Obniżenie ...
Prosze o fahowe porady bo jestem w kropce... Czy warto obniżyć Xedos 9 Jestem w kropce, bardzo kreca mnie obniżone autka a moja niunia stoi ciut za wysoko jak dla mnie jednak moj przyjaciel ma onizone auto (tylko 7 cm nad ziemia) i wiem czym to pachnie, dlatego mowie sobie ze komfort jest wazniejszy w takim samochodzie jak Xedos 9 ale dalej mimo, że rozsądek mowi NIE OBNIŻAJ to cos mi szepce OBNIŻ... A co wy sądzicie??
__________________________
Drive... With Passion...
Drive... With Passion...
- Od: 19 wrz 2006, 16:11
- Posty: 8
- Skąd: Pruszków
- Auto: Xedos 9, rok 96, 2,5L
Nie no wiadomo ze w swoich planach nie jestem az tak extremalny jak moj przyjaciel ale... myśle raczej o takim lekkim obnizeniu, które dodałoby jej wiekszej drapieżności...
__________________________
Drive... With Passion...
Drive... With Passion...
- Od: 19 wrz 2006, 16:11
- Posty: 8
- Skąd: Pruszków
- Auto: Xedos 9, rok 96, 2,5L
ja mialem obnizona jak tylko sprowadzilem z rajchu wygladala super zwlaszcza tyl przy oponach 235/45/17 lae gdy tylko przyszla zima juz nie bylo tak pieknie wyzszy snieg brylki lodu i juz cos mnhie rysowalo od spodu zwlaszcza ze xedos ma obnizony uklad wydechowy koncowy ale wyglad byl piekny jak mowie gorzej zima pozdro
- Od: 11 lis 2005, 22:24
- Posty: 26
- Skąd: konin
- Auto: xedos9 2.5v6
No halo przeciez nie musisz obniżać xeda o niewiado ile! Wystarczy 30-35 mm (jeśli są takie springi do X9) i będzie git! Ja bym obniżył
dokladnie, proponuję ci sprowadzić z USA prtzez jakiegoś znajomego wyjdzie taniej niż tu, a może jakiś zestaw gwintowany, mała regulacja wysokości zawszze tam jest
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
No to temat dla mnie
Ja mam obniżonego X9 i to sporo z tego co porównywałem.(zerknij na zdjęcia)
Powiem tak : prosta i zakręty super, wygląd bajka – jazda po dziurach – porażka.
Może nie jest tak całkiem strasznie ale po takim aucie większego komfortu można się spodziewać.
Ja też jeżdżę na 235/45/17 i w zimie nie ma żadnego problemu. (poza tym to trochę kiepskie opony na zimę i śnieg )
Ja mam obniżonego X9 i to sporo z tego co porównywałem.(zerknij na zdjęcia)
Powiem tak : prosta i zakręty super, wygląd bajka – jazda po dziurach – porażka.
Może nie jest tak całkiem strasznie ale po takim aucie większego komfortu można się spodziewać.
Ja też jeżdżę na 235/45/17 i w zimie nie ma żadnego problemu. (poza tym to trochę kiepskie opony na zimę i śnieg )
ZAMIAST MAZDY 6 – AUDI A6
poprzednie auto : XEDOS 9
poprzednie auto : XEDOS 9
- Od: 18 paź 2005, 18:48
- Posty: 192
- Skąd: Wrocław
- Auto: AUDI A6 1,9 TDI 110PS 99r.
przytnij spręzyny o pół zwoja, amory powiiny to znieść
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
toju zgadzam sie 235 na zime to porazka a w zimie jezdzilem na 15 195/65 ale i tak tarlem tym bardziej ze ubiegla zima byla mocna nie wiem w jaki sposob obnizyli moja napewno zmieniali sprezyny bo byly czrwone z tym ze moj na dziurach spisywal sie ladnie nawet na 17
- Od: 11 lis 2005, 22:24
- Posty: 26
- Skąd: konin
- Auto: xedos9 2.5v6
to był żart oczywiście?!?piotrek929 napisał(a):przytnij spręzyny o pół zwoja, amory powiiny to znieść
wlasnie, juz nie raz slyszalem o pekajacych przycietych sprezynach i wyskakujacych amorach, wiec raczej na to nie pojde... chyba poprostu narazie sie wstrzymam z tym, bo konczy sie sezon letni a jest jeszcze pare rzeczy, ktore musze w mojej niuni zrobic przed zima... przeczekam zime i pomysle o tym na wiosne...
__________________________
Drive... With Passion...
Drive... With Passion...
- Od: 19 wrz 2006, 16:11
- Posty: 8
- Skąd: Pruszków
- Auto: Xedos 9, rok 96, 2,5L
VeiR,
Pod tym linkiem sa sprezyny BG:
http://www.autopartswarehouse.com/perfo ... partid=117
Pozdrawiam,
voytecku.
Pod tym linkiem sa sprezyny BG:
http://www.autopartswarehouse.com/perfo ... partid=117
Pozdrawiam,
voytecku.
no pewnie że zartowałem z przycinaniem sprężyn, ale odświeże temat bo sam szukam teraz krótszych spręzyn. doradźcie koledzy bo chce moja posadzić właśnie o jakieś 3 cm , czy oprócz krótszych sprężyn, powinienem zapodać inny amor, inny odbój, na co powinienm zwrócic uwage( skok tłoka w amorze etc.)
a jęśli nie ma sprężyn do tego modelu czy można je faktycznie przyciąć( od tej strony gdzie można) i potem piecowo utwardzić?
ewentualnie, mam drugą opcję – posiadam całą kolumnę MC person przednią z tego modelu , ale do silnika 2,2, napewno jest tam inna spręzyna bo 2,2, waży mniej , wiec jak włoże do 3.0 napewno usiądzie( musialbym wlozyc na probe), ale czy nie będzie za miekka taka podmieniona spręzyna.?
a jęśli nie ma sprężyn do tego modelu czy można je faktycznie przyciąć( od tej strony gdzie można) i potem piecowo utwardzić?
ewentualnie, mam drugą opcję – posiadam całą kolumnę MC person przednią z tego modelu , ale do silnika 2,2, napewno jest tam inna spręzyna bo 2,2, waży mniej , wiec jak włoże do 3.0 napewno usiądzie( musialbym wlozyc na probe), ale czy nie będzie za miekka taka podmieniona spręzyna.?
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
ach jak w tym internecie mozna wszystko znaleźć, komplet sprężyn ( -40mm ) do mojej madzi kosztuje nieco ponad 100 funtów i piszą że przy obniżeniu większym niz -40mm należy stosować inne amorki, oto stronka
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... l?id=48872
ale i tak interesuje mnie Wasze zdanie odnośnie powyższych moich dylematów
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... l?id=48872
ale i tak interesuje mnie Wasze zdanie odnośnie powyższych moich dylematów
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości