Vademecum obsługi/serwisu/napraw ASB
Raczej bez rozbierania skrzyni niewiele więcej wymyślisz i raczej nie ma co liczyć na problemy innej natury
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam ponownie.
Miałem nadzieję że nigdy więcej nie będę musiał wchodzić z powrotem do tego tematu ale jednak stało się. Ponad rok temu w tym temacie pisałem o moich problemach z miganiem HOLD itd, rozwiązanie było banalne – brak kontaktu we wtyku pod licznikiem.
Tym razem niestety dopadła mnie zmora xedowiczów, moja ASB zaczęła dziwnie zmieniać biegi szczególnie powyżej pierwszego. Jeździ głównie na 2 i 3, przy czym przy jeździe delikatnej "zastanawia się" który wybrać, po zmianie na 3 za chwilę redukuje, znów podwyższa aż w końcu zostaje na którymś z nich (nie zawsze na tym samym). Wczoraj przy jeździe około 100km/h zaszarpała (nie w trakcie zmiany biegu) i przeszła w tryb awaryjny (migający HOLD) oraz zaświecił się check engine. Oczywiście po jakimś odcinku takiej jazdy tryb awaryjny się wyłączył, check engine pozostał i nadal dziwnie przerzuca biegi.
Szczególnie przy około 60-70 km/h przy obrotach rzędu 3k dziwnie chrobocze i się ślizga.
Tu pytanie – czy zna ktoś jakiś sprawdzony warsztat w południowej części stolicy lub poza nią w tym samym kierunku ?
Dzwoniłem do Midparts przy Krakowskiej ale gościu stwierdził że nie jest w stanie oszacować wartości naprawy zanim jej nie naprawi ( ). Że niby samo rozebranie, obejrzenie stanu części itp nic nie da w sensie oceny uszkodzeń, musi zacząć wymieniać. Trochę mnie to zaskoczyło i poddało w wątpliwość umiejętności fachowca. Jak dla mnie w mechanice to chyba widać więcej niż w elektronice. Ogólnie stwierdził że problem może być elektryczny lub mechaniczny (tak jakby mógł być pneumatyczny ).
krótko mówiąc dał do zrozumienia że może być ... popsuta skrzynia ale tyle to sam wiem.
Nie posiadam kanału, podnośnika ani odpowiednich narzędzi żeby samemu to rozebrać a co więcej zupełny brak wiedzy w tej dziedzinie więc grzebanie samemu raczej odpuszczam. Chyba że skorzystam z zaprzyjaźnionego warsztatu i przy jakimś nakierowaniu przez Was pogrzebię wraz z kolegą mechanikiem bo jak ktoś tu wcześniej stwierdził ta skrzynka (G4A-EL) jest tak prosta że średnio ogarnięty gimnazjalista ją naprawi
Pzdr
Miałem nadzieję że nigdy więcej nie będę musiał wchodzić z powrotem do tego tematu ale jednak stało się. Ponad rok temu w tym temacie pisałem o moich problemach z miganiem HOLD itd, rozwiązanie było banalne – brak kontaktu we wtyku pod licznikiem.
Tym razem niestety dopadła mnie zmora xedowiczów, moja ASB zaczęła dziwnie zmieniać biegi szczególnie powyżej pierwszego. Jeździ głównie na 2 i 3, przy czym przy jeździe delikatnej "zastanawia się" który wybrać, po zmianie na 3 za chwilę redukuje, znów podwyższa aż w końcu zostaje na którymś z nich (nie zawsze na tym samym). Wczoraj przy jeździe około 100km/h zaszarpała (nie w trakcie zmiany biegu) i przeszła w tryb awaryjny (migający HOLD) oraz zaświecił się check engine. Oczywiście po jakimś odcinku takiej jazdy tryb awaryjny się wyłączył, check engine pozostał i nadal dziwnie przerzuca biegi.
Szczególnie przy około 60-70 km/h przy obrotach rzędu 3k dziwnie chrobocze i się ślizga.
Tu pytanie – czy zna ktoś jakiś sprawdzony warsztat w południowej części stolicy lub poza nią w tym samym kierunku ?
Dzwoniłem do Midparts przy Krakowskiej ale gościu stwierdził że nie jest w stanie oszacować wartości naprawy zanim jej nie naprawi ( ). Że niby samo rozebranie, obejrzenie stanu części itp nic nie da w sensie oceny uszkodzeń, musi zacząć wymieniać. Trochę mnie to zaskoczyło i poddało w wątpliwość umiejętności fachowca. Jak dla mnie w mechanice to chyba widać więcej niż w elektronice. Ogólnie stwierdził że problem może być elektryczny lub mechaniczny (tak jakby mógł być pneumatyczny ).
krótko mówiąc dał do zrozumienia że może być ... popsuta skrzynia ale tyle to sam wiem.
Nie posiadam kanału, podnośnika ani odpowiednich narzędzi żeby samemu to rozebrać a co więcej zupełny brak wiedzy w tej dziedzinie więc grzebanie samemu raczej odpuszczam. Chyba że skorzystam z zaprzyjaźnionego warsztatu i przy jakimś nakierowaniu przez Was pogrzebię wraz z kolegą mechanikiem bo jak ktoś tu wcześniej stwierdził ta skrzynka (G4A-EL) jest tak prosta że średnio ogarnięty gimnazjalista ją naprawi
Pzdr
- Od: 2 wrz 2007, 15:51
- Posty: 41
- Skąd: Grójec
- Auto: Xedos 9 XII 2000 (po lifcie) 2,5 V6
------
Madzia 626 GF '97 1,8 16V HB
to już przeszłość.
GF4A-EL, taki jest symbol twojej skrzyni
G4A-EL miała 4 elektrozawory i linkę podpiętą do przepustnicy, ale fakt, tarcze cierne są takie same.
Wymiana tarcz ciernych to wierzchołek góry lodowej, przy okazji trzeba zrobić regenerację konwertera, no i oczywiście blok sterowania, coś jest przyczyną takiego zachowania i uszkodzenia skrzyni.
Rozumiem że wymieniałeś olej z filtrem?
Na Yt jest film jak gość rozbiera skrzynie GF4A-EL w Mazdzie Mx6 zamontowaną na aucie, poszukaj, akurat on wymieniał sprzęgła 3/4 biegu ale w trakcie mozna zobaczyć większość elementów, no i usłyszeć wskazówki co do demontażu i składania, po angielsku oczywiście.
G4A-EL miała 4 elektrozawory i linkę podpiętą do przepustnicy, ale fakt, tarcze cierne są takie same.
Wymiana tarcz ciernych to wierzchołek góry lodowej, przy okazji trzeba zrobić regenerację konwertera, no i oczywiście blok sterowania, coś jest przyczyną takiego zachowania i uszkodzenia skrzyni.
Rozumiem że wymieniałeś olej z filtrem?
Na Yt jest film jak gość rozbiera skrzynie GF4A-EL w Mazdzie Mx6 zamontowaną na aucie, poszukaj, akurat on wymieniał sprzęgła 3/4 biegu ale w trakcie mozna zobaczyć większość elementów, no i usłyszeć wskazówki co do demontażu i składania, po angielsku oczywiście.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Dzięki za podpowiedź.
Co do symbolu skrzyni to faktycznie nie wiem jaka jest, to oznaczenie wziąłem z faktury i pudełka po filtrze gdy mi wymieniali olej. I tu od razu odpowiedź – tak, wymieniałem olej i filtr, przynajmniej mam taką nadzieję bo nie byłem przy wymianie. Części mi sprzedali w swoim sklepie, dali do ręki, kazali zanieść do warsztatu i wrócić za kilka godzin więc tak zrobiłem. Mam nadzieję że nie łaszczyli się na te kilkadziesiąt złotych.
Dziś jadąc do pracy spróbowałem się rozpędzić na dwójce do 80-90 , zwolniłem nieco gaz i wydaje mi się że skrzynka przeskoczyła na 4 bo obroty spadły do 2500 i czułem że lekko ciągnie. Nie próbowałem dalej bo mam tylko 4km od domu z czego 2/3 po mieście więc nie było gdzie. Mam wszakże odczucie że zdechła mi tylko trójka, może więc nie będzie tragedii.
Nadal szukam porządnego warsztatu który wyceni i naprawi a nie odwrotnie ale chętnie obejrzę film na yt jeśli znajdę.
Pzdr
Co do symbolu skrzyni to faktycznie nie wiem jaka jest, to oznaczenie wziąłem z faktury i pudełka po filtrze gdy mi wymieniali olej. I tu od razu odpowiedź – tak, wymieniałem olej i filtr, przynajmniej mam taką nadzieję bo nie byłem przy wymianie. Części mi sprzedali w swoim sklepie, dali do ręki, kazali zanieść do warsztatu i wrócić za kilka godzin więc tak zrobiłem. Mam nadzieję że nie łaszczyli się na te kilkadziesiąt złotych.
Dziś jadąc do pracy spróbowałem się rozpędzić na dwójce do 80-90 , zwolniłem nieco gaz i wydaje mi się że skrzynka przeskoczyła na 4 bo obroty spadły do 2500 i czułem że lekko ciągnie. Nie próbowałem dalej bo mam tylko 4km od domu z czego 2/3 po mieście więc nie było gdzie. Mam wszakże odczucie że zdechła mi tylko trójka, może więc nie będzie tragedii.
Nadal szukam porządnego warsztatu który wyceni i naprawi a nie odwrotnie ale chętnie obejrzę film na yt jeśli znajdę.
Pzdr
- Od: 2 wrz 2007, 15:51
- Posty: 41
- Skąd: Grójec
- Auto: Xedos 9 XII 2000 (po lifcie) 2,5 V6
------
Madzia 626 GF '97 1,8 16V HB
to już przeszłość.
Jak znam życie to warto byłoby wymienić cały komplet tarcz aby nie rozbierać tego za.jakiś czas.
Ale na wydatek ok 3kPLN musisz się przygotować.
Mnie tyle "impreza" kosztowała w moich stronach.
Ale na wydatek ok 3kPLN musisz się przygotować.
Mnie tyle "impreza" kosztowała w moich stronach.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
I pomyśleć że to ja wśród swoich znajomych byłem zawsze zdania że nie ma się co bać automatu bo to skrzynia jak każda i tak samo jak manual może się psuć lub nie. Teraz wyszedłem trochę na durnia i niedowiarka. Inna sprawa że pewnie licznik ze stówę był cofnięty więc i już jej czas...
Za co płaciłeś te 3 tysiaki, za wszystkie tarcze jak piszesz ?
Zastanawiam się czy warto bo oprócz tego należałoby uszczelnienia przy silniku zrobić, trochę przy ręcznym, światła doprowadzić do kultury bo ta przypadłość oczywiście też mnie trafiła i się robi drugi egzemplarz.
No nic, czekam na info od 2 warsztatów zajmujących się tylko skrzyniami, może przynajmniej wycenią przed naprawą.
A tak w ogóle części do skrzynki są dostępne w kraju czy tylko ebay ?
Za co płaciłeś te 3 tysiaki, za wszystkie tarcze jak piszesz ?
Zastanawiam się czy warto bo oprócz tego należałoby uszczelnienia przy silniku zrobić, trochę przy ręcznym, światła doprowadzić do kultury bo ta przypadłość oczywiście też mnie trafiła i się robi drugi egzemplarz.
No nic, czekam na info od 2 warsztatów zajmujących się tylko skrzyniami, może przynajmniej wycenią przed naprawą.
A tak w ogóle części do skrzynki są dostępne w kraju czy tylko ebay ?
- Od: 2 wrz 2007, 15:51
- Posty: 41
- Skąd: Grójec
- Auto: Xedos 9 XII 2000 (po lifcie) 2,5 V6
------
Madzia 626 GF '97 1,8 16V HB
to już przeszłość.
killergr napisał(a):Za co płaciłeś te 3 tysiaki, za wszystkie tarcze jak piszesz ?
Wymiana wszystkich tarczek i uszczelnień oraz regeneracja konwertera.
Z tego co się kiedyś dowiadywałem to mało który zakład podejmie się naprawy wymieniając jedynie tylko uszk. tarczki cierne. Zwykle też od razu pada pytanie czy i kiedy był regenerowany konwerter.
Skrzynię używaną możesz i za 1000PLN kupić ale tak naprawdę to nie wiesz ile na niej pojeździsz.
A opcja przeróbki na manual – każdy robi co uważa.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Odpowiem od końca – ABSOLUTNIE nie myślałem o zmianie na manual. To właśnie skrzynia była głównym kryterium poszukiwania godnego następcy 626 a że cenowo było jednakowo to wybór xedosa był prosty.
Co do używek jestem tego samego zdania. Nigdy nie wiem czy kupuję sprzęt czy złom.
Pozostaje więc naprawa. Póki co szukam dalej chętnego, chociaż oglądając ten filmik na YT gdzie pacjent wymienia 3 i 4 bieg na samochodzie w pół godziny napawa mnie optymizmem.
Pzdr
Co do używek jestem tego samego zdania. Nigdy nie wiem czy kupuję sprzęt czy złom.
Pozostaje więc naprawa. Póki co szukam dalej chętnego, chociaż oglądając ten filmik na YT gdzie pacjent wymienia 3 i 4 bieg na samochodzie w pół godziny napawa mnie optymizmem.
Pzdr
- Od: 2 wrz 2007, 15:51
- Posty: 41
- Skąd: Grójec
- Auto: Xedos 9 XII 2000 (po lifcie) 2,5 V6
------
Madzia 626 GF '97 1,8 16V HB
to już przeszłość.
