Tuleja wahacza górnego przód – potrzebny symbol
Nie jestem pewien czy ten zamiennik jest japoński ale chodzi mi właśnie o zamiennik z CS za sto ileś zł, średnica jest zbyt duża. Oryginał Mazdy oczywiście wejdzie bez problemów, tyle że drożej...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Sto ileś tzn ile on kosztuje Bo jak pamiętam OE to 180pln....
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
jedrzej07 napisał(a):Mi w CS wycenili w sierpniu OE -210zł a zamiennik firmy JAPAN za 105zł
Dokładnie, u mnie jeździ ta tuleja o której pisze Proboszcz, zobaczymy jak długo wytrzyma – zamiennik JAPAN za 105 plnów...
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Panowie....zmieńcie dostawcę części bo CS idzie coraz wyżej z cenami....Taka moja sugestia....W IC swojego czasu 180PLN OE MAZDA... Więc pytam się gdzie jest ta zniżka w CS
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
radar88 napisał(a):Panowie....zmieńcie dostawcę części bo CS idzie coraz wyżej z cenami....Taka moja sugestia....W IC swojego czasu 180PLN OE MAZDA... Więc pytam się gdzie jest ta zniżka w CS
gdzie kiedy jaka zniżka? Ceny droższe jak do subaru, które posiadam.
Dodatkowo kupiłem piastę tył u nich i miesiąca nie pożyła. AAA w ramach uprzedzenia, że mam coś nie tak z wozem- źle namierzyłem, która piasta wyje i wyszło, że nowa poszła w miejsce dobrej a hucząca wymieniona na tą z drugiej str, która miałem. A teraz huczy ta nówka sztuka z CS.
Dymian napisał(a):...... A teraz huczy ta nówka sztuka z CS.
Ja reklamowałbym chociaż trochę to upierdliwe może być.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam. Mam problem z tą tuleją na środkowym wahaczu po wpadnięciu w krater na drodze. Mam drugi wahacz z x9 z 96r i chciał bym podmienić, a mój z czasem zregeneruje. Teraz jest pytanie, naparzam młotem w piaste a sworzeń jak siedział tak ani drgnie. Już zlałem super penetratorami i ani myśli żeby się ruszyć. Za bardzo nie chciał bym używac palnika żeby nie stopiło mi osłony sworznia bo on nie wykazuje zurzycia.
Miał by ktoś pomysł jak go ruszyć? Dolny sworzeń po kilku uderzeniach sam wypada a to ustrojstwo nie chce sie poddać.
Pozdrawiam..
Miał by ktoś pomysł jak go ruszyć? Dolny sworzeń po kilku uderzeniach sam wypada a to ustrojstwo nie chce sie poddać.
Pozdrawiam..
Ostatnio edytowano 25 sty 2016, 10:33 przez gregor83, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
Jak będziesz go później i tak regenerował łącznie z samym sworzniem to wal w sworzeń a nie w piastę i wyjdzie.
Górne wahacze i dolny sworzeń ładnie wyskakuje, a ze środkowym zawsze są większe problemy, bo nie ma bezpośrednio jak uderzyć, żeby dobrze wstrząsnąć samym sworzniem. Możesz dodatkowo użyć jakiegoś ściągacza i wtedy też uderzać ale myślę, że jeśli nie zależy Ci na uratowaniu tego sworznia skoro masz go regenerować to ładuj w sworzeń
Górne wahacze i dolny sworzeń ładnie wyskakuje, a ze środkowym zawsze są większe problemy, bo nie ma bezpośrednio jak uderzyć, żeby dobrze wstrząsnąć samym sworzniem. Możesz dodatkowo użyć jakiegoś ściągacza i wtedy też uderzać ale myślę, że jeśli nie zależy Ci na uratowaniu tego sworznia skoro masz go regenerować to ładuj w sworzeń
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Tego chcialem uniknac bo sworzen jest dobry mialem na mysli w wolnym czasie o wymiane tylko tulei poki co. Mam tylny wahacz dolny do regeneracji, bo z niego wylecial sworzen. W sumie zawsze bylem przekonany, ze sworzen raczej peknie a nie wyskoczy z gniazda i do tej pory takich cudow nie widzialem.
Mam sciagacz dwuramienny ale jest haczyk, nie da sie rowno w jednej lini zalozyc zeby sciskal idzie z kata a udezenie w piaste na napietym sciagaczu konczy sie nie zabawnie.
Chyba zostaje jednak palnik zobaczymy co z tego wyjdzie.
A gdzies na forum bylo o warsztatach co regeneruja ktos pamieta gdzie?
