Strona 1 z 1

Przewody Hamulcowe Elastyczne (TA)

PostNapisane: 1 cze 2016, 10:54
przez krywdzik
Witam
Mam pytanie odnośnie przewodów hamulcowych. Zauważyłem, że w zbiorniczku ubywa płynu hamulcowego. Po oględzinach okazało się, że przewód hamulcowy przepuszcza przy prawym przednim kole.
Odstawiłem dzisiaj autko do mechanika. Gość sprawdził ceny przewodów i powiedział, że znalazł dostępny od ręki za 380 zł. ewentualnie jeżeli poczekam ok 3 dni będzie dostępny tańszy za 240 zł.
Czy to są normalne ceny czy można znaleźć coś tańszego ?

PostNapisane: 1 cze 2016, 13:39
przez jedrzej07
Pewnie ciężko będzie taniej. Niestety do tego auta części nawet te najprostsze trochę kosztują.
Poszło PW do Ciebie

Re: Przewody Hamulcowe Elastyczne Xedos 9

PostNapisane: 1 cze 2016, 21:30
przez dadan
Spytaj w ASO lub carspeedzie, niektóre właśnie części wcale nie zwalają z nóg, tzn jest dużo wyjątków od reguły :) Co do samego przewodu to może da się dopasować z innego auta

Re: Przewody Hamulcowe Elastyczne Xedos 9

PostNapisane: 2 cze 2016, 20:48
przez ProboszczV6
albo poszukać firmy która zakuwa przewody do hydrauliki siłowej, zakuć węże w oplocie stalowym i zatrzymywać się w miejscu przy hamowaniu :D i wyjdzie taniej niż oryginał

Re: Przewody Hamulcowe Elastyczne Xedos 9

PostNapisane: 3 cze 2016, 12:59
przez krywdzik
Zamówiłem jednak ten za 240 zł. Rozejrzałem się jeszcze po necie za tym przewodem i faktycznie są takie ceny. Akurat ten na przednią oś i prawą stronę jest taki dwu częściowy. Najtańszy znalazłem za 230 zł.
Pozostałe już mają normalne ceny.

Re: Przewody Hamulcowe Elastyczne (TA)

PostNapisane: 25 wrz 2016, 21:33
przez ProboszczV6
Wczoraj założyłem do przedlifta zaciski z polifta, różnica przy hamowaniu jest już zauważalna, zwłaszcza że zrobiłem czyszczenie i regenerację... no i oczywiście malowanie na czerwono :]
Przy okazji, zaciski wchodzą p/n/p, różnica jest tylko w rozmiarze jarzma i tarczy hamulcowej, klocki są takie same, zaciski z tłoczkami są prawie takie same, zestawy naprawcze są takie same.
Drobna różnica między zaciskami: mocowanie przewodu hamulcowego ma w innym miejscu umieszczony otwór blokujący przewód przez co mocowanie starego przewodu do nowego zacisku jest utrudnione.
Co idzie za powyższym, przewody hamulcowe mają inaczej wykonane końcówki oczkowe przykręcane do zacisku, inaczej umieszczone są bolce blokujące, w polifcie umieszczone są wzdłuż osi wężyka, w przedlifcie są przesunięte o kąt 90st, reszta tzn uchwyty przewodów, złączka do przewodu sztywnego długości, to jest identyczne.
Może komuś się ta wiedza przyda.
Odradzam zakup klocków TRW, po 2 latach użytkowania zaczynają się odklejać okładziny od blach nośnych, za takie pieniądze szkoda przepłacać, najlepsze klocki jakie miałem to były klocki "service parts", poważnie, hamowały bardzo dobrze, nie pyliły, trwałość lepsza niż trw.

Re: Przewody Hamulcowe Elastyczne (TA)

PostNapisane: 25 wrz 2016, 21:40
przez dadan
50 tyś km wytrzymały TRW na przodzie, teraz na nowych mam 30 tyś km i jeszcze około połowa klocka zostało. Na tyle mam 50 tyś km przejechane i też jeszcze połowa została. Za 220 zł na przód myślę, że to dobra cena, fakt pylą ale jak myjesz raz w tygodniu auto to nie ma tragedii.

Re: Przewody Hamulcowe Elastyczne (TA)

PostNapisane: 25 wrz 2016, 21:45
przez ProboszczV6
Też myślałem że za taką kase trw to będzie coś dobrego... wytrzymały 30tys km :] nie były to podróby ale fakt, mam mocniejsze auto i może styl jazdy inny a to przecież też ma wpływ, po tych naszych górkach też hamulce dostają w <dupa> zwłaszcza jak poniesie fantazja...

Re: Przewody Hamulcowe Elastyczne (TA)

PostNapisane: 25 wrz 2016, 21:49
przez dadan
No tak u mnie sporo autostrad to też inaczej niż ciągle po mieście.

Re: Przewody Hamulcowe Elastyczne (TA)

PostNapisane: 25 wrz 2016, 22:44
przez Beny
Moje mają się dobrze,kosztowały jak dobrze pamiętam 196zl,pylą ale hamują przyzwoicie.Przebieg chyba ze 30 tys