Akurat 3 i 4 są dostępne po zamontowaniu tego "dekla" od strony koła.
Ale dostęp do 1 i 2 już jest utrudniony.
No i podstawowy temat: trzeba mieć warunki do tego typu prac
Ale dostęp do 1 i 2 już jest utrudniony.
No i podstawowy temat: trzeba mieć warunki do tego typu prac
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Teraz to już zgłupiałem.
Okazało się że pod nosem (6km) mam warsztat gdzie ponoć facet od 22 lat robi automaty. Krzyknął sobie 1400 netto za robociznę plus części jakie wyjdą, zapowiedział że bez sprawdzenia/regeneracji konwertera się w ogóle nie dotyka do skrzyni.
Drugi magik polecany przez znajomych około 30km ode mnie ale już 2tyś netto i ten z kolei nie bierze do rąk części (uszczelek, tarczek) innych niż..... bo są be. A te, które poleca są prawie w cenie OEM. Do tego twierdzi że do naprawy 3 i 4 MUSI wyjąć skrzynię z samochodu.
Z tego co widzę 3 tysie to tak na początek trzeba liczyć a za 5 można już kupić furę lekko walniętą z przodu. Za 8-9 to już jeżdżącą i wyglądającą.
Koszmar.
Jakiś czas temu obiecałem sobie że po X9 też będzie coś z automatem ale powoli zaczynam się z tego leczyć.
To chyba tylko ja jestem taki głupi że jak ktoś przynosi mi do naprawy kompa 10letniego to cenę dzielę przez współczynnik człowieczeństwa. Jak widać w innej branży nie ma przebacz.
Okazało się że pod nosem (6km) mam warsztat gdzie ponoć facet od 22 lat robi automaty. Krzyknął sobie 1400 netto za robociznę plus części jakie wyjdą, zapowiedział że bez sprawdzenia/regeneracji konwertera się w ogóle nie dotyka do skrzyni.
Drugi magik polecany przez znajomych około 30km ode mnie ale już 2tyś netto i ten z kolei nie bierze do rąk części (uszczelek, tarczek) innych niż..... bo są be. A te, które poleca są prawie w cenie OEM. Do tego twierdzi że do naprawy 3 i 4 MUSI wyjąć skrzynię z samochodu.
Z tego co widzę 3 tysie to tak na początek trzeba liczyć a za 5 można już kupić furę lekko walniętą z przodu. Za 8-9 to już jeżdżącą i wyglądającą.
Koszmar.
Jakiś czas temu obiecałem sobie że po X9 też będzie coś z automatem ale powoli zaczynam się z tego leczyć.
To chyba tylko ja jestem taki głupi że jak ktoś przynosi mi do naprawy kompa 10letniego to cenę dzielę przez współczynnik człowieczeństwa. Jak widać w innej branży nie ma przebacz.
- Od: 2 wrz 2007, 15:51
- Posty: 41
- Skąd: Grójec
- Auto: Xedos 9 XII 2000 (po lifcie) 2,5 V6
------
Madzia 626 GF '97 1,8 16V HB
to już przeszłość.
Witajcie.
Mam pytanko .. sciagam z mojego auta asb mam juz w sumie wszystko rozkrecone linka trzyma silnik itp. Czy zeby odczepic asb od silnika musze krecic zamachem aby poluzowac konwerter czy to spadnie razem ze skrzynia? Kiedys chyba w skorpio bylo cos ze imbusami sie go odkrecalo przed zdjeciem skrzyni z silnika. Jutro chcial bym ja juz zdjac i miec za soba to ustrojstwo
Mam pytanko .. sciagam z mojego auta asb mam juz w sumie wszystko rozkrecone linka trzyma silnik itp. Czy zeby odczepic asb od silnika musze krecic zamachem aby poluzowac konwerter czy to spadnie razem ze skrzynia? Kiedys chyba w skorpio bylo cos ze imbusami sie go odkrecalo przed zdjeciem skrzyni z silnika. Jutro chcial bym ja juz zdjac i miec za soba to ustrojstwo
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
ok skoro tak mowisz to tak zrobie
a powiedz bo sie zastanawiam czy opierac ja na lewarku czy podwiesic jak to ciezkie jest bo sam to sciagam
manualna skrzynia jest w miare lekka i sam daje rade z nimi a ten utomat prawie trzy razy wiekszy i czy da sie utrzymac od gory rekami zeby polozyc na podlodze
a powiedz bo sie zastanawiam czy opierac ja na lewarku czy podwiesic jak to ciezkie jest bo sam to sciagam
manualna skrzynia jest w miare lekka i sam daje rade z nimi a ten utomat prawie trzy razy wiekszy i czy da sie utrzymac od gory rekami zeby polozyc na podlodze
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
Watpię żebyś dał radę rękami, w dodatku sam, w niewygodnej pozycji. Najlepiej na czymś podeprzeć
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
nie no dbam juz o krevoslup i bede musial asekurowac sie lewarkiem. zostala mi jeszcze jedna pie... sruba od tylnej lapy i za chiny nie daje sie odkrecic. jutro zrzuce te "portki" od wyddechu czy jak to sie zwie i jak ja wydlubie to automat chyba poleci
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
A co z tym AT nie tak że go wyciągasz
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):A co z tym AT nie tak że go wyciągasz
jego wspaniale chwile minely niestety i chcem rozebrac na czesci pierwsze. po tym jak uciekl olej po jego wymianie przez chyba wadliwa uszczelke miski zaczely sie magiczne zeczy z 3 i 4 biegiem pozniej juz z kazdym przelozeniem i tak auto juz stoi z dobry miesiac jak nie dluzej. nadszedl czas cos z nim zrobic choc jeszcze fundusze na duzo nie pozwalaja.