Ostatnio na ebay komplet wahaczy na przod za 180dol. Chyba jakas promocja...
Mam sciagacz dwuramienny ale jest haczyk, nie da sie rowno w jednej lini zalozyc zeby sciskal idzie z kata a udezenie w piaste na napietym sciagaczu konczy sie nie zabawnie.
Chyba zostaje jednak palnik zobaczymy co z tego wyjdzie.
A gdzies na forum bylo o warsztatach co regeneruja ktos pamieta gdzie?
Ostatnio na ebay komplet wahaczy na przod za 180dol. Chyba jakas promocja...
- Od: 25 cze 2015, 09:10
- Posty: 82
- Skąd: Kostrzyn nad Odra, Lubuskie
- Auto: Mazda Xedos 9 2.5v6 120kW '00 TA KL
No to jedynie palnik delikatnie i uderzanie w zwrotnicę. Tam z tym środkowym właśnie jest lipa jeśli chodzi o wybicie, też zawsze mam z tym problem, z tym, że najczęściej wyjmowałem wahacze z aut przeznaczonych na części dlatego miałem zdjęte całe sanki ze zwrotnicami i wahaczami to i dostęp był lepszy, a u siebie jak wymieniałem to jakoś poszło bez większych trudności po kilku uderzeniach.
Regenerują w Bytomiu- Szombierkach ul. Zabrzańska 23, tel. 32 395 15 97.
Nie widziałem na ebayu tego kompletu... na oryginałach?
Regenerują w Bytomiu- Szombierkach ul. Zabrzańska 23, tel. 32 395 15 97.
Nie widziałem na ebayu tego kompletu... na oryginałach?
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Gregor dostałeś ode mnie PW, proszę o poprawę.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Trochę odgrzebię temat:
U mnie wyszła lipa – poprosiłem tokarza w pracy aby mi oplowską tuleję przetoczył na wymiar 44mm i .... wczoraj podczas próby wymiany okazało się, że jest za mała!
Ori tuleja ma wymiar bardziej 44.5mm niż 44mm!
Te pół mm dyskwalifikuje te moje dorobione tuleje bo one po prostu przelatują przez ucho wahacza
Jeśli ktoś zdejmuje z tulei ten 1mm średnicy np. szlifierką to nigdy tego dokładnie nie zrobi i tuleja faktycznie wejdzie ciasno w wahacz. Jeśli tuleję sie obrabia na tokarce bądź szlifierce do wałków to dokładność obróbki jest znacząco lepsza.
Tak więc proszę na przyszłość sprawdzać wymiary po dwa razy bo będzie sytuacja jak u mnie – teraz muszę na szybko coś znaleźć aby tam zamontować
ProboszczV6 napisał(a):Z tulejami wahacza środkowego sprawa wygląda tak jak to opisał Jędrzej, pasuje tuleja pływająca z Vectry b.
Długość tulei wewnętrznej do vectry 52mm, do Xeda 50mm, wystarczy dać do szlifierza żeby zebrał po 1mm z każdej strony.
Średnica zewnętrzna tulei z Vectry 45mm, do Xeda 44, na szlifierce zebrać 1mm, tej tulei nie da się obrobić na tokarce.
U mnie wyszła lipa – poprosiłem tokarza w pracy aby mi oplowską tuleję przetoczył na wymiar 44mm i .... wczoraj podczas próby wymiany okazało się, że jest za mała!
Ori tuleja ma wymiar bardziej 44.5mm niż 44mm!
Te pół mm dyskwalifikuje te moje dorobione tuleje bo one po prostu przelatują przez ucho wahacza
Jeśli ktoś zdejmuje z tulei ten 1mm średnicy np. szlifierką to nigdy tego dokładnie nie zrobi i tuleja faktycznie wejdzie ciasno w wahacz. Jeśli tuleję sie obrabia na tokarce bądź szlifierce do wałków to dokładność obróbki jest znacząco lepsza.
Tak więc proszę na przyszłość sprawdzać wymiary po dwa razy bo będzie sytuacja jak u mnie – teraz muszę na szybko coś znaleźć aby tam zamontować
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Powiem Ci szczerze Marku, że ja robiłem to na 4 wahacze i za każdym razem pasowały. I robiłem to w 2 różne osoby na 2 różnych tokarkach. Może jednak minimalnie za dużo Ci zebrał. Trzeba zebrać 0,5mm na promieniu żeby na średnicy wyszedł 1mm. Mały szczegół a jak istotny.
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Mierzone wczoraj było i tuleja moja po obróbce miała 44mm (czyli tyle ile mieć powinna) a ucho miało średnicę 44.5mm
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości