Strona 1 z 3

Obniżenie ...

PostNapisane: 20 wrz 2006, 01:13
przez VeiR
Prosze o fahowe porady bo jestem w kropce... Czy warto obniżyć Xedos 9 ?? Jestem w kropce, bardzo kreca mnie obniżone autka a moja niunia stoi ciut za wysoko jak dla mnie jednak moj przyjaciel ma onizone auto (tylko 7 cm nad ziemia) i wiem czym to pachnie, dlatego mowie sobie ze komfort jest wazniejszy w takim samochodzie jak Xedos 9 ale dalej mimo, że rozsądek mowi NIE OBNIŻAJ to cos mi szepce OBNIŻ... A co wy sądzicie??

PostNapisane: 20 wrz 2006, 08:18
przez almars
Tez mam podobny dylemat ale 7cm to nie na nasze drogi.

PostNapisane: 20 wrz 2006, 08:31
przez VeiR
Nie no wiadomo ze w swoich planach nie jestem az tak extremalny jak moj przyjaciel ale... myśle raczej o takim lekkim obnizeniu, które dodałoby jej wiekszej drapieżności... :)

PostNapisane: 20 wrz 2006, 10:07
przez r--x
Hehe, a dla mnie obniżone samochody wyglądają zawsze jak
rozdeptane chrząszcze, no ale jak uważasz...
Jak już, to obniżał bym coś innego, ale nie X9.

PostNapisane: 20 wrz 2006, 10:43
przez siwyxedos
ja mialem obnizona jak tylko sprowadzilem z rajchu wygladala super zwlaszcza tyl przy oponach 235/45/17 lae gdy tylko przyszla zima juz nie bylo tak pieknie wyzszy snieg brylki lodu i juz cos mnhie rysowalo od spodu zwlaszcza ze xedos ma obnizony uklad wydechowy koncowy ale wyglad byl piekny jak mowie gorzej zima pozdro

PostNapisane: 20 wrz 2006, 11:24
przez VeiR
no wlasnie... plusow wynikajacych z obnizenia tylko kilka a minusow cala masa, chyba trzeba sobie odpuscic to w tym modelu...

PostNapisane: 20 wrz 2006, 12:04
przez MiHaŁ
No halo przeciez nie musisz obniżać xeda o niewiado ile! Wystarczy 30-35 mm (jeśli są takie springi do X9) i będzie git! Ja bym obniżył <faja>

PostNapisane: 20 wrz 2006, 13:15
przez VeiR
chyba sa ale trzeba sprowadzic ze stanow z tego co wiem...

PostNapisane: 20 wrz 2006, 13:30
przez piotrek929
dokladnie, proponuję ci sprowadzić z USA prtzez jakiegoś znajomego wyjdzie taniej niż tu, a może jakiś zestaw gwintowany, mała regulacja wysokości zawszze tam jest :)

PostNapisane: 20 wrz 2006, 15:09
przez Puhcio
Są spirngi H&R – 35 mm .... oraz – 50 mm :D

Ja bym zaryzykował -35 mm, xed powinien wyglądać super, bo normalnie stoi jak terenówka.

PostNapisane: 20 wrz 2006, 18:19
przez Toju
No to temat dla mnie :)
Ja mam obniżonego X9 i to sporo z tego co porównywałem.(zerknij na zdjęcia)
Powiem tak : prosta i zakręty super, wygląd bajka – jazda po dziurach – porażka.
Może nie jest tak całkiem strasznie ale po takim aucie większego komfortu można się spodziewać.

Ja też jeżdżę na 235/45/17 i w zimie nie ma żadnego problemu. (poza tym to trochę kiepskie opony na zimę i śnieg :) )

PostNapisane: 20 wrz 2006, 19:26
przez piotrek929
przytnij spręzyny o pół zwoja, amory powiiny to znieść

PostNapisane: 20 wrz 2006, 20:03
przez siwyxedos
toju zgadzam sie 235 na zime to porazka a w zimie jezdzilem na 15 195/65 ale i tak tarlem tym bardziej ze ubiegla zima byla mocna nie wiem w jaki sposob obnizyli moja napewno zmieniali sprezyny bo byly czrwone z tym ze moj na dziurach spisywal sie ladnie nawet na 17

PostNapisane: 20 wrz 2006, 22:40
przez MiHaŁ
piotrek929 napisał(a):przytnij spręzyny o pół zwoja, amory powiiny to znieść
to był żart oczywiście?!? <co jest>

PostNapisane: 21 wrz 2006, 10:17
przez VeiR
wlasnie, juz nie raz slyszalem o pekajacych przycietych sprezynach i wyskakujacych amorach, wiec raczej na to nie pojde... chyba poprostu narazie sie wstrzymam z tym, bo konczy sie sezon letni a jest jeszcze pare rzeczy, ktore musze w mojej niuni zrobic przed zima... przeczekam zime i pomysle o tym na wiosne...

PostNapisane: 24 wrz 2006, 11:35
przez voytecku
VeiR,
Pod tym linkiem sa sprezyny BG:
http://www.autopartswarehouse.com/perfo ... partid=117

Pozdrawiam,
voytecku.

PostNapisane: 24 wrz 2006, 12:15
przez Puhcio
1,4" to 35 mm.

PostNapisane: 24 wrz 2006, 22:49
przez VeiR
hmmm nawet nie tak drogo... i jednak mozna calkiem ciekawie ja obnizyc, musze chyba sie zabrac za to... jak bede mial przyplyw gotowki :)

PostNapisane: 11 gru 2006, 10:09
przez piotrek929
no pewnie że zartowałem z przycinaniem sprężyn, ale odświeże temat bo sam szukam teraz krótszych spręzyn. doradźcie koledzy bo chce moja posadzić właśnie o jakieś 3 cm , czy oprócz krótszych sprężyn, powinienem zapodać inny amor, inny odbój, na co powinienm zwrócic uwage( skok tłoka w amorze etc.)

a jęśli nie ma sprężyn do tego modelu czy można je faktycznie przyciąć( od tej strony gdzie można) i potem piecowo utwardzić?
ewentualnie, mam drugą opcję – posiadam całą kolumnę MC person przednią z tego modelu , ale do silnika 2,2, napewno jest tam inna spręzyna bo 2,2, waży mniej , wiec jak włoże do 3.0 napewno usiądzie( musialbym wlozyc na probe), ale czy nie będzie za miekka taka podmieniona spręzyna.?

PostNapisane: 11 gru 2006, 10:23
przez piotrek929
ach jak w tym internecie mozna wszystko znaleźć, komplet sprężyn ( -40mm ) do mojej madzi kosztuje nieco ponad 100 funtów i piszą że przy obniżeniu większym niz -40mm należy stosować inne amorki, oto stronka
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... l?id=48872

ale i tak interesuje mnie Wasze zdanie odnośnie powyższych moich dylematów