Obniżenie ...

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez VeiR » 20 wrz 2006, 01:13

Prosze o fahowe porady bo jestem w kropce... Czy warto obniżyć Xedos 9 ?? Jestem w kropce, bardzo kreca mnie obniżone autka a moja niunia stoi ciut za wysoko jak dla mnie jednak moj przyjaciel ma onizone auto (tylko 7 cm nad ziemia) i wiem czym to pachnie, dlatego mowie sobie ze komfort jest wazniejszy w takim samochodzie jak Xedos 9 ale dalej mimo, że rozsądek mowi NIE OBNIŻAJ to cos mi szepce OBNIŻ... A co wy sądzicie??
__________________________
Drive... With Passion...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2006, 16:11
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Auto: Xedos 9, rok 96, 2,5L

Postprzez almars » 20 wrz 2006, 08:18

Tez mam podobny dylemat ale 7cm to nie na nasze drogi.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2006, 11:01
Posty: 46
Skąd: Płock
Auto: xedos 9; 2.0v6

Postprzez VeiR » 20 wrz 2006, 08:31

Nie no wiadomo ze w swoich planach nie jestem az tak extremalny jak moj przyjaciel ale... myśle raczej o takim lekkim obnizeniu, które dodałoby jej wiekszej drapieżności... :)
__________________________
Drive... With Passion...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2006, 16:11
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Auto: Xedos 9, rok 96, 2,5L

Postprzez r--x » 20 wrz 2006, 10:07

Hehe, a dla mnie obniżone samochody wyglądają zawsze jak
rozdeptane chrząszcze, no ale jak uważasz...
Jak już, to obniżał bym coś innego, ale nie X9.
r--x
Xedos 9 | 2.5L | automat | 1994 | Łódź
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2004, 22:10
Posty: 118
Auto: Xedos 9; 2.5 V6

Postprzez siwyxedos » 20 wrz 2006, 10:43

ja mialem obnizona jak tylko sprowadzilem z rajchu wygladala super zwlaszcza tyl przy oponach 235/45/17 lae gdy tylko przyszla zima juz nie bylo tak pieknie wyzszy snieg brylki lodu i juz cos mnhie rysowalo od spodu zwlaszcza ze xedos ma obnizony uklad wydechowy koncowy ale wyglad byl piekny jak mowie gorzej zima pozdro
Początkujący
 
Od: 11 lis 2005, 22:24
Posty: 26
Skąd: konin
Auto: xedos9 2.5v6

Postprzez VeiR » 20 wrz 2006, 11:24

no wlasnie... plusow wynikajacych z obnizenia tylko kilka a minusow cala masa, chyba trzeba sobie odpuscic to w tym modelu...
__________________________
Drive... With Passion...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2006, 16:11
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Auto: Xedos 9, rok 96, 2,5L

Postprzez MiHaŁ » 20 wrz 2006, 12:04

No halo przeciez nie musisz obniżać xeda o niewiado ile! Wystarczy 30-35 mm (jeśli są takie springi do X9) i będzie git! Ja bym obniżył <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2004, 00:16
Posty: 457 (0/1)
Skąd: Poznań
Auto: 3 BK MPS rakietowóz
MX-3 taczkowóz

Postprzez VeiR » 20 wrz 2006, 13:15

chyba sa ale trzeba sprowadzic ze stanow z tego co wiem...
__________________________
Drive... With Passion...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2006, 16:11
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Auto: Xedos 9, rok 96, 2,5L

Postprzez piotrek929 » 20 wrz 2006, 13:30

dokladnie, proponuję ci sprowadzić z USA prtzez jakiegoś znajomego wyjdzie taniej niż tu, a może jakiś zestaw gwintowany, mała regulacja wysokości zawszze tam jest :)
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez Puhcio » 20 wrz 2006, 15:09

Są spirngi H&R – 35 mm .... oraz – 50 mm :D

Ja bym zaryzykował -35 mm, xed powinien wyglądać super, bo normalnie stoi jak terenówka.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez Toju » 20 wrz 2006, 18:19

No to temat dla mnie :)
Ja mam obniżonego X9 i to sporo z tego co porównywałem.(zerknij na zdjęcia)
Powiem tak : prosta i zakręty super, wygląd bajka – jazda po dziurach – porażka.
Może nie jest tak całkiem strasznie ale po takim aucie większego komfortu można się spodziewać.

Ja też jeżdżę na 235/45/17 i w zimie nie ma żadnego problemu. (poza tym to trochę kiepskie opony na zimę i śnieg :) )
ZAMIAST MAZDY 6 – AUDI A6 ;)
poprzednie auto : XEDOS 9
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2005, 18:48
Posty: 192
Skąd: Wrocław
Auto: AUDI A6 1,9 TDI 110PS 99r.

Postprzez piotrek929 » 20 wrz 2006, 19:26

przytnij spręzyny o pół zwoja, amory powiiny to znieść
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez siwyxedos » 20 wrz 2006, 20:03

toju zgadzam sie 235 na zime to porazka a w zimie jezdzilem na 15 195/65 ale i tak tarlem tym bardziej ze ubiegla zima byla mocna nie wiem w jaki sposob obnizyli moja napewno zmieniali sprezyny bo byly czrwone z tym ze moj na dziurach spisywal sie ladnie nawet na 17
Początkujący
 
Od: 11 lis 2005, 22:24
Posty: 26
Skąd: konin
Auto: xedos9 2.5v6

Postprzez MiHaŁ » 20 wrz 2006, 22:40

piotrek929 napisał(a):przytnij spręzyny o pół zwoja, amory powiiny to znieść
to był żart oczywiście?!? <co jest>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2004, 00:16
Posty: 457 (0/1)
Skąd: Poznań
Auto: 3 BK MPS rakietowóz
MX-3 taczkowóz

Postprzez VeiR » 21 wrz 2006, 10:17

wlasnie, juz nie raz slyszalem o pekajacych przycietych sprezynach i wyskakujacych amorach, wiec raczej na to nie pojde... chyba poprostu narazie sie wstrzymam z tym, bo konczy sie sezon letni a jest jeszcze pare rzeczy, ktore musze w mojej niuni zrobic przed zima... przeczekam zime i pomysle o tym na wiosne...
__________________________
Drive... With Passion...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2006, 16:11
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Auto: Xedos 9, rok 96, 2,5L

Postprzez voytecku » 24 wrz 2006, 11:35

VeiR,
Pod tym linkiem sa sprezyny BG:
http://www.autopartswarehouse.com/perfo ... partid=117

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez Puhcio » 24 wrz 2006, 12:15

1,4" to 35 mm.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez VeiR » 24 wrz 2006, 22:49

hmmm nawet nie tak drogo... i jednak mozna calkiem ciekawie ja obnizyc, musze chyba sie zabrac za to... jak bede mial przyplyw gotowki :)
__________________________
Drive... With Passion...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 wrz 2006, 16:11
Posty: 8
Skąd: Pruszków
Auto: Xedos 9, rok 96, 2,5L

Postprzez piotrek929 » 11 gru 2006, 10:09

no pewnie że zartowałem z przycinaniem sprężyn, ale odświeże temat bo sam szukam teraz krótszych spręzyn. doradźcie koledzy bo chce moja posadzić właśnie o jakieś 3 cm , czy oprócz krótszych sprężyn, powinienem zapodać inny amor, inny odbój, na co powinienm zwrócic uwage( skok tłoka w amorze etc.)

a jęśli nie ma sprężyn do tego modelu czy można je faktycznie przyciąć( od tej strony gdzie można) i potem piecowo utwardzić?
ewentualnie, mam drugą opcję – posiadam całą kolumnę MC person przednią z tego modelu , ale do silnika 2,2, napewno jest tam inna spręzyna bo 2,2, waży mniej , wiec jak włoże do 3.0 napewno usiądzie( musialbym wlozyc na probe), ale czy nie będzie za miekka taka podmieniona spręzyna.?
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez piotrek929 » 11 gru 2006, 10:23

ach jak w tym internecie mozna wszystko znaleźć, komplet sprężyn ( -40mm ) do mojej madzi kosztuje nieco ponad 100 funtów i piszą że przy obniżeniu większym niz -40mm należy stosować inne amorki, oto stronka
http://www.europerformance.co.uk/pages/ ... l?id=48872

ale i tak interesuje mnie Wasze zdanie odnośnie powyższych moich dylematów
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9