Luźne drążki kierownicze w poliftowym X9
Witam.
Podepnę sie pod temat,
Ale chodzi mi o drążki przedliftowe,
Czy faktycznie pasują one od mazdy 626, mx6 2,5 ?
http://allegro.pl/mazda-626-ge-91-97-dr ... 14335.html
oraz znalazłem niby do X9
http://allegro.pl/drazek-mazda-626-mx-6 ... 18749.html
a i czy lewa strona jest taka sama jak prawa?
Podepnę sie pod temat,
Ale chodzi mi o drążki przedliftowe,
Czy faktycznie pasują one od mazdy 626, mx6 2,5 ?
http://allegro.pl/mazda-626-ge-91-97-dr ... 14335.html
oraz znalazłem niby do X9
http://allegro.pl/drazek-mazda-626-mx-6 ... 18749.html
a i czy lewa strona jest taka sama jak prawa?
Te drążki nie pasują – powielany błąd z katalogu IC
Obie strony są identyczne.
Obie strony są identyczne.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Wodzu napisał(a):To jak Marku temat skończony z drążkami?
Witam!
Podsumowując powtórzę to co wcześniej mówiłem:
– drążki z 626/MX6/X6 są innej długości niż do X9 – jest błąd w katalogu IC, który sprzedawcy notorycznie powielają.
– oba drążki są takiej samej długości
– przedlift a polift się różni się średnicą gwintu od strony przekładni kierowniczej. Wsześniejsze modele mają tam M18x1.5 a w poliftowym wykonaniu zmienione to zostało na M16x1.5 (ciekawe po kiego grzyba to zrobili?)
– symbol zamiennika z firmy OYODO: 30K3058OYO
To samo w/g katalogu GeParts: OE. T001-32-240 (oczywiście gwinty mamy M18x1.5)
– użytkownicy wersji poliftowej muszą się uśmiechnąć do jakiegoś tokarza aby to im przetoczył ale .... proponuję to zrobić dopiero PO wyjęciu starych drążków aby przypadkiem nie okazało się, ze mamy zamontowane drążki z starym wymiarem gwintu.
– w komplecie z nowym drążkiem nie ma podkładki zabezpieczającej. Jak się komuś uda nieuszkodzić starej to dobrze ale lepiej zaopatrzyć się w koronkową podkładką na właściwą średnicę gwintu (ja dodatkowo użyłem LOCTITE do gwintów)
– cena to coś około 40PLN/szt, za oryginał mazdowski w jednej z firm krzyknęli mi 560PLN więc uważam, że się opłaca
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam, a ja bardzo bym chciał drążek 18 mm od strony przekładni, 16mm jest dostępny nawet sam 2 szt. muszę oddać do sklepu. Pozdrawiam.
P.S. jak ktoś ma informacje skąd można wyczarować drążek 18mm proszę o kontakt poprzez forum.
P.S. jak ktoś ma informacje skąd można wyczarować drążek 18mm proszę o kontakt poprzez forum.
- Od: 8 maja 2012, 16:57
- Posty: 7
- Auto: Mazda Xedos 9 (TA), KF 2.0 V6 24V 1996 r.
A jakiej firmy masz te drążki?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
CTR koreańska firma, polecana przez sprzedawców
- Od: 8 maja 2012, 16:57
- Posty: 7
- Auto: Mazda Xedos 9 (TA), KF 2.0 V6 24V 1996 r.
A nie możesz kupić tych OYODO co symbolikę zamieściłem wcześniej?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Symbole bardzo pomocne, namierzyłem kolejna firmę, która może je mieć. Na stronie internetowej brak towaru, ale za dzwonie. Dzięki
- Od: 8 maja 2012, 16:57
- Posty: 7
- Auto: Mazda Xedos 9 (TA), KF 2.0 V6 24V 1996 r.
Wybierz się do sklepu motoryzacyjnego wraz z tymi symbolami i powinno udać się zamówić odpowiednie drążki.
Chociaż nie wiem czy przypadkiem nie poniewiera się u mnie jeden w stanie jeszcze "do użytku"
Chociaż nie wiem czy przypadkiem nie poniewiera się u mnie jeden w stanie jeszcze "do użytku"
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Brak dostępności danej części, wszyscy >> serwis a tam 700 zł
- Od: 8 maja 2012, 16:57
- Posty: 7
- Auto: Mazda Xedos 9 (TA), KF 2.0 V6 24V 1996 r.
Ja miałem u siebie przez jakiś krótki okres jeździłem na drążkach "zreanimowane czasowo" poprzez ściśnięcie całego "jabłka" w celu likwidacji luzów.
