Pytanie odnosnie tylnego zawieszenia
1, 2
Witam wszystkich forumowiczów.Mam pytanie odnośnie madzi. A więc, czy przy tylnym zawieszeniu występuje drążek reakcyjny (stabilizator), którym są połączone obie strony zawieszenia, bo u mnie tego nie ma, są tylko sterczące szpilki śrub. Mam takie wrażenie, że samochód po nierównościach kołysze się tak jak by miał wyjechać zaraz do rowu, aż czuć ciągnięcia w kierownicy.Nie wiem, zbieżność idealna, amortyzatory w normie a auto po nierównościach zachowuje się niepewnie
Ostatnio edytowano 15 gru 2005, 12:44 przez Wojtex, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 16 sie 2004, 19:28
- Posty: 7
- Skąd: Czersk-pomorskie
- Auto: Millenia 2.5 V6
Tu masz przykład zawiechy w Xedzie....to samo co Milenia. Możesz sobie porównać co tu jest a czego ty nie masz. Bo tylna zawiecha jest bardzo skomplikowana dlatego że jest przystosowana do takiego motywu jak "oś skrętna" dlatego jest zwrotnica,część która wygląda jak kolumna kierownicza....tylko w naszych jest stała, pełno [waaaczego?] itd.
Pewnie że jest....widać ją pod/obok tej "kolumny kierowniczej".

Wojtex napisał(a): czy przy tylnym zawieszeniu występuje drążek reakcyjny (stabilizator), którym są połączone obie strony zawieszenia
Pewnie że jest....widać ją pod/obok tej "kolumny kierowniczej".

W oczekiwaniu na nowy podpis...
Wojtex napisał(a): jakie są objawy bez tego drążka
Wojtex napisał(a): samochód po nierównościach kołysze się tak jak by miał wyjechać zaraz do rowu, aż czuć ciągnięcia w kierownicy
W oczekiwaniu na nowy podpis...
OK! Ale dlaczego to czuć w kierownicy, mechanik mi mówił że wina leży w przednim zawieszeniu że niby po nierównościach trapez się zmienia i dla tego te ciągnięcia w kierownicy.A ja się czepiam tego tyłu, może z przodu jest coś ugięte przy układzie kierowniczym?
- Od: 16 sie 2004, 19:28
- Posty: 7
- Skąd: Czersk-pomorskie
- Auto: Millenia 2.5 V6
Wojtex skoro nie ma tego elementu, to auto mogło miec ciężką przeszłość
.
Moim zdaniem mechanik może nie mieć racji, bo zawieszenie jest takim mechanizmem, w którym wszystko musi być dobrze – wystarczy maleńkie odchylenie i auto już nie chce jechać jak należy. Na Twoim miejscu szukałbym takiego drążka...
Moim zdaniem mechanik może nie mieć racji, bo zawieszenie jest takim mechanizmem, w którym wszystko musi być dobrze – wystarczy maleńkie odchylenie i auto już nie chce jechać jak należy. Na Twoim miejscu szukałbym takiego drążka...
nemi napisał(a):Na Twoim miejscu szukałbym takiego drążka
zdecydowanie tak jak nemi radzi. jak go nie ma a powinien to znaczy ze musi tam byc. i te myszkowania po drodze wlasnie moga sie brac z braku tego drazka.
co do trapezu mechanika to spytaj co wczesniej pil ze mu sie tak zmienia

V6 is the BE(A)ST
Pozdrawiam
Piotrek
Pozdrawiam
Piotrek
- Od: 30 sie 2004, 12:52
- Posty: 153
- Skąd: Zależy dokąd jadę
- Auto: Xedos 9 '94 2,5 V6
witam , zadko jezdze xedosem bo to auto zony
ale ostatnio zaczela sie skarzyc ze ja nosi po sliskim , sprubowalem
rzeczywiscie , jak sie jedzie to nierownej nawierzchni [lodzie, sniegu itp] czuc jak tanczy tyl. nie puka nie stuka a tanczy. podejzewam ze sie konczy cos w tylnym zawieszeniu. ma ktos pomysla czego sie nalezy spodziewac do wymiany ? dodam ze na suchej drodze idzie jak burza i nie czuc nic .mysle pojechac na trzepaki ale wczesniej chcialbym moze jakies pomysly wysluchac na co zwrocic uwage przy ogledzinach .
jakie moga byc potencjalne koszty wymiany , oraz dostep do czesci czy jest
dzieki za ew. pomoc
pozdrawiam
jakie moga byc potencjalne koszty wymiany , oraz dostep do czesci czy jest
dzieki za ew. pomoc
pozdrawiam
jeep wrangler YJ 4.0 automat
hayabusa 99'
hayabusa 99'
- Od: 15 paź 2008, 21:58
- Posty: 38
- Skąd: strzelin
- Auto: 4x4 ;)
wiesiek5 wiec jakby co to sie oezwe zeby nie latac po sklepach
3kzl to rozumiem chyba cala zawiecha
3kzl to rozumiem chyba cala zawiecha
jeep wrangler YJ 4.0 automat
hayabusa 99'
hayabusa 99'
- Od: 15 paź 2008, 21:58
- Posty: 38
- Skąd: strzelin
- Auto: 4x4 ;)
niezle
to ja za auto niewiele wiecej dalem 

jeep wrangler YJ 4.0 automat
hayabusa 99'
hayabusa 99'
- Od: 15 paź 2008, 21:58
- Posty: 38
- Skąd: strzelin
- Auto: 4x4 ;)
ralv1 napisał(a):Przód – górny + środkowy
160+650 w śrokowym możesz wymienić tuleje kosztuje ok150 zł a do tyłu nie mam pojęcia łączniki są na allegro 30 parę zł uważam, że są dobre JGR sam je kupowałem i nie narzekam.
MAZDA to jest jazda
trojanrob napisał(a):w milleniach z 1995 roku nie było drążka- stablizatora z tyłu (na 100%).
W X9 jest... czyżby tylko Millenia nie miała? Może jakąś fotke zawiechy Milleni by ktoś wstawił.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
trojanrob napisał(a):w milleniach z 1995 roku nie było drążka- stablizatora z tyłu (na 100%).
Dopiero od 2001r w milleniach montowali.
Italiano napisał(a):W X9 jest... czyżby tylko Millenia nie miała? Może jakąś fotke zawiechy Milleni by ktoś wstawił.
Ale nie proscie mckopera
Pozdrawiam,
voytecku.
voytecku napisał(a):Ale nie proscie mckopera usmiech W Polsce jezdzi jedna millenia TA pre F/L, ktora ma takie cos z tylu usmiech
Italiano Jak chcesz to mogę zrobić fotke tylnego drążka stabilizatora w Milleni
Założyłem już kilka tylnych stabilizatorów do Milleni przykład Vojtecku .
Potrzebne są 2 łączniki pręt stabilizator 2 gumy 2 obejmy 2 śruby 2 nakrętki 10M x1.25.
I już jest stabilizator montaż 30 min.
Wiesiek.
Potrzebne są 2 łączniki pręt stabilizator 2 gumy 2 obejmy 2 śruby 2 nakrętki 10M x1.25.
I już jest stabilizator montaż 30 min.
Wiesiek.
Naprawie wyremontuje każdy silnik do mazdy , KJ.KL.KF.M6.CX7
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
Posiadam własne części specjalizacja Mazdy.
- Od: 31 lip 2005, 18:04
- Posty: 331
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość