Usprawnienie hamulców przednich-wymiana/regeneracja (TA)
Strona 1 z 1
Panowie, X9 przed liftem ma za słabe hamulce, rozmiar tarcz i klocków jak na taki samochód jest stanowczo za mały, w mieście może być, ale na trasie przy hamowaniu z większych prędkości może zrobić się ciepło.... Wiem że po lift ma większe tarcze i klocki, wiecie może czy hamulce z FL podeszły by do 99`
mam na myśli tarcze, zaciski, klocki – cały komplet, ewentualnie może z innego samochodu albo coś w tym stylu?
mam na myśli tarcze, zaciski, klocki – cały komplet, ewentualnie może z innego samochodu albo coś w tym stylu?
Ostatnio edytowano 22 wrz 2015, 21:01 przez radar88, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tytułu tematu
Powód: Poprawa tytułu tematu
Same zaciski i klocki sa tej samej wielkosci w polifcie ale wieksze sa tarcze i jarzma zaciskow przez co trzeba wymienic calosc czyli tarcze, jarzma i zaciski. O dziwo hamowanie jest sporo lepsze. Radar zakladal do bordowej taki komplet ode mnie. Mam jeszcze jeden taki zestaw jakby co
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Ja również zregenerowałem zaciski od zera i śmiem twierdzić że hamulce są na prawdę dobre.
Czuć siłę hamowania w każdych warunkach i przy każdej prędkości i kontrola nad hamowaniem też jest bardzo dobra. Tarcze mam bosch a klocki remsa. Może faktycznie czas zaopiekować się hamulcami
Czuć siłę hamowania w każdych warunkach i przy każdej prędkości i kontrola nad hamowaniem też jest bardzo dobra. Tarcze mam bosch a klocki remsa. Może faktycznie czas zaopiekować się hamulcami
chyba jeb*a Ci uszczelka pod gofrem... pa jak się dymi...
Tak sobie myślałem może nie tyle nad usprawnieniem ale poprawą i zwiększeniem możliwości przednich tarcz szczególnie przed Torem Poznań. Pytanie czy mogę zmienić tarcze na takie od cx-7, wydaje mi się, że wszystkie wymiary są zgodne czy jeszcze na coś powinienem zwrócić uwagę?
Przykładowe tarcze od cx-7 http://allegro.pl/tarcze-ryflowane-przod-rs-mazda-cx-7-296mm-i5905232472.html
i od x9 polift http://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamulcowa-girling-6060675,mazda,xedos-9-ta-1993-07-2002-09,2-5-v6-163km,72-87-15799-100032-0-279-6060675.html
Przykładowe tarcze od cx-7 http://allegro.pl/tarcze-ryflowane-przod-rs-mazda-cx-7-296mm-i5905232472.html
i od x9 polift http://www.iparts.pl/czesc/tarcza-hamulcowa-girling-6060675,mazda,xedos-9-ta-1993-07-2002-09,2-5-v6-163km,72-87-15799-100032-0-279-6060675.html
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Powinny wejść bez problemu, tez się nad tym zastanawiałem, rozmiary są prawie identyczne, w tej chwili do MT poszły tarcze 296, klocki brembo i zaciski od polifta a do AT tarcze 274 Zimmerman odporniejsze na przegrzewanie i klocki TRW – pylą ale hmują BDB. Mimo że w AT są mniejsze tarcze to hamulce lepiej biorą i są jak "żyletka" może w AT układ hamulcowy jest bardziej czuły i stąd ta różnica, a może te tarcze są po prostu wykonane z porządnego stopu.
Panowie czyli do swapu hamulcy z polifta do przedlifta co jest potrzebne?
Tarcza i jarzmo zacisk zostaje stary ?
Z innego tematu
A tu w temacie piszecie ze idzie całość do zmiany ?
Tarcza i jarzmo zacisk zostaje stary ?
Z innego tematu
radar88 napisał(a):Każdy FL ma większą tarczę iiiii uwaga jarzmo większe, zacisk jest ten sam.
A tu w temacie piszecie ze idzie całość do zmiany ?
Ostatnio edytowano 9 sty 2018, 12:24 przez Beny, łącznie edytowano 1 raz
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8661 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Dokładnie, zamieniasz jarzmo i tarczę a zacisk pasuje ten co był, także nawet nie trzeba odkręcać wężyka ani odpowietrzać później układu
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
To już kwestia indywidualna. Oczywiście że to fajna sprawa, jednak wersja minimalistyczna tak czy inaczej nie wymaga dużej ingerencji, jeśli ktoś chciałby to zrobić na szybko bez efektu WOW
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dopowiem jeszcze że klocki się kupuje takie same jak do starego zestawu, więc nie ma co szukać specjalnie do FLa.
Tarcze jak szukałem to chyba, ale to zaznaczam chyba są identyczne z MPV, lecz to proszę sprawdzić.
Tarcze jak szukałem to chyba, ale to zaznaczam chyba są identyczne z MPV, lecz to proszę sprawdzić.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
No tak, klocki faktycznie są te same, Faktycznie różni się tylko tarcza i jarzmo, i samo to powoduje lepszą sprawność hamulców
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Szybsze odprowadzanie ciepła, i sam się przekonałem że heble z FLa są skuteczniejsze więc moim zdaniem...warto
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Czy ktoś się orientuje w temacie pomp hamulcowych?Chcę do BA założyć serwo i pompę z X9 i na miejscu mam do kupienia z X9 ale KFa,jest taka sama jak w X9 2,5kl?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Będzie taka sama. No i każda pompa z KF będzie miała wyjście na pompę sprzęgła bo w KL przeważnie był automat i wyjścia ze zbiorniczka na pompę sprzęgła nie ma.
Większy problem może być z miejscem do montażu. Serwo jest znacznie grubsze, nie wiem jak w BA wygląda podejście z przewodami hamulcowymi, może się okazać że będzie konieczna przeróbka.
Mam taką pompę z X9 zamontowaną w Fordzie Probe, fabryczna była taka jak w 626 GE, przy okazji zamontowałem zestaw hamulcowy z Mazdy 6 do przodu. Pompa z serwem weszła na styk, wszystko pasowało na mocowania, przewody hamulcowe trzeba było lekko inaczej wyprofilować i też pasowały.
Zmiana zachowania hamulców jest kolosalna, nie ma co porównywać. Twoje auto jest jeszcze lżejsze więc hamowanie będzie jeszcze lepsze. Naturalnie w takiej sytuacji dobrze jest mieć ABS.
Większy problem może być z miejscem do montażu. Serwo jest znacznie grubsze, nie wiem jak w BA wygląda podejście z przewodami hamulcowymi, może się okazać że będzie konieczna przeróbka.
Mam taką pompę z X9 zamontowaną w Fordzie Probe, fabryczna była taka jak w 626 GE, przy okazji zamontowałem zestaw hamulcowy z Mazdy 6 do przodu. Pompa z serwem weszła na styk, wszystko pasowało na mocowania, przewody hamulcowe trzeba było lekko inaczej wyprofilować i też pasowały.
Zmiana zachowania hamulców jest kolosalna, nie ma co porównywać. Twoje auto jest jeszcze lżejsze więc hamowanie będzie jeszcze lepsze. Naturalnie w takiej sytuacji dobrze jest mieć ABS.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Szyderca i wywrotowiec :]
In rock we trust
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość