Końcówka drążka kierowniczego tylnego w X9 – zamiennik?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Marek 161BD081 » 5 wrz 2014, 14:35

To dosyć ważna informacja!
Napisz proszę z jakiego modelu 626 zastosowałeś końcówkę (przednią zapewne).
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez ProboszczV6 » 5 wrz 2014, 18:52

grunt żeby stożek gałki pasował i gwint w drążku, 626 GE będzie podobne, wątpię żeby japońcom się chciało mieszać z wymiarami, zwłaszcza że we wszystkich mazdach większość podzespołów jest współzamienna, np pompa wspomagania szła jedna z różnymi kółkami i uchwytami ale jeden rodzaj do wszystkich aut niezależnie od silnika.
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez jedrzej07 » 6 wrz 2014, 00:26

Wedlug wszelkich znakow na niebie i na ziemi wychodzi na to za pasuje od 626 w rocznikach 82-97 a co do symboli to jak bede mial symbole Ori to dopisze
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Beny » 6 wrz 2014, 10:43

Podpiąłem się pod temat a u mnie wybite są przednie :) Pasują od innego modelu?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez ProboszczV6 » 6 wrz 2014, 13:20

Nie
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 22:06
Posty: 1338 (0/19)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 KJ-ZEM brilliant black
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez jedrzej07 » 6 wrz 2014, 14:45

Przod nie, ale nie ma problemu z dostepem. Problem byl tylko z tylem.
Zbieznosc ustawiona. Jest git <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Dymian » 8 wrz 2014, 09:51

jedrzej07 napisał(a):Przod nie, ale nie ma problemu z dostepem. Problem byl tylko z tylem.
Zbieznosc ustawiona. Jest git <spoko>


Ale zmieniali coś? czy zmiana na 626 nie zmieniła ustawień? I ile Cię kosztowała ta końcówka?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2013, 20:33
Posty: 604 (0/1)
Skąd: Lubelskie
Auto: był: Xedos 9, 2,5v6, 2002
Jest Phaeton.

Postprzez Marek 161BD081 » 8 wrz 2014, 11:18

Wymiana końcówki i tak niesie za sobą konieczność sprawdzenia (i ew. regulacji) zbieżności.
Notabene u nas regulację zbieżności przodu powinno się zacząć od sprawdzenia tyłu.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez jedrzej07 » 8 wrz 2014, 13:28

Troszkę trzeba było przekręcić względem tej starej, ale dało się ustawić bez żadnych problemów.
Carspeed zaproponował końcówki CTR za 45zł, także ogólnie nie jest źle :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2047 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 929 / Xedos 9