Luzy na kierownicy... Czy to początek końca maglownicy???
Witam panowie dziś zauważyłem że na zgaszonym silniku w trakcie szybkich lekkich ruchów kierownicą czuć luz i słychać stukanie, w momencie kiedy kierownica stawia opór. Po za tym od jakiegoś czasu kierownica w trakcie jazdy prosto jest lekko przekrzywiona w lewo. Samochód po puszczeniu kierownicy jedzie prosto wspomaganie działa. Jedynie czasami w trakcie skręcania kół mocno przy małych prędkościach słychać ciche "wycie" Czy takie objawy zwiastują zbliżający się koniec maglownicy? Czy też może luzy i przekrzywienie są skutkiem awarii krzyżaka lub innego elementu kolumny kierowniczej???
PS. Zawieszenie sztywne i ciche, robione na bieżąco.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
PS. Zawieszenie sztywne i ciche, robione na bieżąco.
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
TRZEBA WYCIĄGAĆ MAGLOWNICE!!! ale po zdjęciu osłon okazało się ze przeguby kulowe są całe , zdjąć w miare sprawnie osłony też nie jest łatwo troszeczke mało miejsca a nawet troszeczke bardzo bardzo mało
. koledzy nie wspominali że maglownice mieli na stole w garażu pod ręką