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
Mam wycenę naprawy – lekko ponad 4 tyś zł. Cenę podbiła obligatoryjna wg serwisu regeneracja konwertera oraz konieczność wymiany 2 elektrozaworów które są sprawne ale chcą je wymienić bo cyt" uszkodzenia 3 i 4 biegu w tej skrzyni zazwyczaj są spowodowane niewłaściwą pracą właśnie tych elektrozaworów".
Byłem przy rozbieraniu skrzyni, jak stwierdzono "z konwertera dziwnie szybko wylał się olej" co oznacza ponoć spore luzy pomiędzy jego elementami. Stwierdzono zużyte tarczki biegu 3 i 4, całkowicie spaloną przekładkę zamykającą.
Pytanko do zorientowanych – czy faktycznie jest sens i konieczność wymiany elektrozaworów ? Toż to dodatkowe prawie 900zł ??
I drugie pytanie – ma ktoś wiedzę gdzie mogę kupić przednią poduszkę skrzyni ? Moja popękała wszędzie na gumie gdzie się dało, parkocze również przegub wewnętrzny prawy ale powiedziano mi że ponoć wymienia się go z całą półosią (nie wiem ile w tym prawdy)
Byłem przy rozbieraniu skrzyni, jak stwierdzono "z konwertera dziwnie szybko wylał się olej" co oznacza ponoć spore luzy pomiędzy jego elementami. Stwierdzono zużyte tarczki biegu 3 i 4, całkowicie spaloną przekładkę zamykającą.
Pytanko do zorientowanych – czy faktycznie jest sens i konieczność wymiany elektrozaworów ? Toż to dodatkowe prawie 900zł ??
I drugie pytanie – ma ktoś wiedzę gdzie mogę kupić przednią poduszkę skrzyni ? Moja popękała wszędzie na gumie gdzie się dało, parkocze również przegub wewnętrzny prawy ale powiedziano mi że ponoć wymienia się go z całą półosią (nie wiem ile w tym prawdy)
- Od: 2 wrz 2007, 15:51
- Posty: 41
- Skąd: Grójec
- Auto: Xedos 9 XII 2000 (po lifcie) 2,5 V6
------
Madzia 626 GF '97 1,8 16V HB
to już przeszłość.
Co do regeneracji to się nie wypowiem akurat.
Ale jeśli chodzi o poduszkę skrzyni to szczegóły na pw
Przegubu nie trzeba wymieniać z półosią, ale przeważnie są jedynie używki, a nowy ponad 2000 kosztuje, ale występuje osobno, nie ma potrzeby kupować nowej półosi – szczegóły na pw
Ale jeśli chodzi o poduszkę skrzyni to szczegóły na pw
Przegubu nie trzeba wymieniać z półosią, ale przeważnie są jedynie używki, a nowy ponad 2000 kosztuje, ale występuje osobno, nie ma potrzeby kupować nowej półosi – szczegóły na pw
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
wcześniej pisałem jakie są ceny mniej więcej za komplety naprawcze, regeneracja konwertera- tak, jest konieczna. Naprawa bloku sterowania jeśli okaże się że elektrozawory są uszkodzone również jest konieczna. Jeśli blok sterowania jest niesprawny to uszkodzi nowe tarcze cierne i całą naprawę trzeba powtarzać i płacić dwa razy. Elektrozawory powinno dać się sprawdzić czy się domykają i czy się otwierają całkowicie umożliwiając wystarczający przepływ oleju.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości