi byc bubel JC ;)

PostNapisane: 10 sie 2009, 17:03
przez Wodzu
Janusz626 napisał(a):nie wiem jak zdjac tarczo-beben

To proste. Odkrecasz zacisk sciagasz klocki odkrecasz jarzmo walisz gumowym młotkiem w tarcze i całość schodzi :)

PostNapisane: 11 sie 2009, 00:40
przez Janusz626
Wodzu napisał(a):To proste. Odkrecasz zacisk sciagasz klocki odkrecasz jarzmo walisz gumowym młotkiem w tarcze i całość schodzi

no wlasnie nie chce, zasiedziala sie i nie mysli nawet drgnac :( bede jeszcze probowac, myslalem ze jest jakis ukryty sposob np. sciagniecie/poluzowanie szczek w srodku tym kolkiem zebatym wewnatr ale tez nic nie idzie

PostNapisane: 11 sie 2009, 14:13
przez azalisz555
Janusz626 napisał(a):myslalem ze jest jakis ukryty sposob np. sciagniecie/poluzowanie szczek w srodku tym kolkiem zebatym wewnatr ale tez nic nie idzie


to kółko napewno jest nieruchome ;)

PostNapisane: 11 sie 2009, 14:27
przez Wodzu
azalisz555 napisał(a):to kółko napewno jest nieruchome

Jest ruchome, nim sie reguluje reczny. Musisz tłuc mlotkiem w tarcze innego sposobu nie ma.