Cóż – miąłem do wyboru albo taką prowizorkę albo unieruchomienie auta na warsztacie z powodu luzów na tych drążkach.
Wiem, że to żadna naprawa ale czasem i tak trzeba sobie radzić.
Cóż – miąłem do wyboru albo taką prowizorkę albo unieruchomienie auta na warsztacie z powodu luzów na tych drążkach.
Wiem, że to żadna naprawa ale czasem i tak trzeba sobie radzić.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam, mam drążek:) niestety używka, ale w rewelacyjnym stanie
Sprzedawca drążka kierowniczego był naprawdę zorientowany na temat Xedosa 9 i dobrze wiedział ze tylko OE lub używka, bo zamienniki są nieosiągalne.
Żałuje, że nie zapytałem się na przyszłość czy przekładnia od poliftowego Xedosa pasuje do starszej wersji. Drążki M16 są osiągalne w przeciwieństwie do M18.
Dzięki i pozdrawiam
Sprzedawca drążka kierowniczego był naprawdę zorientowany na temat Xedosa 9 i dobrze wiedział ze tylko OE lub używka, bo zamienniki są nieosiągalne.
Żałuje, że nie zapytałem się na przyszłość czy przekładnia od poliftowego Xedosa pasuje do starszej wersji. Drążki M16 są osiągalne w przeciwieństwie do M18.
Dzięki i pozdrawiam
- Od: 8 maja 2012, 16:57
- Posty: 7
- Auto: Mazda Xedos 9 (TA), KF 2.0 V6 24V 1996 r.
ptaku55555 napisał(a):Żałuje, że nie zapytałem się na przyszłość czy przekładnia od poliftowego Xedosa pasuje do starszej wersji.
Ja mam "poliftowego" X9 i ... mam wymieniona przekładnie kierownicza na wersję z przed liftu.
Po prostu było mi łatwiej wymienić przekładnię niż dawać swoją (mooocno cieknącą!) do remontu.
Oczywiście wszystko pasuje jak trzeba.
ptaku55555 napisał(a):Drążki M16 są osiągalne w przeciwieństwie do M18.
W tym czasie jak miałem robioną wymianę przekładni to akurat były dostępne drążki tylko z gwintem M18 i stąd wcześniejszy temat o przegwintowywaniu na M16
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Odświeżę trochę temat i dodam od siebie, że w Millenii poliftowej średnica gwintu od strony przekładni jest 16mm, natomiast zdobyłem drążek kiedyś zupełnie przypadkowo (można powiedzieć, że dostałem gratis do gumowej osłony ) i był to drążek od Xedosa 9 z silnikiem KJ z roku 95 i ten drążek też miał 16mm i pasował do moje Milly.
Tu się dopiero robi zamieszanie jak oni te drążki montowali...
Tu się dopiero robi zamieszanie jak oni te drążki montowali...
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 21:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Regeneracja jak najbardziej tyle, że trzeba unieruchomić auto, na co nie każdy może sobie pozwolić. W każdym razie wszystkie drążki od zawiechy, które wymieniłem na używki mam w garażu. Jak będzie wolna gotówka to wyślę do regeneracji wszystko w 1 paczce i będzie taniej o koszta przesyłki. Póki co akurat drążki reakcyjne jak i kierowniczy miałem za parę groszy kupione używki w idealnym stanie
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 21:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Jak kupowałem w Rapimex Radom płaciłem coś około 40 sztuka.W katalogu Inter-Cars zanalazłem za 18 złoty Osłona przekładni kierowniczej
PASCAL – Osłona przekładni kierowniczej MAZDA 626 GF,GW 97-
Numery OE:
Numery J4103006HERTH+BUSS JAKOPARTS
GA2A-32-12XMAZDA
GE4T-32-12XMAZDA
J2843004NIPPARTS
947005RUVILLE
PASCAL – Osłona przekładni kierowniczej MAZDA 626 GF,GW 97-
Numery OE:
Numery J4103006HERTH+BUSS JAKOPARTS
GA2A-32-12XMAZDA
GE4T-32-12XMAZDA
J2843004NIPPARTS
947005RUVILLE
-
tygrys36
Nie bierz tej z intercarsu bo im ja odsylalem. Srednice o 5mm za duze i nawet zupelnie inne niz w katalogu. Z carspeed za 35zl tez nie sa idealne, choc lepiej pasuja niz z intercarsu. Carspeed ma za 80zl za sztuke jakies, moze te lepiej pasuja ale tego nie wiem bo nie testowalem
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
- Od: 16 mar 2009, 21:08
- Posty: 2047 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości