Strona 3 z 3

PostNapisane: 4 lis 2009, 16:45
przez voytecku
Janusz626 napisał(a):Czy kompletne fabryczne sprezyny+amortyzatory przednie i tylne w X9 z lat 95-99 sa takie same we wszystkich wersjach silnikowych ?

Na tyl na pewno sa te same. Na przod powinny byc te same. Dla pewnosci mozesz ustalic to z ASO.

Pozdrawiam,
voytecku.

Re: Obniżenie ...

PostNapisane: 28 sie 2018, 05:35
przez Paweł-Gołembiewski
Nie chciałem czekać 10 pełnych lat na odgrzanie kotleta, więc zacznę po dziewięciu :)

Co mamy aktualnie do wyboru jeżeli chodzi o obniżenie Xedosa 9 / Millenii? Z tego co znalazłem:

1. https://www.europerformance.co.uk/pages/products/category_results.mhtml?category=hrsprings&car=mazdaxedos&manufacturer=hr&sub_category=1&category_sub=loweringsprings
W Polsce ok. 1200zł, wywoławczo

2. https://www.iparts.pl/czesc/zestaw-zawieszenia-sprezyny-srubowe-lesjfors-4555426,0-175-4555426-149210.html#100113
Już tańsze, ale pytanie czy ktoś miał z nimi do czynienia?

3. customy
4. używane – ostatnio pojawiły się w rodzimym internecie, ale ktoś z nas szybko je przejął ;)

Czy mamy jeszcze coś rozsądnego do wyboru dla delikatnego obniżenia? Takiego bez konieczności zmiany amorów?

Re: Obniżenie ...

PostNapisane: 28 sie 2018, 08:10
przez Beny
Kupiłeś już dziewiątkę? Bo tak widzę krążysz po forum i szukasz informacji o najpiękniejszym modelu :D
W temacie sprężyn chyba sie niewiele zmieniło,używki od święta sie trafiają.
FK ma chyba jedrzej na półce bo sam poszedł w robione na zamówienie.Ja mam fk nie wiem ile obniżają ale tu masz porównanie.
Opona 225/45/18 myślę ze jest idealnie.

Re: Obniżenie ...

PostNapisane: 28 sie 2018, 08:28
przez Paweł-Gołembiewski
Beny, już prawie – jak to tylko nastąpi, dam znać po paru miesiącach jak go tylko przygotuję :D :) Wiesz, to chyba tak jest, że jak ktoś raz zasiądzie w Xedosie 9, już nie zapomni tych wrażeń ;)

18tki nie zabierają komfortu? To z pewnością element, którego nie chciałbym tracić ;)

FK były robione do Xedosa 9? Myślałem, że tylko 6. W takim wypadku zwrócę się do Jędrzeja, nawet z ciekawości.

Re: Obniżenie ...

PostNapisane: 28 sie 2018, 08:41
przez Beny
Mi osobiście na 18 jeździ sie dobrze,nie ma jakiś drastycznych różnic.Ostatnio jechałem X9 na oponie 225/40/18 na ori spręzynie i różnica jest ale nieduża,nie na tyle żebym jeździł kozą :]

Re: Obniżenie ...

PostNapisane: 14 wrz 2018, 15:08
przez szkodnik_byd
Oj dopiero teraz tu trafiam

Ktoś je szybko kupił hmmm to byłem ja

Tak naprawdę kwestia jeszcze jak jest z tym obniżanie trzeba by było się przejechać

Obniżanie nie zmieniło komfortu to na pewno jednak 18 cali już trochę tak i to chyba bardziej przeszkadza mi szerokość opony i koleiny

Na zimę idą 16 cali i się wypowiem wtedy

Prawda jest inna jak zawias jest zdrowy a drogi nie są ukraińskie to ani obniżenie ani 18 cali nie robi różnicy

Nadal jednak uważam że ładna pełna z drobnym gęstym ramieniem zrobi w x9 super robotę i optycznie do 18 przepaści nie będzie

Re: Obniżenie ...

PostNapisane: 20 gru 2018, 04:13
przez 83pit
tez potrzebuje sprężyny ale nie za 900 zl. już trochę szukam

Re: Obniżenie ...

PostNapisane: 28 gru 2018, 21:21
przez szkodnik_byd
To tak naprawdę na chwilę obecną tylko ściśnięcie brali 70zl za sztukę

Re: Obniżenie ...

PostNapisane: 29 gru 2018, 09:55
przez ProboszczV6
Czy efekty ściśnięcia są przewidywalne czy loteria? tzn chodzi mi o efekt końcowy. Sam się nad tym zastanawiałem jakiś czas temu, ale do czasu aż nie będę miał porządnego podjazdu i bramy, nie obniżę auta. No i ściśnięcie tylko przodu mi wystarczy bo tył stoi w miarę ok, przód zdecydowanie za wysoko.

PostNapisane: 29 gru 2018, 20:14
przez jedrzej07
No ja robiłem ściskanie i póki co jestem bardziej zadowolony niż z FK. Oczywiście jest trochę inaczej niż na OE bo mam wrażenie jakby bardziej się "odbijały" ale dla mnie na FK było zbyt sztywno. Także według mnie jest to kompromis pomiędzy OE a sportowymi. Nie jest totalnie miękko ale też nie zrobił się taboret <spoko>
Musiałby się przejechać/porównać